quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:21 schreef sjampoeh het volgende:
Dus als je een utoban hebt, dan ben je best wel heel erg fout geweest en een soort van misdragende fokkerKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/carequote:Op donderdag 20 juni 2019 18:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Niet mee eens, maar dat weet je al
Joh, je denkt toch niet dat ik de ontsnappingsroute over het hoofd hebt gezien en denk je nou echt dat ik een discussie met je aanga over het gebruik van een dergelijke clausule en de werkelijke gedachte erachter.quote:
Belachelijk gewoon dat er 2 die hards zon Ban krijgen ...en waarom?...door mieren geneuk...quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Joh, je denkt toch niet dat ik de ontsnappingsroute over het hoofd hebt gezien en denk je nou echt dat ik een discussie met je aanga over het gebruik van een dergelijke clausule en de werkelijke gedachte erachter.Kom op zeg, als jij maar weet dat je fout zit.. Succes!
Daar weet jij helemaal niks van.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Belachelijk gewoon dat er 2 die hards zon Ban krijgen ...en waarom?...door mieren geneuk...
Sure, artistieke perfectionering doorgevoerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:36 schreef DKUp het volgende:
Er ging iets mis met de TT. Zou iemand het alsjeblieft willen veranderen![]()
TT: De Grote Djezzie en Meertje Show Deel 666
Zeker in deze warme tijden met top televisie op de televisiequote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Sure, artistieke perfectionering doorgevoerd.
Ja, ik zie ze wel Dot. 👍quote:Op zondag 23 juni 2019 08:58 schreef Dotteke het volgende:
Weet iemand waarom ik me eigen gifjes 9 van de 10x niet zie? Zien jullie ze wel
Ik krijg dit te zien, moet dan een paar keer op wijzigen klikken dan een paar keer enteren en dan doet hij het pas
[ afbeelding ]
Dank je Crabapplequote:
Heb een paar reacties op een post van een andere user verwijderd. Die ging nogal over de schreef, dus ja, dan gaan de reacties daar op vanzelfsprekend ook weg.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:20 schreef BloesBloes het volgende:
Waarom wordt een bericht van mij zonder mededeling, uitleg of wat weggehaald.
Oké, dank je voor je reactie!quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb een paar reacties op een post van een andere user verwijderd. Die ging nogal over de schreef, dus ja, dan gaan de reacties daar op vanzelfsprekend ook weg.
Bij mijn weten word er niemand weggepest.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:36 schreef sjampoeh het volgende:
Mensen wegpesten is de nieuwe fok!
Ik wou t maar even kwijt in de feedback als opmerking ende klacht.
Ik zie dat toch heel anders..vooral door users die zelf in de COS niks maar dan ook niks melden wat er op de streams gebeurd maar ondertussen wel zuigen bij users die wel braaf typen met wat er allemaal gaande is..quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Bij mijn weten word er niemand weggepest.
Er zijn regelmatig discussies dat mag, maar gaat het te ver dan halen we het weg.
En anders zie ik daar graag een TR of een DM over want treiteren/userbashen is niet toegestaan.
Sorry Gizmo, maar ik heb nooit gepost terwijl ik een ban had, ook niet onder een andere naam,quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik was net wat sneller. :p
Maar dat ook niet.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zie dat toch heel anders..vooral door users die zelf in de COS niks maar dan ook niks melden wat er op de streams gebeurd maar ondertussen wel zuigen bij users die wel braaf typen met wat er allemaal gaande is..
Bij sommige is het zelfs al zo duidelijk dat je ze ziet binnenkomen..pikken er even de meest gehate bewoner eruit en gaan die even helemaal de hemel in prijzen..waarom?...Om reacties uit te lokken ..daarom! Puur om te jennen..Resultaat is dat er users die Utopia wel volgen en verslaan in de COS een volledige ban krijgen...en de jenner kan gewoon doorgaan..
quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik zie dat toch heel anders..vooral door users die zelf in de COS niks maar dan ook niks melden wat er op de streams gebeurd maar ondertussen wel zuigen bij users die wel braaf typen met wat er allemaal gaande is..
Bij sommige is het zelfs al zo duidelijk dat je ze ziet binnenkomen..pikken er even de meest gehate bewoner eruit en gaan die even helemaal de hemel in prijzen..waarom?...Om reacties uit te lokken ..daarom! Puur om te jennen..Resultaat is dat er users die Utopia wel volgen en verslaan in de COS een volledige ban krijgen...en de jenner kan gewoon doorgaan..
Hou nou eens op met het gedraai om die ban van Struis heen, en er anderen bij te betrekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |