SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Banaan heeft ook geleerd dat bah, vies is. Het weerhoudt hem er niet van om kattengrit te eten. En als ik zeg dat chips die hij in de zandbak vindt vies is, zijn we het ook niet eens.
Venco hier ook een strekker. Wat zijn ze dan sterk hè!
Schanu hopelijk is Vlokje er snel doorheen.Banaan heeft ook wat gekke plekjes maar dat zou van de eikenprocessierups kunnen zijn.
Bij ons is de learning tower nog geen geweldig succes. Banaan wil ermee het aanrecht op klimmen of wil met de kraan spelen en kliedert dan alles onder.
Broodjes smeren is niet zo'n punt maar rozijnenbollen moeten wel NU gegeven worden.
Beterschap voor Muppet.![]()
Lol Lemijn om die trein. Er wordt me de hele dag door van alles in handen gedrukt waarvan ik nog maar eens moet voor doen hoe het moet.
Hoe was je eerste werkdag Tolstoi?
Vandaag gaf Banaan het keurig aan toen hij moest plassen. Hij pakte een boekje, wees naar het potje en naar zijn broek. Ik trok hem snel alles uit. Het plasje eindigde naast het potje maar dit begint wel ergens op te lijken.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:30 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
DFD
Zei er iemand iets over proppen?
Mooie foto, PKM. En leuke romper!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Banaan heeft ook geleerd dat bah, vies is. Het weerhoudt hem er niet van om kattengrit te eten. En als ik zeg dat chips die hij in de zandbak vindt vies is, zijn we het ook niet eens.
Venco hier ook een strekker. Wat zijn ze dan sterk hè!
Schanu hopelijk is Vlokje er snel doorheen.Banaan heeft ook wat gekke plekjes maar dat zou van de eikenprocessierups kunnen zijn.
Bij ons is de learning tower nog geen geweldig succes. Banaan wil ermee het aanrecht op klimmen of wil met de kraan spelen en kliedert dan alles onder.
Broodjes smeren is niet zo'n punt maar rozijnenbollen moeten wel NU gegeven worden.
Beterschap voor Muppet.![]()
Lol Lemijn om die trein. Er wordt me de hele dag door van alles in handen gedrukt waarvan ik nog maar eens moet voor doen hoe het moet.
Hoe was je eerste werkdag Tolstoi?
Vandaag gaf Banaan het keurig aan toen hij moest plassen. Hij pakte een boekje, wees naar het potje en naar zijn broek. Ik trok hem snel alles uit. Het plasje eindigde naast het potje maar dit begint wel ergens op te lijken.
Simon heeft de slaapzakvariant
Knap dat Banaan zelf aangaf dat ie moest plassen, ook al belandde het plasje naast het potje.
Wij zijn nog niet echt actief bezig met potjestraining.
OMG, chips in de zandbak.... vorige week waren we bij een speeltuin in de wijk, waar ook allemaal chipsresten lagen. Simon heeft er van gesmuld![]()
ik krijg nog de kriebels ervan als ik eraan denk![]()
Dat strekken is hier ook wel een dingetje. Als we Simon ergens weg wil halen en hem willen optillen, dan strekt ie zich ook, hij doet dan zijn armpjes helemaal omhoog, met geen mogelijkheid dat je hem dan op kan tillen. Eigenlijk best slim![]()
Eerste werkdag was100 mailtjes om weg te werken, morgen een deadline voor een rapport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achter je kind staan, je arm van achteren langs tussen de benen, andere arm voor de borst langs.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:12 schreef TolstoiFan het volgende:
Dat strekken is hier ook wel een dingetje. Als we Simon ergens weg wil halen en hem willen optillen, dan strekt ie zich ook, hij doet dan zijn armpjes helemaal omhoog, met geen mogelijkheid dat je hem dan op kan tillen. Eigenlijk best slim![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sara, wat een mooie foto
FF, wij hebben hier een speeltuintje recht voor ons huis met zand, daar wil peuter altijd spelen maar daar wordt ik ook niet happy van. Dat speeltuintje wordt door alle katten in de buurt gezien als grote kattenbak, en we hebben nogal wat katten rondlopen dus tja![]()
Wat leuk dat jullie uit eten zijn gegaan en dat het geslaagd was, en wat een leuke foto![]()
Vlokje heeft meer plekjes gekregen die nu ook echt blaasjes zijn, dus hallo waterpokken. Vooralsnog heeft ze er nog niet veel, wel heel veel bij haar luierstreek waar ze ook wel last van lijkt te hebben. Het verklaart verder in ieder geval waarom ze de laatste tijd zo ontevreden en huilerig was.
Vandaag mijn laatste werkdag en dan ... vakantieVanaf volgende week 2 weken naar de Sprookjescamping, lekker exotisch
, ik heb er zo'n zin in
![]()
Drie peuters in huis straks, oudste wordt half augustus vier...quote:Op woensdag 12 juni 2019 07:02 schreef TolstoiFan het volgende:
FF, wow jij ook alweer bijna 2 peuters in huis (ben even kwijt hoe oud je oudste ook alweer is)! Wat vliegt de tijd toch!
Ik snap je wel wat dat zand betreft. heb het zelf ook wel een beetje, maar probeer me erover heen te zetten omdat Simon het wel heel erg leuk vindt.
De zandbakken hier in de wijk komt ie ook niet in (vanwege honden/kattenpoep), maar soms gaan we naar de dierentuin zodat ie daar in de zandbak kan spelen (voor het abonnement, want dan komt ie ook de zandbak niet meer uit).
Misschien dat we voor Simon een zandtafel gaan kopen voor in de tuin, zodat ie daar ook kan spelen, maar twijfel nog wel een beetje....
Aiiii, vervelend hè? Ik heb voor als ik iets verwacht (pakketje, loodgieter, pizzaquote:Op donderdag 13 juni 2019 14:43 schreef TolstoiFan het volgende:
![]()
![]()
voor de pakketbezorger die zo hard aanbelde dat de net slapende Simon weer wakker is
![]()
![]()
Hier is het de grootste hobby, om er bovenop te klimmen. Vandaag stond hij er zelfs bovenop, dus ik heb de tafel maar even omgekeerd...quote:Op donderdag 13 juni 2019 20:04 schreef minilot het volgende:
@:Rena, applaus voor je acrobaatje!Toen ik me voor het eerst te pletter geschrokken was van een ineens op de salontafel geklommen Günther heb ik 'm meteen maar geleerd hoe -ie er zelf weer veilig vanaf kan klimmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |