Mijn opmerking is voor iedereen bedoeld, niet alleen voor jou Snetjequote:Op maandag 10 juni 2019 03:05 schreef snetje het volgende:
Heul de Cos loopt leeg nu op dit beleid ..nou have fun...
hier sluit ik me bij aan....alsof de cos op 1 persoon draaitquote:Op maandag 10 juni 2019 06:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Mijn opmerking is voor iedereen bedoeld, niet alleen voor jou Snetje![]()
Naar mijn persoonlijke mening heeft elk forum een soort van natuurlijk verloop, als het onderwerp minder boeit om wat voor reden dan ook dan zoekt men zijn heil verderop.
Het continue gewauwel hier dat het aan de wijze van modereren ligt verwijs ik naar het land der fabelen.
Dat is klagen om het klagen, als je denkt het beter te kunnen meld jezelf dan aan bij de eigenaar van FOK.
Er is hier al regelmatig uitgelegd dat een ban niet wordt beslist door een utopiamod, maar dat dat verderop in de hiėrarchie wordt beslist.
Dat een ban van een door jou gewaardeerde user niet fijn aan voelt, snap ik. Maar doe niet alsof andere users geen positieve inbreng hebben in de Cos, want dat is gewoon niet waar.
Stop met dat onderlinge bashen om maar 'gelijk' te krijgen en jouw mening als ultieme waarheid geaccepteerd te krijgen. Laat ieder in zijn waarde en duld een andere mening of voorkeur. Het is maar een RLS!
quote:Op maandag 10 juni 2019 06:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Naar mijn persoonlijke mening heeft elk forum een soort van natuurlijk verloop, als het onderwerp minder boeit om wat voor reden dan ook dan zoekt men zijn heil verderop.
Het continue gewauwel hier dat het aan de wijze van modereren ligt verwijs ik naar het land der fabelen.
Dat is klagen om het klagen, als je denkt het beter te kunnen meld jezelf dan aan bij de eigenaar van FOK.
Er is hier al regelmatig uitgelegd dat een ban niet wordt beslist door een utopiamod, maar dat dat verderop in de hiėrarchie wordt beslist.
Dat een ban van een door jou gewaardeerde user niet fijn aan voelt, snap ik. Maar doe niet alsof andere users geen positieve inbreng hebben in de Cos, want dat is gewoon niet waar.
Stop met dat onderlinge bashen om maar 'gelijk' te krijgen en jouw mening als ultieme waarheid geaccepteerd te krijgen. Laat ieder in zijn waarde en duld een andere mening of voorkeur. Het is maar een RLS!
quote:
je krijgt duidelijk niet alles mee. geeft niet .quote:Op maandag 10 juni 2019 06:50 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer mee heb gekregen dan je denkt, ook dat geeft nietquote:Op maandag 10 juni 2019 11:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je krijgt duidelijk niet alles mee. geeft niet .
Nou, zoek effe een SC met elkaar op zeg en geef elkaar even een knuffel oid.quote:Op maandag 10 juni 2019 11:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je krijgt duidelijk niet alles mee. geeft niet .
quote:Op maandag 10 juni 2019 03:01 schreef snetje het volgende:
Paniek in het hele modereren dus ...
Zal ik dan maar even wat stelregels opzetten aangezien het hier niet lukt?(toontje Jens)..
Stel geen Moderators aan samen met een partner ...
Ook geen Moderators die schijnbaar al een voorkeur hebben qua bewoners..
En al helemaal geen Moderators die je paniek in DM gaan vragen of je even rekening met iemand wilt gaan houden...![]()
En je in DM gaan dreigen ... je wordt anders even mond dood gemaakt ...nota bene op FOK?...JA
je mot je klep dichthouden want anders krijg je weer een BAN..
Struiz....is altijd van het leuk posten ...nooit van geen kwaad bewust ..haar teksten haar riedels doen mij en meerderen zo goed ..waarom weg nu?..
Ik weet niet welke gek Struiz steeds loopt te blokken ..diegene heeft een huge probleem met der eigen ...laat struiz lekker posten ..
gezellig doen no matter whatquote:Op maandag 10 juni 2019 11:24 schreef murp het volgende:
[..]
Het is toch gewoon duidelijk wat er van je verwacht wordt in UTO?
Nee gewoon normaal doen tegen en over elkaar.quote:
Ah, dan zou ik nog als ik jou was de huisregels lezen:quote:
quote:Op maandag 10 juni 2019 14:12 schreef murp het volgende:
[..]
Ah, dan zou ik nog als ik jou was de huisregels lezen:
UTO / [FAQ / Policy] Welkom op het Utopia 2-forum
en natuurlijk MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Dan moeten degenen met zure steken en opmerkingen daar ook eens mee ophouden.quote:Op maandag 10 juni 2019 14:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee gewoon normaal doen tegen en over elkaar.
En dat het daar dan een stuk gezelliger van word is mooi meegenomen.
Ik heb geen idee wat je bedoeld.quote:Op maandag 10 juni 2019 14:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan moeten degenen met zure steken en opmerkingen daar ook eens mee ophouden.
En we zijn weer bij het beginquote:Op maandag 10 juni 2019 15:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoeld.
Een discussie omdat iemand iets anders ziet of ervaart dat is prima, zolang het niet persoonlijk gaat worden.
Zodra het persoonlijk gaat worden of er word heel duidelijk uitgelokt dan kan je er een TR op zetten.
Zo is het Murp!quote:Op maandag 10 juni 2019 15:28 schreef murp het volgende:
Iedereen weet de regels inmiddels, alleen doen sommige of dat ze de regels niet begrijpen of dat ze er niet mee eens zijn.
Ga dan weg van FOK!
Ik heb geen zin om te herhalen wat gezegd is en ik verwacht ook niet dat mods steeds het zelfde riedeltje op een andere toon moeten brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |