Ja, maar de vraag is: wat is de prijs.quote:Op woensdag 5 juni 2019 01:24 schreef Salatrel het volgende:
3 uur en 9 minuten extra geschreven. Heb ik gewonnen?
De vis wordt DUUUR betaaldquote:
nouja ik krijg er in ieder geval voor betaald dat is al ietsquote:
Extra perron in Zandvoort aan Zee. Bedoelen ze het tijdelijk verlengen van het perron?quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:07 schreef b2py het volgende:
Toch wel he: http://www.haarlemsdagbla(...)met-oog-op-formule-1
Of een steigerperron zodat in- en uitstappers elkaar niet in de weg zitten op het eilandperron?quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Extra perron in Zandvoort aan Zee. Bedoelen ze het tijdelijk verlengen van het perron?
Andere media hebben het over een extra uitgang bij het station ter doorstroming. Welke zal er dan gelijk hebben? ProRail noemt zelf beide maatregelen met een ‘of’ er tussen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Extra perron in Zandvoort aan Zee. Bedoelen ze het tijdelijk verlengen van het perron?
1100 reed niet tussen Eindhoven en Tilburg wegens defect spoor dus ik met de spr naar Tilburg en toen ik daar kwam was bij Breda de pleuris uitgebrokenquote:Op woensdag 5 juni 2019 09:14 schreef MTL het volgende:
Laat me raden: je was weer eens aan het FLIRTen en zat toen opeens vast in het zuiden?
Mijn persoonlijke record staat nog altijd op een slordige 4 uur, dus de volgende keer moet je nog wat langer blijven hangen om dat te verbreken
De foto's van RTV Oost zijn een beetje donker, maar het lijkt aardig kapot te zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 10:10 schreef Duvel het volgende:
Geen idee of misschien één van die betonnen bovenleidingportalen kapot is?
Mwah, tot nu toe wel de gebeurtenis van de dag qua nieuwswaarde, maar dat is nog iets anders dan dat het is geregeld...quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:07 schreef b2py het volgende:
Toch wel he: http://www.haarlemsdagbla(...)met-oog-op-formule-1
ik was gestrand in Tilburg. De laatste ic naar den bosch die nog aansluiting gaf om via Utrecht en Rotterdam in Barendrecht te komen vertrekt om 23:04 maar die ging +10 weg waardoor de aansluiting in den bosch al niet meer mogelijk was. De taxi was uiteindelijk om dezelfde tijd in Barendrecht als de trein wanneer ik via Utrecht was gegaan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:55 schreef MTL het volgende:
Ai, da's mooi klote. En via Utrecht was zeker geen optie meer op dat tijdstip?
Laat Huisjesmelker Bernard het maar ophoesten in ieder geval.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:37 schreef Goverman het volgende:
[..]
Mwah, tot nu toe wel de gebeurtenis van de dag qua nieuwswaarde, maar dat is nog iets anders dan dat het is geregeld...
Ja, reken maar.quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
het lijkt mij niet wenselijk dat de bovenleiding in contact komt met de spoorstaaf. hopelijk is de apparatuur daar tegen beveiligd.
Da's een behoorlijke concurrentie voor de SNCF dan! De ochtend TGV vertrekt eerder uit Parijs en komt later aan, en niet eens op hoofdstations in Milaan...quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:01 schreef dennistd het volgende:
Trenitalia heeft via dochterbedrijf Thello voor komende dienstregeling paden aangevraagd voor 2x per dag een trein Parijs-Milaan: https://www.arafer.fr/wp-(...)serte-interieure.pdf
Ze willen gaan rijden met dit materieel: https://nl.wikipedia.org/wiki/FS_ETR_1000
Als je echte concurrentie zal denk ik op prijs gaan zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:15 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Da's een behoorlijke concurrentie voor de SNCF dan! De ochtend TGV vertrekt eerder uit Parijs en komt later aan, en niet eens op hoofdstations in Milaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |