Dat valt wel mee, dat gaat om hoe zij zich gedragen in de maatschappij, zodra je met elkaar samenleeft is er beinvloeding van elkaars cultuur.quote:Op zondag 22 september 2019 16:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt.
Genoeg mensen van buitenlandse komaf die geassimileerd zijn.
De reacties onder dat filmpje gelezen en het vertrouwen in de mensheid is weer eens gedaald.quote:Op zaterdag 21 september 2019 20:38 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
En wat heeft "school dropout" ermee te maken dan. Ik begrijp het nogsteeds niet.
Wat vind je hiervan
Dat meisje in t begin ondervindt problemen met wie ze is en hoe ze eruit ziet. Ik vind haar totaal niet lelijk. Maar ik weet dat er wel talloze andere racemixed mensen bestaan die het minder hebben getrofffen dan baar. En die struggelen wel degelijk Geforceerde vermenging van culturen alleen omdat het politiek correct goed klinkt is in de praktijk mischien helemaal geen goed idee. Dit is antwoord op je comment dat je zegt dat white genocide of veremnging wordt gefantaseerd.
Onder de originele upload stonden meer en betere opmerkingen. Mijn bedoeling was om een te laten zien dat sociale sturing wel degelijk bestaat. En ik vind het wel logisch dat blanke mannen na al die manipulatie en ellende die vrouwen ondervinden dan bozig worden. Zeker wanneer er nu zo'n aanval is ontstaan naar alles wat blank is.quote:Op zondag 22 september 2019 18:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
De reacties onder dat filmpje gelezen en het vertrouwen in de mensheid is weer eens gedaald.
Alweer, fantasie. En een erg zielig type fantasie.quote:Op zondag 22 september 2019 19:08 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Onder de originele upload stonden meer en betere opmerkingen. Mijn bedoeling was om een te laten zien dat sociale sturing wel degelijk bestaat. En ik vind het wel logisch dat blanke mannen na al die manipulatie en ellende die vrouwen ondervinden dan bozig worden. Zeker wanneer er nu zo'n aanval is ontstaan naar alles wat blank is.
Is plotten niet de essentie van politiek? Wat denk je dat er in haagse achterkamertjes gebeurt?quote:Op zondag 22 september 2019 19:58 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
Complottheorieën horen niet in POL.
Antisemitisme heeft hier al helemaal geen plaats.
[/modbreak]
Tot op zekere hoogte ja.quote:Op zondag 22 september 2019 19:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is plotten niet de essentie van politiek? Wat denk je dat er in haagse achterkamertjes gebeurt?
Nou, vertel, in welke haagse achterkamertjes word rasssenvermenging bekokstooft?quote:Op zondag 22 september 2019 19:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Is plotten niet de essentie van politiek? Wat denk je dat er in haagse achterkamertjes gebeurt?
Akkoord.quote:Op zondag 22 september 2019 19:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte ja.
Maar het is hier geen BNW.
Eens?
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, wel?quote:Op zondag 22 september 2019 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, vertel, in welke haagse achterkamertjes word rasssenvermenging bekokstooft?
Volgens mij wel. Dit is een specifiek topic, als jij hier binnenloopt en roept dat er "geplot" word in Haagse achterkamertjes dan vraag ik jou om dat toe te lichten.quote:Op zondag 22 september 2019 20:00 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste kant, wel?
Nee dan vraag jij mij een heel specifiek plot op een heel specifieke locatie aan te wijzen. Kennelijk is ook herinneren wat je nog geen tien minuten geleden schreef, of omhoog scrollen een brug te ver. Dan houdt het wat mij betreft op schattepatat!quote:Op zondag 22 september 2019 20:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Dit is een specifiek topic, als jij hier binnenloopt en roept dat er "geplot" word in Haagse achterkamertjes dan vraag ik jou om dat toe te lichten.
Dit is alweer een tweede deel wat ageert tegen zogenaa boze blanke mannen. Dat mag dan weer wel. Draai je het om. Dan gaan de linksen hypocriet doen en noem het racisme.quote:Op zondag 22 september 2019 20:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Hoe is dit trouwens geen rete-racistisch topic?
Nou, zo te zien hapert er wat in de hoofdjes van sommige van die blanke mannen die hier posten, jij bent er een van.quote:Op zondag 22 september 2019 20:11 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
Dit is alweer een tweede deel wat ageert tegen zogenaa boze blanke mannen. Dat mag dan weer wel. Draai je het om. Dan gaan de linksen hypocriet doen.
Ik ben niet blank.quote:Op zondag 22 september 2019 20:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, zo te zien hapert er wat in de hoofdjes van sommige van die blanke mannen die hier posten, jij bent er een van.
Foto van jezelf posten svp!!quote:
Dat is de ironie; het (voort)bestaan van dit topic toont aan dat er iets niet deugd in relatie tot racisme en de blanke man.quote:Op zondag 22 september 2019 20:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Hoe is dit trouwens geen rete-racistisch topic?
Dan mag je vast ook wel een topic over huilende negers maken.quote:Op zondag 22 september 2019 20:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat is de ironie; het (voort)bestaan van dit topic toont aan dat er iets niet deugd in relatie tot racisme en de blanke man.
Heb deze er uit gevist, vond ik wel lachen:quote:Op zondag 22 september 2019 18:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
De reacties onder dat filmpje gelezen en het vertrouwen in de mensheid is weer eens gedaald.
quote:In Europe you can see that white, often very young, woman dragging her mixed-race child alone in public transport in 33C, suffering. She has no money for a car and father is never there, he abandoned them for a woman of his own race.
Sometimes her boomer mother is helping her - the one that taught her that we are all "same", or didn't care what her daughter was doing at night.
These kids are often fucked up, depressed, addicts, delinquents, constantly seeking their identity group, very unhappy...
Maak het eens met drie blanke jongetjes en een neger. Dan is het feitelijk correcter, maar de shitstorm zal immens zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2019 17:44 schreef speknek het volgende:
Ik snap het wel, het blanke jongetje zou bovenaan moeten staan, dat is zijn geboorterecht.
Oh maar discriminatie bestaat niet, mannen en vrouwen zie ik als gelijk en ik ben kleurenblind.
Daar dacht ik laatst nog over. Die man (JanMaat) is belachelijk behandelt in NL. Ze hebben zelfs zijn vrouw invalide gemaakt.quote:Ik weet niet hoe oud al deze aanhangers van FvD zijn maar radicaal-rechtsen kunnen meer zeggen dan ooit. In de jaren '80 en '90 werd je gewoon in elkaar gemept als je zei dat Janmaat een goede gozer was.
Ik ook, het is duidelijk dat we nu al teveel mensen hebben op deze planeet. Daar hoor je de politiek nooit over. Meer, meer, meer arbeidskrachten...quote:Op zondag 22 september 2019 22:14 schreef LXIV het volgende:
Ik zou de hele ontvolking die tevens plaatsvind nog helemaal niet zo erg hebben gevonden. In tegendeel. Om naarmate ik ouder werd te zien hoe er steeds minder mensen in Nederland woonden, hoe het steeds rustiger werd op de wegen. Hoe hele gebieden teruggegeven werden aan de natuur. Prachtig. Dat er van families van 6 kinderen een tweede generatie van 2 kinderen per stelletje een derde generatie van vijf kinderen in totaal overblijft. Alle lelijke troep en jaren-70 wijken die gesloopt werden en een vrijstaand huis voor iedereen, want er zijn toch veel te veel woningen.
Nee, ontvolking daar had ik best mee kunnen leven eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |