abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 juni 2019 @ 23:04:43 #51
108913 Godshand
guide4you
pi_187345823
Tinder date gehad. Lief meisje was wel erg verlegen. Uiteindelijk kwam het gesprek wel op gang, we hebben wel enkele zelfde hobbies dus dat is wel leuk :)

Gezoend, 2e date over 2 weken. Ze gaat eerst nog op vakantie.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 10 juni 2019 @ 06:03:37 #52
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_187348547
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:04 schreef Godshand het volgende:
Tinder date gehad. Lief meisje was wel erg verlegen. Uiteindelijk kwam het gesprek wel op gang, we hebben wel enkele zelfde hobbies dus dat is wel leuk :)

Gezoend, 2e date over 2 weken. Ze gaat eerst nog op vakantie.
Nice :D
pi_187349136
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:04 schreef Godshand het volgende:
Tinder date gehad. Lief meisje was wel erg verlegen. Uiteindelijk kwam het gesprek wel op gang, we hebben wel enkele zelfde hobbies dus dat is wel leuk :)

Gezoend, 2e date over 2 weken. Ze gaat eerst nog op vakantie.
Zo uit het niet of sprak je haar al een tijdje?
pi_187349336
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2019 23:04 schreef Godshand het volgende:
Tinder date gehad. Lief meisje was wel erg verlegen. Uiteindelijk kwam het gesprek wel op gang, we hebben wel enkele zelfde hobbies dus dat is wel leuk :)

Gezoend, 2e date over 2 weken. Ze gaat eerst nog op vakantie.
Niiieee, waarom kom ik dat soort vrouwen nooit tegen?
Je zegt trouwens meisje, zal wel een nog niet dertiger zijn?

quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2019 08:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zo uit het niet of sprak je haar al een tijdje?
Je bedoelt dat het niet zo klinkt als iemand die verlegen is? Er zijn er meer die zeggen verlegen te zijn maar uiteindelijk verder gaan dan je (ooit) had verwacht. Met vrouwen weet je het nooit. _O-

[ Bericht 9% gewijzigd door Gruj0 op 10-06-2019 09:32:03 ]
pi_187349628
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 09:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niiieee, waarom kom ik dat soort vrouwen nooit tegen?
Je zegt trouwens meisje, zal wel een nog niet dertiger zijn?
[..]

Je bedoelt dat het niet zo klinkt als iemand die verlegen is? Er zijn er meer die zeggen verlegen te zijn maar uiteindelijk verder gaan dan je (ooit) had verwacht. Met vrouwen weet je het nooit. _O-
Nee bedoelde niks. Gewoon een vraag uit interesse.
  maandag 10 juni 2019 @ 09:47:38 #56
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_187349674
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 01:45 schreef Naregenkomtzon het volgende:
4 op een rij dit pinksterweekend. Net een geïnteresseerde 43jarige afgeschud. En nog wat andere in de kroeg. Hoopte dat dat meer succes dan Tinder was, maar nee. Eindigde dat ik een Spaanse jongen super geil vond maar ik durfde uiteraard niet op hem af te stappen omdat ik het idee had dat hij out of my leak was.


Morgen een tinderdate met boy a (hij neemt me uiteten) , dag erna tinderdate met boy b (hij neemt me op lunch), dag erna erna tinderdate met boy c (hij neemt me op lunch). Tinder recruitment in mijn vrije dagen.

Fijn pinksterweekend. #volgepland #ikmoetnietdoorelkaarhalen #allenBrazialiaansOfitaliaans

#en ik kan niet wachten tot mijn werkdag weer! Pas dinsdag helaas.
Lekker gratis eten ^O^
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_187350327
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 09:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niiieee, waarom kom ik dat soort vrouwen nooit tegen?
Je zegt trouwens meisje, zal wel een nog niet dertiger zijn?
[..]

Je bedoelt dat het niet zo klinkt als iemand die verlegen is? Er zijn er meer die zeggen verlegen te zijn maar uiteindelijk verder gaan dan je (ooit) had verwacht. Met vrouwen weet je het nooit. _O-
Kom zelfs zeer volwassen vrouwen tegen, die zichzelf nog meisje noemen, geen idee waarom, maar het zal.

En mbt verlegen zijn en "doe ik anders nooit", dat zijn vaak de meest wilde types :P.

OT: vanmiddag date 2 met politieke vrouw, eerst eten, dan bios :D
pi_187350410
De 17e weer een date in de planning, dit keer bij mij thuis. We gaan koekjes bakken en verder nog geen idee.

Edit: met hetzelfde meisje als afgelopen keer dus :)

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2019 10:45:47 ]
pi_187350495
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2019 08:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zo uit het niet of sprak je haar al een tijdje?
Wat uit het niet(s)? :?

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 09:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niiieee, waarom kom ik dat soort vrouwen nooit tegen?
Je zegt trouwens meisje, zal wel een nog niet dertiger zijn?
29 jaar, nog net geen 30 inderdaad :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187350523
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat uit het niet(s)? :?
[..]

29 jaar, nog net geen 30 inderdaad :P
Bedoel of je al een tijdje met haar sprak omdat ik mij niet kan herinneren dat er een date aanstaande was :P
pi_187350546
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoel of je al een tijdje met haar sprak omdat ik mij niet kan herinneren dat er een date aanstaande was :P
Kende haar weekje via Tinder ja, maar ik ga geen dates hier aan kondigen want al paar keer mee gemaakt op Tinder dat die worden afgezegd of opeens de match opgeheven.

En daarbij gaat dit topic over concrete dates ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187350560
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kende haar weekje via Tinder ja, maar ik ga geen dates hier aan kondigen want al paar keer mee gemaakt op Tinder dat die worden afgezegd of opeens de match opgeheven.

En daarbij gaat dit topic over concrete dates ;)
Heb je gelijk :P Maar hoop dat het een leuke chick is :)
pi_187350586
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
De 17e weer een date in de planning, dit keer bij mij thuis. We gaan koekjes bakken en verder nog geen idee.

Edit: met hetzelfde meisje als afgelopen keer dus :)
Ga op zoek naar een leuke tinnen blik en een mooi rolletje lint. Kan je achteraf stiekem wat zelfgebakte koekjes mee verpakken en meegeven wanneer ze naar huis gaat. Een soort contra actie op dat zeepgeschenkje van haar. Zal goedvallen denk ik. :P
pi_187350612
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
De 17e weer een date in de planning, dit keer bij mij thuis. We gaan koekjes bakken en verder nog geen idee.

Edit: met hetzelfde meisje als afgelopen keer dus :)
Leuk!
pi_187350667
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
De 17e weer een date in de planning, dit keer bij mij thuis. We gaan koekjes bakken en verder nog geen idee.

Edit: met hetzelfde meisje als afgelopen keer dus :)
^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187350834
Gisteren een spontane date gehad met een leuke vrouw die ik had ontmoet vrijdag nacht tijdens het uitgaan. Met haar mee naar huis gegaan en sex gehad en gisteren de hele dag bij haar gebleven met veel slapen en sex door de dag heen :P

En toen aan het einde van de middag zijn we wat gaan eten bij Happy Italy, waarna we afscheid van elkaar namen, omdat ik weer richting huis ging.

We hebben nummers uitgewisseld en ze ziet het wel zitten om in de toekomst weer een keer af te spreken. Met een beetje geluk heb ik vanaf nu een vaste slaapplek bij haar elke keer als ik weer in Rotterdam ben :7
pi_187351361
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:25 schreef Solid-Snake het volgende:
Gisteren een spontane date gehad met een leuke vrouw die ik had ontmoet vrijdag nacht tijdens het uitgaan. Met haar mee naar huis gegaan en sex gehad en gisteren de hele dag bij haar gebleven met veel slapen en sex door de dag heen :P

En toen aan het einde van de middag zijn we wat gaan eten bij Happy Italy, waarna we afscheid van elkaar namen, omdat ik weer richting huis ging.

We hebben nummers uitgewisseld en ze ziet het wel zitten om in de toekomst weer een keer af te spreken. Met een beetje geluk heb ik vanaf nu een vaste slaapplek bij haar elke keer als ik weer in Rotterdam ben :7
Goed begin! Maar nog geen datum dus geprikt voor de 2e date?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187351456
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 12:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Goed begin! Maar nog geen datum dus geprikt voor de 2e date?
Nee nog geen concrete datum. Het is naar mijn idee ook verder niet de bedoeling dat we echt gaan daten, want daar is het leeftijd verschil wel erg groot voor (zij is 38 en ik ben 26 :P )

Het wordt dan puur gewoon samen wat leuks doen en sex.
pi_187351791
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 12:08 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee nog geen concrete datum. Het is naar mijn idee ook verder niet de bedoeling dat we echt gaan daten, want daar is het leeftijd verschil wel erg groot voor (zij is 38 en ik ben 26 :P )

Het wordt dan puur gewoon samen wat leuks doen en sex.
Kijk em gaan 8-)
pi_187351894
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 09:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het niet zo klinkt als iemand die verlegen is? Er zijn er meer die zeggen verlegen te zijn maar uiteindelijk verder gaan dan je (ooit) had verwacht. Met vrouwen weet je het nooit. _O-
Zeg dat wel! Verlegenheid zegt niks over hoe ze verderop in het stadium zijn :9~ . Andersom ook ervaring mee. Allemaal praat, vlot zijn en over sex hebben en als het er op aan komt giga preuts zijn -O- . Preuts hoeft niet erg te zijn maar presenteer je dan ook niet anders. Verlegen vind ik ook altijd lief trouwens.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  maandag 10 juni 2019 @ 13:16:59 #71
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187352285
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
We gaan koekjes bakken
Schattig. :)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187352973
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:04 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ga op zoek naar een leuke tinnen blik en een mooi rolletje lint. Kan je achteraf stiekem wat zelfgebakte koekjes mee verpakken en meegeven wanneer ze naar huis gaat. Een soort contra actie op dat zeepgeschenkje van haar. Zal goedvallen denk ik. :P
Goed bezig jij :)
pi_187356468
Date van net had alles qua uiterlijk en innerlijk wat ik zocht maar toch was hij het niet door bepaalde bewegingen en uitdrukkingen etc. Kleine boy van gisteren maar wel voor gaan, die had dingen niet maar had wel de juiste uitstraling in de ogen en gedrag en had iets waar ik een romantische klik mee kan opbouwen denk ik .
  maandag 10 juni 2019 @ 22:20:14 #74
545 dop
:copyright: dop
pi_187361652
Date 5
Eigenlijk morgen pas.
Maar beide eerder thuis dan verwacht.
Midden in de nacht.bij haar.
Volgens mijn wordt het serieus nu

🙈
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187361812
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 22:20 schreef dop het volgende:
Date 5
Eigenlijk morgen pas.
Maar beide eerder thuis dan verwacht.
Midden in de nacht.bij haar.
Volgens mijn wordt het serieus nu

🙈
^O^
pi_187370408
Gisteren weer een date gehad met iemand die ik op een borrel was tegen gekomen. Erg gezellig wel maar iemand met 0,0 relatie-/date ervaring terwijl ze begin 30 is. Bewuste keuze vanuit opvoeding en geloof. Niet streng gelovig, ze gaat niet altijd naar de kerk maar staat wel achter de waarden daarin (Katholiek). Verder ook meer een familiecultuur thuis (Surinaams) waar ik mij ook niet echt thuis in voel.

Verder is ze altijd wel wat bang om nieuwe zaken uit te proberen maar ze doet het wel als ze het wil. Hoe gezellig dan ook, denk dat zoiets lastig matcht met mijn levenswijze ook omdat ik zelf atheïst ben. En ik wel ondernemend ben om nieuwe zaken uit te proberen.

Er is nog geen concreet vervolg afgesproken om dit te bespreken maar ze gaf zelf ook bezwaren aan dus wie weet blijft het hier bij. Met de andere date nog steeds gezellig app contact.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187371877
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:25 schreef Solid-Snake het volgende:
Gisteren een spontane date gehad met een leuke vrouw die ik had ontmoet vrijdag nacht tijdens het uitgaan. Met haar mee naar huis gegaan en sex gehad en gisteren de hele dag bij haar gebleven met veel slapen en sex door de dag heen :P

En toen aan het einde van de middag zijn we wat gaan eten bij Happy Italy, waarna we afscheid van elkaar namen, omdat ik weer richting huis ging.

We hebben nummers uitgewisseld en ze ziet het wel zitten om in de toekomst weer een keer af te spreken. Met een beetje geluk heb ik vanaf nu een vaste slaapplek bij haar elke keer als ik weer in Rotterdam ben :7
Dus je Solid-Snake werd lekker "solid" :P _O-.

OT: Date was fijn gisteren, bios was bijna leeg, samen in de love seat gezeten O+
  dinsdag 11 juni 2019 @ 18:20:48 #78
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_187374002
Na een maandje datingapps (drie dates uitgehaald) dit weekend een eerste date met een dame waar ik al bijna twee weken elke dag (meer dan) leuk mee app (via WhatsApp nu)... Zenden en ontvangen door elkaar. Heb het gevoel dat het irl ook wel gaat klikken zo :)
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_187374052
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:20 schreef Kleurplaatje het volgende:
Na een maandje datingapps (drie dates uitgehaald) dit weekend een eerste date met een dame waar ik al bijna twee weken elke dag (meer dan) leuk mee app (via WhatsApp nu)... Zenden en ontvangen door elkaar. Heb het gevoel dat het irl ook wel gaat klikken zo :)
Leuk! Gaan jullie wat drinken?
  dinsdag 11 juni 2019 @ 18:25:28 #80
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_187374070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leuk! Gaan jullie wat drinken?
Het is een koffiedate... Is een beetje zo gelopen door ons gesprek :D

Wat daarna komt, zie ik dan wel weer. De afgelopen tijd zijn er zoveel onderwerpen voorbijgekomen, dat we vast wel iets vinden.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_187374158
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 16:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dus je Solid-Snake werd lekker "solid" :P _O-.

OT: Date was fijn gisteren, bios was bijna leeg, samen in de love seat gezeten O+
Ze had niks te klagen :+
pi_187374602
Verkeerde topic.

[ Bericht 70% gewijzigd door bitterbal op 11-06-2019 19:07:02 ]
pi_187374984
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 15:03 schreef Godshand het volgende:
Gisteren weer een date gehad met iemand die ik op een borrel was tegen gekomen. Erg gezellig wel maar iemand met 0,0 relatie-/date ervaring terwijl ze begin 30 is. Bewuste keuze vanuit opvoeding en geloof. Niet streng gelovig, ze gaat niet altijd naar de kerk maar staat wel achter de waarden daarin (Katholiek). Verder ook meer een familiecultuur thuis (Surinaams) waar ik mij ook niet echt thuis in voel.

Verder is ze altijd wel wat bang om nieuwe zaken uit te proberen maar ze doet het wel als ze het wil. Hoe gezellig dan ook, denk dat zoiets lastig matcht met mijn levenswijze ook omdat ik zelf atheïst ben. En ik wel ondernemend ben om nieuwe zaken uit te proberen.

Er is nog geen concreet vervolg afgesproken om dit te bespreken maar ze gaf zelf ook bezwaren aan dus wie weet blijft het hier bij. Met de andere date nog steeds gezellig app contact.
Handig dat je nog een date hebt in dit geval :)
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_187374992
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 18:20 schreef Kleurplaatje het volgende:
Na een maandje datingapps (drie dates uitgehaald) dit weekend een eerste date met een dame waar ik al bijna twee weken elke dag (meer dan) leuk mee app (via WhatsApp nu)... Zenden en ontvangen door elkaar. Heb het gevoel dat het irl ook wel gaat klikken zo :)
Spannend, klinkt goed!
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_187392109
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 12:44 schreef Telefono het volgende:

[..]

Zeg dat wel! Verlegenheid zegt niks over hoe ze verderop in het stadium zijn :9~ . Andersom ook ervaring mee. Allemaal praat, vlot zijn en over sex hebben en als het er op aan komt giga preuts zijn -O- . Preuts hoeft niet erg te zijn maar presenteer je dan ook niet anders. Verlegen vind ik ook altijd lief trouwens.
Ik wil gewoon iemand die eerlijk is en niets te verbergen heeft. Ik weet niet of dat geldt voor de vrouwen die jij in je eerste zin beschrijft. Je moet wel op elkaar kunnen vertrouwen. :P
pi_187392967
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 18:32 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik wil gewoon iemand die eerlijk is en niets te verbergen heeft. Ik weet niet of dat geldt voor de vrouwen die jij in je eerste zin beschrijft. Je moet wel op elkaar kunnen vertrouwen. :P
Mensen kunnen best heel verlegen zijn als je ze niet kent.
En later als ze je kennen.. niet meer.
pi_187393116
Volgende week dinsdag een tinder date met een match waar ik gisteren mee ben gaan praten. Dus dat ging lekker snel :P
pi_187402712
Binnenkort een 'date' met een onbekende man, alleen via app 'ontmoet', enkele weken mee ge-appt. Eerste keer in 10 jaar, spannend!
pi_187402945
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 11:28 schreef us1987 het volgende:
Binnenkort een 'date' met een onbekende man, alleen via app 'ontmoet', enkele weken mee ge-appt. Eerste keer in 10 jaar, spannend!
Spannend!! Maar komt vast wel goed :) Ontspan, relax, maak er gewoon een leuke avond van en verwacht niet teveel, dan kan het alleen maar meevallen.

Ik had zondagavond een date bij mij thuis. Hij had een fles cava meegenomen en we hebben leuk zitten kletsen over vanalles, zoals leven na de dood, the secret, het creeren van eigen succes. We zaten totaal niet op 1 lijn dus het waren leuk en uitdagende gesprekken. Er was van mij uit ook 0,0 aantrekkiingskracht :@ Maar evengoed was het wel gezellig. We hebben besloten het er maar bij te laten.

En dinsdagavond date 2 met de agent. Vorige week zijn we wat wezen drinken en dat was top. Niet echt aantrekkingskracht, maar het was zo leuk dat we toch besloten nog een keer af te spreken. We zouden naar de film gaan en ik stelde voor dat hij dan vooraf bij mij kwam eten. Dat was echter zo gezellig dat we de tijd helemaal vergaten en de film gemist hebben. Date 3 is al gepland... alleen... ik heb een dilemma. Er zijn 2 (denk ik) soorten aantrekkingskracht:

1. Die spanning tussen 2 mensen die je meteen voelt, het is alsof het in de lucht hangt en het is heel primair, maar die aantrekkingskracht is er instant.

2. Het voelt enorm vertrouwd en fijn met iemand, maar die aantrekkingskracht is iets wat zich met de tijd moet ontwikkelen. .

Zou er een goed of fout zijn? Of gewoon anders? Het voelt voor mij een beetje alsof je 1 moet hebben en dat 2 daar een beetje een saai aftreksel van is ofzo...
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 13 juni 2019 @ 11:56:55 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187403042
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 11:49 schreef Spirit82 het volgende:
1. Die spanning tussen 2 mensen die je meteen voelt, het is alsof het in de lucht hangt en het is heel primair, maar die aantrekkingskracht is er instant.

2. Het voelt enorm vertrouwd en fijn met iemand, maar die aantrekkingskracht is iets wat zich met de tijd moet ontwikkelen. .

Zou er een goed of fout zijn? Of gewoon anders? Het voelt voor mij een beetje alsof je 1 moet hebben en dat 2 daar een beetje een saai aftreksel van is ofzo...
Denk vooral dat jij nr 1 gewend bent te hebben en daardoor 2 als raar/vaag/niet goed aanvoelt.
Als de aantrekking met nr 2 kan ontstaan, lijkt me dit geen probleem. Een persoon kan mooier/geiler/etc worden naar mate je die beter leert kennen (tenminste bij mij).
Dus waarom die persoon gelijk aan de kant zetten omdat het niet gelijk volle passie is.
  donderdag 13 juni 2019 @ 12:17:55 #91
545 dop
:copyright: dop
pi_187403304
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 11:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Spannend!! Maar komt vast wel goed :) Ontspan, relax, maak er gewoon een leuke avond van en verwacht niet teveel, dan kan het alleen maar meevallen.

Ik had zondagavond een date bij mij thuis. Hij had een fles cava meegenomen en we hebben leuk zitten kletsen over vanalles, zoals leven na de dood, the secret, het creeren van eigen succes. We zaten totaal niet op 1 lijn dus het waren leuk en uitdagende gesprekken. Er was van mij uit ook 0,0 aantrekkiingskracht :@ Maar evengoed was het wel gezellig. We hebben besloten het er maar bij te laten.

En dinsdagavond date 2 met de agent. Vorige week zijn we wat wezen drinken en dat was top. Niet echt aantrekkingskracht, maar het was zo leuk dat we toch besloten nog een keer af te spreken. We zouden naar de film gaan en ik stelde voor dat hij dan vooraf bij mij kwam eten. Dat was echter zo gezellig dat we de tijd helemaal vergaten en de film gemist hebben. Date 3 is al gepland... alleen... ik heb een dilemma. Er zijn 2 (denk ik) soorten aantrekkingskracht:

1. Die spanning tussen 2 mensen die je meteen voelt, het is alsof het in de lucht hangt en het is heel primair, maar die aantrekkingskracht is er instant.

2. Het voelt enorm vertrouwd en fijn met iemand, maar die aantrekkingskracht is iets wat zich met de tijd moet ontwikkelen. .

Zou er een goed of fout zijn? Of gewoon anders? Het voelt voor mij een beetje alsof je 1 moet hebben en dat 2 daar een beetje een saai aftreksel van is ofzo...
met Cue eens.
Het antwoord ligt in het ontdekken en voelen.
Denk niet dat 1,of 2. Garantie geeft voor een betere relatie. Elke liefde is een ontdekking opzichzelf.
Geniet van wat er is, zolang dat goed voelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door dop op 13-06-2019 20:39:09 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187410109
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 11:28 schreef us1987 het volgende:
Binnenkort een 'date' met een onbekende man, alleen via app 'ontmoet', enkele weken mee ge-appt. Eerste keer in 10 jaar, spannend!
Spannend :)
Ik hoop dat het leuk is :)
pi_187416481
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2019 11:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Spannend!! Maar komt vast wel goed :) Ontspan, relax, maak er gewoon een leuke avond van en verwacht niet teveel, dan kan het alleen maar meevallen.

Ik had zondagavond een date bij mij thuis. Hij had een fles cava meegenomen en we hebben leuk zitten kletsen over vanalles, zoals leven na de dood, the secret, het creeren van eigen succes. We zaten totaal niet op 1 lijn dus het waren leuk en uitdagende gesprekken. Er was van mij uit ook 0,0 aantrekkiingskracht :@ Maar evengoed was het wel gezellig. We hebben besloten het er maar bij te laten.

En dinsdagavond date 2 met de agent. Vorige week zijn we wat wezen drinken en dat was top. Niet echt aantrekkingskracht, maar het was zo leuk dat we toch besloten nog een keer af te spreken. We zouden naar de film gaan en ik stelde voor dat hij dan vooraf bij mij kwam eten. Dat was echter zo gezellig dat we de tijd helemaal vergaten en de film gemist hebben. Date 3 is al gepland... alleen... ik heb een dilemma. Er zijn 2 (denk ik) soorten aantrekkingskracht:

1. Die spanning tussen 2 mensen die je meteen voelt, het is alsof het in de lucht hangt en het is heel primair, maar die aantrekkingskracht is er instant.

2. Het voelt enorm vertrouwd en fijn met iemand, maar die aantrekkingskracht is iets wat zich met de tijd moet ontwikkelen. .

Zou er een goed of fout zijn? Of gewoon anders? Het voelt voor mij een beetje alsof je 1 moet hebben en dat 2 daar een beetje een saai aftreksel van is ofzo...
Wat ik me af vraag: gaat het alleen over die onderwerpen die je hier noemt of gaat het ook wel eens over iets spannenders?

Het is mijn ervaring dat als ik alleen maar over koetjes en kalfjes praat op een date, we het goed met elkaar kunnen vinden, maar niet meer dan dat. Snijd ik echter spannendere topics aan (seks, daten, wat vind jij aantrekkelijk, waar knap je op af, blabla), merk ik dat er meer emotie wordt gecreeerd. Vaak lichten haar ogen dan op en zie je haar loskomen. Koppel dat aan steeds iets verder fysiek worden en vervolgens zijn ze niet meer bij me weg te slaan.

Ik vermoed dat die mannen waar jij mee date, een heel leuk gesprek kunnen voeren maar in die gesprekken weinig emotie bij jou opwekken.
pi_187420254
@DaggerOne: tja de koetjes en kalfjes kunnen je ook bespreken met de buurvrouw of je moeder.
Dus dat niet helemaal werkt snap ik meteen.

Toch ben ik ook niet zo gecharmeerd van meteen over seks en aanverwanten praten.

Maar wat je zei klopt wel.. zonder emotie word het niks.

En of het onderwerp nou seks of wat anders is.... dat zal persoonsafhankelijk zijn.

In mijn geval wordt het niks als iemand niet dat vuurtje in zn ogen/houding heeft.
pi_187420922
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 15:05 schreef Uhmmpie het volgende:
@:daggerone: tja de koetjes en kalfjes kunnen je ook bespreken met de buurvrouw of je moeder.
Dus dat niet helemaal werkt snap ik meteen.

Toch ben ik ook niet zo gecharmeerd van meteen over seks en aanverwanten praten.

Maar wat je zei klopt wel.. zonder emotie word het niks.

En of het onderwerp nou seks of wat anders is.... dat zal persoonsafhankelijk zijn.

In mijn geval wordt het niks als iemand niet dat vuurtje in zn ogen/houding heeft.
Het hoeft niet perse seks te zijn. Dit komt meestal ook later pas wel. Maar het toverwoord is inderdaad emotie.
pi_187435087
Vandaag 2 afspraken met 2 Thomassen. Dat is wel makkelijk om de namen te onthouden.
Het eten van mijn vorige Italiaan die ik datete wat klaar is wat hier nog ligt neem ik mee; efficiëntie.
pi_187446988
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 14:12 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Vandaag 2 afspraken met 2 Thomassen. Dat is wel makkelijk om de namen te onthouden.

Voor het geval je je per ongeluk verspreekt wel ja :D
pi_187448596
Ik kom net uit de kroeg met dus mijn 2e Tinder date met ene tomas. Alle kroegen waren al dicht in de stad en deze was als laatste open en ging sluiten. We hebben elkaar als 1 stuk afgelebberd in die kroeg en al 8uur lang gepraat met elkaar in het Engels. Hij had een kadootje voor mij meegenomen, chocola. Dit bevalt mij wel en ik ga nu een gemist programma met chocola in mijn bed kijken en over 2uur weer opstaan. Mijn avond was goed en al een bericht van hem binnen. Hij wilde wel al over kinder namen spreken. Leuke knaap en hij is niet echt kleiner dan mij, ik denk even groot net. hij zoent wel apart, maar mijn ex zoende ook heel debiel in het begin dus doesn't matter. Probleem/klacht is wel dat ik nu continu in het Engels denk en spreek, ipv Nederlands. Ook een min puntje, hij is zelfde sterrenbeeld als ik en dat wilde ik nu precies niet. Was eigenlijk opzoek naar een steenbok of tweeling..
pi_187448603
Btw mn date is niet perse meteen mijn type , maar het is een knappe jongen. Omdat hij knap is kan ik er op vallen. Hij is een brave serieuze engineer nerd. Ik kom er vrij goed onderuit met mijn Engels en er zit toekomst in ondanks Engels, kost gewoon alleen wel extra investering met dat Engels en soms even zoeken naar woorden of moet omschrijven. Met hem krijg ik wel mooie/ prima kinderen. Het zal altijd een issue blijven dat het niet m'n laatste ex is, maar dat is eenmal zo. Er zijn meer 'ware' mannen , er is altijd meer. Daarom moet ik gewoon open blijven staan , en ik zie het als een opbouwing de investering in de date vanavond. In ieder geval hij lijkt totaal niet op mijn ex dus dat is al goed. Je kan ook van totaal verschillende personen tegelijk houden, naar meerdere mensen tegelijk liefhebben streef ik naar, dan mijzelf te beperken tot oude mindset en gevangen gedachten van het verleden.

Mijn date is een hele lieve jongen en lijkt zover gek op mij te zijn.
pi_187448784
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 00:42 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:

[..]

Voor het geval je je per ongeluk verspreekt wel ja :D
Met de hoeveelheid “dates” die sommigen hier verslijten.. lijkt me dat niet ondenkbaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')