abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 juni 2019 @ 03:24:33 #176
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_187642475
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 03:23 schreef Nietmag het volgende:

[..]

Relax :* Weiland? Kneuzen? Start je dag dan op met een bord brinta, kom op zeg...
Oh lieverd :* Ik ben heel relaxed nu O+ ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_187642478
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 03:24 schreef snetje het volgende:

[..]

Oh lieverd :* Ik ben heel relaxed nu O+ ...
;)
Soms is niet mogen leuker
12-08-2017 https://www.dagenteller.n(...)72-97e3-8415bdcfeee2
  vrijdag 28 juni 2019 @ 03:27:05 #178
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_187642487
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 03:25 schreef Nietmag het volgende:

[..]

;)
Geniet er nog ff lekker van ;) Ik duik erin... :W
pi_187642801
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 01:53 schreef snetje het volgende:
Ik heb geloof ik misschien 4x een TR gezet met onderbouwing en hoor er niets over terug...hoe gaat zoiets? Of gaat alles via DM's achter de rug om?..
Klopt dat je daar niks over hoort, wij lezen de Tr's en doen er wat mee.
Als een TR terecht is dan nemen wij vaak contact op met diegene die het betreft.
Het hoe en wat dat er besproken wordt is tussen die user en ons, en gaan we dus ook niet openbaar maken.

quote:
Krijgen jullie misschien 60 x TR's binnen op 1 dag over 1 bepaalde persoon ..dat jullie denken van Ja.. what the fuck hier heb ik geen zin in... dan maar een Ban?..Ik weet het niet? vraag het me gewoon even af...
60 TR's per dag komt niet vaak voor, maar is wel eens gebeurd.
Geen zin telt niet, wij lezen ze allemaal en kijken het allemaal na.

Dan maar een ban?
Neen.
Bans worden gegeven door (F)A's, die kijken naar het geheel en hebben wij als mods geen invloed op.

quote:
Daarbij vindt ik dat FOK qua het Utopia gedeelte veranderd in een Libelle forum.."Er mag niks meer!" .. Er mag niks meer jah jah ..die wel en die niet ..je moet op je tenen lopen wil je nog wat posten..
Er zijn regels.
Voor heel internet zijn de regels veranderd, wat in 2009 nog mocht mag nu niet meer.
Wat vroeger wel mocht op Fok! mag nu niet meer.
Maar op je tenen lopen is weer het andere uiterste.
Je hoeft niet op je tenen te lopen, er mag nog steeds veel, maar gedraag je goed naar mede users en er zijn ook nog wel wat regels over wat je mag schrijven over de inwoners.
Vergelijk ze bijvoorbeeld niet met nazi's of gebruik racistische termen over inwoners.

quote:
En ja ik blijf het gewoon compleet belachelijk vinden dat oud Users ..sterker nog vergeleken met RSL veteranen Users dus!! ...zomaar weggeveegd worden...
Het zomaar blijft maar terug komen.
Neen, het is niet zomaar.
Zie mijn uitleg hierboven.
quote:
0s.gif Op

vrijdag 28 juni 2019 02:30 schreef snetje het volgende:

We zitten hier nu eenmaal opgescheept met bevooroordeelde Mods .. je kan het alle kanten opdraaien maar dit is gewoon een feit..
Nogmaals, wij mods gaan niet over bans, dat doen (F)A's.

Usres krijgen altijd een banreden, en vaak is er ook nog contact tussen users en FA's via DM/PM.

Wat daar besproken wordt is buiten ons mods om, gaat ons niks aan.
Dus ook andere users gaat daat niks aan.

Een ban wordt gegeven voor diverse redenen, niet door ons maar FA's.

Nu weer uitgelegd, wij gaan het niet weer continu uitleggen.
Het nogmaals vragen over dit gaan wij gelijk verwijderen.
Sorry snetje, maar we blijven niet bezig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Punkman op 28-06-2019 07:20:27 ]
pi_187643107
Is dit de plek waar Alzheimerachtigen steeds dezelfde vragen stellen of verwende kinderen net zo lang blijven drammen tot ze hun zin krijgen?
Ik neem mijn petje af voor de Utopia mods die netjes en beleefder dan ze hier soms te woord worden gestaan steeds weer opnieuw reageren.

En laat ik dan maar vloeken in de kerk, ik vermaak mij ook prima in de Cos zonder de twee gebanden waar hier steeds op wordt terug gekomen.
Pareltjes genoeg onder de users zonder ban ❤️
pi_187643157
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 07:48 schreef Crabapple het volgende:
Is dit de plek waar Alzheimerachtigen steeds dezelfde vragen stellen of verwende kinderen net zo lang blijven drammen tot ze hun zin krijgen?
Ik neem mijn petje af voor de Utopia mods die netjes en beleefder dan ze hier soms te woord worden gestaan steeds weer opnieuw reageren.

En laat ik dan maar vloeken in de kerk, ik vermaak mij ook prima in de Cos zonder de twee gebanden waar hier steeds op wordt terug gekomen.
Het is nu ook klaar.
Wij blijven niet bezig met verantwoorden.
Discussie vanaf hier wordt ook verwijderd.
En of het wel of niet leuk is met of zonder gebanden, het is zo als het is.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 09:25:56 #182
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_187643845
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 11:29 schreef snetje het volgende:

[..]

Ik zie dat toch heel anders..vooral door users die zelf in de COS niks maar dan ook niks melden wat er op de streams gebeurd maar ondertussen wel zuigen bij users die wel braaf typen met wat er allemaal gaande is..

Bij sommige is het zelfs al zo duidelijk dat je ze ziet binnenkomen..pikken er even de meest gehate bewoner eruit en gaan die even helemaal de hemel in prijzen..waarom?...Om reacties uit te lokken ..daarom! Puur om te jennen..Resultaat is dat er users die Utopia wel volgen en verslaan in de COS een volledige ban krijgen...en de jenner kan gewoon doorgaan..
ik zie t ook heel anders...
Iedereen heeft eigen mening en favoriet...
zie niemand pesten of jennen...
Ik zie eerder groepjes ontstaan de jessie fans en de niet jessie fans...
en is ook niet erg maar groepjes die dan elkaar door dik en dun gaan steunen en met meerdere gaan aanvallen als er maar wat negatiefs gepost wordt over Jessie...

dus is niet alleen maar aan jullie kant zo gezegd dat er dingen gebeuren aan alle kanten gebeuren er dingen...

Ik zelf heb er weinig last van ben er niet meer zo vaak zit vaak meer in lees modus erdoor...
Want is gewoon een feit heb je een discussie met 1 persoon komen de anderen aan rennen alsof ze opgeroepen worden..

ook zie ik vaak 1 persoon iets posten om uit te dagen of te denken te verbeteren en dan meteen weggaat... legt even een bommetje en gaat...
maar wat we vergeten is dat het maar een rls is met verschillende favos en meningen..
Snap niet dat er daarom zon strijd is ontstaan. groepjes zijn gevormd..

Want ik ben ervan overtuigd dat als we met elkaar in 1 ruimte zouden zijn en echt met elkaar zouden praten het beeld van de ander totaal anders zou kunnen zijn..

Letters op een scherm is het en je kan dingen lezen zoals je wil.
je kan een zin positief lezen of negatief.
je kan een zin aanvallend lezen of gewoon luchtig...
waarom die haat naar elkaar om een favoriet
het is eigelijk erg lach wekkend .
want misschien hebben we strak allemaal dezelfde favo en kunnen we weer met elkaar door de fok deur...

Ik maak mij er in ieder geval niet meer druk om...
zijn belangrijkere dingen in het leven als een rls...
ik kijk voor mijn plezier en fok voor mijn plezier..
ik laat iedereen zijn favo en mening hebben dat scheelt de helft al
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  vrijdag 28 juni 2019 @ 09:36:04 #183
405328 Jacquelinehasselbaink
Hayley is een prinses
pi_187643966
quote:

[..]

Nu weet ik even niet of je het tegen shampoeh of tegen mij hebt ..beetje onduidelijk..

Ik heb geloof ik misschien 4x een TR gezet met onderbouwing en hoor er niets over terug...hoe gaat zoiets? Of gaat alles via DM's achter de rug om?..

Krijgen jullie misschien 60 x TR's binnen op 1 dag over 1 bepaalde persoon ..dat jullie denken van Ja.. what the fuck hier heb ik geen zin in... dan maar een Ban?..Ik weet het niet? vraag het me gewoon even af...

Daarbij vindt ik dat FOK qua het Utopia gedeelte veranderd in een Libelle forum.."Er mag niks meer!" .. Er mag niks meer jah jah ..die wel en die niet ..je moet op je tenen lopen wil je nog wat posten..

En ja ik blijf het gewoon compleet belachelijk vinden dat oud Users ..sterker nog vergeleken met RSL veteranen Users dus!! ...zomaar weggeveegd worden...

Jij kan het dan gedraai vinden ...ik kom op voor mijn Bitches!!
Fok is ook veranderd . maar de sfeer is ook veranderd en de leden zijn veranderd..
Zo veranderd alles in de wereld...
mensen zijn harder geworden via internet.
Mensen zijn groffer geworden via het internet...

Dat je op komt voor je bitches is een prima streven...maar dan zie je het alleen vanuit 1 perspectief en dat mag ook hoor daar niet van.. ik kom nu niet op voor de mods of ben tegen die bitches..... ik hou me ver van die bans weet er het mijne niet van wil ik ook zo houden... wil alleen duidelijk aangeven dat er groepjes zijn ontstaan en dat blijkt dus uit jou posten zo goed...

rls veteranen ja ze gaan al jaren mee net als velen onder ons....
Neem niet weg dat veteranen dan meer zouden mogen toch.
Ik lees al vaker dat er weinig meer aan zou zijn op fok enzo want ja de smaak makers zouden weg zijn...
er zijn nog zat users over die wel gewoon cossen en posten..
Fok draaide niet alleen op die smaak makers.. al kon ik ook wel om hun lachen...

en misschien komen ze weer terug veteranen zijn het die zijn wel vaker geband ( ik ook)
die weten de weg te bewandelen om hun ban ongedaan te laten maken... is vaker gebeurt...
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  vrijdag 28 juni 2019 @ 09:56:00 #184
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_187644242
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 07:48 schreef Crabapple het volgende:

Wil jij aub het woord Alzheimer niet misbruiken op de manier hoe je dat nu doet. Mijn moeder heeft er 11 jaar mee geleden en het was geen pretje kan ik je vertellen. Dank daarvoor.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_187644684
Waarom is mijn vraag verdwenen?
  vrijdag 28 juni 2019 @ 10:49:44 #186
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_187644826
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 10:36 schreef mootie het volgende:
Die vond Pontius Punkman niet leuk _O-
pi_187644915
lol @ warning
  vrijdag 28 juni 2019 @ 11:00:59 #188
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_187644931
Hoe weet je of iemand een ban heeft dan ? Vroeger stond er een streep door iemands naam, dat is nu niet meer zo ?
pi_187644958
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 10:49 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

De vraag was heel braaf en best relevant. -O-
pi_187645037
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:00 schreef Flow3r het volgende:
Hoe weet je of iemand een ban heeft dan ? Vroeger stond er een streep door iemands naam, dat is nu niet meer zo ?
Dat is nog steeds zo
  vrijdag 28 juni 2019 @ 11:10:09 #191
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_187645049
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:09 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Dat is nog steeds zo
Niet, go check :6
  vrijdag 28 juni 2019 @ 11:10:56 #192
442280 Prisha
Moonshine!
pi_187645057
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:10 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Niet, go check :6
Een streep als je volledige Fok ban hebt. Als je wel elders op Fok mag posten maar niet in 1 subforum, dan heb je dat streepje niet. Dacht dat het zo zat.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 28 juni 2019 @ 11:11:12 #193
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_187645060
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik geloof je, echt!
  vrijdag 28 juni 2019 @ 11:11:28 #194
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 11:11:48 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_187645065
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:10 schreef Prisha het volgende:

[..]

Een streep als je volledige Fok ban hebt. Als je wel elders op Fok mag posten maar niet in 1 subforum, dan heb je dat streepje niet. Dacht dat het zo zat.
Klopt.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 11:23:31 #196
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_187645223
Anyways : als mijn mening er iets toe doet ; ik wil die 2 ook graag weer terug zien :Y
  vrijdag 28 juni 2019 @ 11:35:58 #197
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_187645402
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 06:52 schreef Punkman het volgende:

[..]

Klopt dat je daar niks over hoort, wij lezen de Tr's en doen er wat mee.
Als een TR terecht is dan nemen wij vaak contact op met diegene die het betreft.
Het hoe en wat dat er besproken wordt is tussen die user en ons, en gaan we dus ook niet openbaar maken.
[..]

60 TR's per dag komt niet vaak voor, maar is wel eens gebeurd.
Geen zin telt niet, wij lezen ze allemaal en kijken het allemaal na.

Dan maar een ban?
Neen.
Bans worden gegeven door (F)A's, die kijken naar het geheel en hebben wij als mods geen invloed op.
[..]

Er zijn regels.
Voor heel internet zijn de regels veranderd, wat in 2009 nog mocht mag nu niet meer.
Wat vroeger wel mocht op Fok! mag nu niet meer.
Maar op je tenen lopen is weer het andere uiterste.
Je hoeft niet op je tenen te lopen, er mag nog steeds veel, maar gedraag je goed naar mede users en er zijn ook nog wel wat regels over wat je mag schrijven over de inwoners.
Vergelijk ze bijvoorbeeld niet met nazi's of gebruik racistische termen over inwoners.
[..]

Het zomaar blijft maar terug komen.
Neen, het is niet zomaar.
Zie mijn uitleg hierboven.
[..]

Nogmaals, wij mods gaan niet over bans, dat doen (F)A's.

Usres krijgen altijd een banreden, en vaak is er ook nog contact tussen users en FA's via DM/PM.

Wat daar besproken wordt is buiten ons mods om, gaat ons niks aan.
Dus ook andere users gaat daat niks aan.

Een ban wordt gegeven voor diverse redenen, niet door ons maar FA's.

Nu weer uitgelegd, wij gaan het niet weer continu uitleggen.
Het nogmaals vragen over dit gaan wij gelijk verwijderen.
Sorry snetje, maar we blijven niet bezig.
Dank je voor deze uitgebreide uitleg Punk..hier heb ik wat aan....en fijn dat je even de tijd hebt genomen.. ^O^
  vrijdag 28 juni 2019 @ 11:44:17 #198
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_187645544
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:35 schreef snetje het volgende:

[..]

Dank je voor deze uitgebreide uitleg Punk..hier heb ik wat aan....en fijn dat je even de tijd hebt genomen.. ^O^
_O- sorry, tranen in mijn ogen, zo leuk dit ...
pi_187645946
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 09:56 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]

Wil jij aub het woord Alzheimer niet misbruiken op de manier hoe je dat nu doet. Mijn moeder heeft er 11 jaar mee geleden en het was geen pretje kan ik je vertellen. Dank daarvoor.
Ik gebruik het mijn inziens op een correcte manier nl Alzheimer achtigen en niet de benaming Alzheimerpatienten. Het is niet bedoeling om de draak te steken met de ziekte Alzheimer maar met users die steeds hetzelfde blijven vragen. Hier op Fok kom ik de uitdrukking ' Alzheimer light' vaker tegen, zonder dat hierop geageerd wordt.

Verwijt mij niet dat dat ik geen respect heb voor dementerende personen, ik heb flink wat jaren in de psycho geriatrie gewerkt en daar met alle liefde Alzheimer, Korsakov, Vasculaire dementie en ziekte van Pieck patienten verzorgd, ze getroost, ze verschoond, klappen opgevangen, ze eten en drinken gegeven en vooral ze in hun waarde gelaten.

Mijn vader had vasculaire dementie met een traag verloop, maar ik heb hem ook zien veranderen van een stoere selfmade man tot een hulpbehoevend hoopje mens, dus die ervaring deel ik enigzins met jou.
pi_187645948
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 10:36 schreef mootie het volgende:
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 10:49 schreef BloesBloes het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Is in ieder geval niet door mijn verwijderd.
"Pontius Punk" is in deze onschuldig, maar is verwijderd door een FA die gelijk de topicpointer heeft veranderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')