Nee, heel weinig kans op regen.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:27 schreef ondeugend het volgende:
Wtf nu?
En natuurlijk regent het nu niet?
Geen uitstel tot ik weer nuchter ben?
Ik replay wel tijdens het sporten morgenvroeg.quote:Op zondag 14 juli 2019 02:36 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Nee, heel weinig kans op regen.
Dit dus, bijzonder kut om zondag tot de conclusie te komen dat Nascar op zaterdag was.quote:Op zondag 14 juli 2019 11:35 schreef 4-elements het volgende:
Blijkbaar was het weer op zaterdag (in Amerika dan).![]()
Kunnen ze niet gewoon altijd op zondag rijden?
I know, maar Nascar hoort een beetje bij de zondagavond in mijn vaste routine.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:06 schreef sasquatsch het volgende:
Vaker de OP bekijken, want daar staat het in
Kurt moest wel naar huis lopen Hij zou met Kyle terugvliegen maar Kyle is zonder hem vertrokken.quote:Op zondag 14 juli 2019 04:45 schreef northernlight81 het volgende:
Spannend einde, leuk dat Kurt heeft gewonnen.
Nee man, heerlijk als het niet op zondagavond is, zeker als er dan ook nog drie andere raceklassen wél op zondagavond zijnquote:Op zondag 14 juli 2019 11:35 schreef 4-elements het volgende:
Blijkbaar was het weer op zaterdag (in Amerika dan).![]()
Kunnen ze niet gewoon altijd op zondag rijden?
Opgeven voor het NASCAR-mentionlijstje.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
I know, maar Nascar hoort een beetje bij de zondagavond in mijn vaste routine.
Doe mij dan eens toevoegen.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Opgeven voor het NASCAR-mentionlijstje.
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Doe mij dan eens toevoegen.![]()
(vergeet ik ongetwijfeld op zaterdag op Fok te kijken)
Dat is niet erg, volg ik ook. Maar daar denk ik meestal wel aan, want dat is op vaste tijden/dagen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:14 schreef heywoodu het volgende:
[..](het risico is dat je ook bij de F2 enzo wel eens gementioned wordt, maar goed
)
Indy buiten dit topic houden zou bijzonder gewaardeerd worden, die race wil ik nog erg graag spoilervrij kijken morgenquote:Op zondag 21 juli 2019 21:04 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig niet zo'n start als de Indy vannacht
Er was een winnaarquote:Op zondag 21 juli 2019 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Indy buiten dit topic houden zou bijzonder gewaardeerd worden, die race wil ik nog erg graag spoilervrij kijken morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |