Bij een echte wiener schnitzel mag er best wat graan bij.quote:
Hier ook.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:53 schreef Lienekien het volgende:
Kat krijgt hier vrij doorsnee voer en gewoon altijd harde drollen.
Er om heen.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij een echte wiener schnitzel mag er best wat graan bij.
Daar spreekt mij nou helemaal niks van aan.quote:
quote:
Je bent dag 2 van je vakantie reeds vergeten?quote:Op zondag 2 juni 2019 20:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar spreekt mij nou helemaal niks van aan.
Dag 6 bestaat niet. Jullie leven reeds in de toekomst met dag 7.quote:Op zondag 2 juni 2019 20:56 schreef golfer het volgende:
Onze belevenissen van dag 6 op Lefkas zijn vanaf nu te bewonderen op onze site http://paulentrudie.nl/lefkas-2019.php (doorlezen onder dag 5).
[ afbeelding ]
*fluit Dr. Who intro deuntje*quote:Op zondag 2 juni 2019 21:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Dag 6 bestaat niet. Jullie leven reeds in de toekomst met dag 7.
Kloptquote:Op zondag 2 juni 2019 21:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Foutje, bedaank!quote:Op zondag 2 juni 2019 21:22 schreef z80 het volgende:
ik zag dat ze bij de lidl ofzo er eentje hadden/hebben voor 250 euro, heb je zo'n ding?quote:Op zondag 2 juni 2019 21:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Pff, 30 graden op onze slaapkamer. We hebben maar een mobiele airco gekocht, want dit is geen doen....
iets in die trant. Helaas komt hij pas morgen. Vannacht nog zweten...quote:Op zondag 2 juni 2019 21:45 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik zag dat ze bij de lidl ofzo er eentje hadden/hebben voor 250 euro, heb je zo'n ding?
https://www.google.com/se(...)imgrc=0FYzqEbJ4yVHEM:
Hebben ze te dicht bij elkaar gelegen?quote:Op zondag 2 juni 2019 21:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
En verder krijg ik morgen spareribsbaby's.
op tweakers.net zat een gast een airco te bestellen in Spanje, daar is het 50% of wat ze hier kostenquote:Op zondag 2 juni 2019 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
iets in die trant. Helaas komt hij pas morgen. Vannacht nog zweten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |