Maar Roglic is helemaal uit elkaar getrokken, die gaat echt niet meer kunnen vlammen morgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, Roglic gaat dus nog wel op het podium eindigen. De missie van Jan en Addy is geslaagd.
Mee eens. Verrassend.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:22 schreef Aguero het volgende:
Toch een nette vijfde plaats voor Bauke. Hoger dan verwacht.
Hoera.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:22 schreef Aguero het volgende:
Die had echt niks meer uitgericht op deze flopklim hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verreweg niet. Ik ben met mijn gedachten bij renners die een koers kleur kunnen geven.
Hij had de etappe kunnen winnen. Dat is al heel wat waard.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die had echt niks meer uitgericht op deze flopklim hoor.
Lopez had vandaag never nooit gewonnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verreweg niet. Ik ben met mijn gedachten bij renners die een koers kleur kunnen geven.
Misschien is dit wel zijn sterkste 3e week ooit.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Toch wel klasse hoor, Bauke 5de. Ik had echt verwacht dat hij er finaal doorheen zou zakken vandaag.
Zelfs op een driewieler gaat hij Landa nog voorbij.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Roglic is helemaal uit elkaar getrokken, die gaat echt niet meer kunnen vlammen morgen.
Netjes inderdaad. Het hoogst haalbare in deze Giro.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:22 schreef Aguero het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Jaja, met zijn strijkijzersprint zeker.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij had de etappe kunnen winnen. Dat is al heel wat waard.
Ik zit met mijn vlag op de bank te juichen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan we het godverdomme over de onzichtbare Mollema hebben. Who the hell cares?
Volgens mij met grote voorsprong de meest zichtbare Nederlander. Toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 17:18:47Roglic zakt naar plek 4, maar pakt morgen in de tijdrit plek 3 terug omdat Landa op zijn tijdritfiets zit als een natte tosti. reageer retweet
Alsof Miguel niet eerder een demarrage had gepland.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jaja, met zijn strijkijzersprint zeker.
Wat je zegt ben je zelf, Thijs.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:24 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 17:18:47Roglic zakt naar plek 4, maar pakt morgen in de tijdrit plek 3 terug omdat Landa op zijn tijdritfiets zit als een natte tosti. reageer retweet
Klim was niet lastig genoeg daarvoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof Miguel niet eerder een demarrage had gepland.
Veel Nederlandse wielervolgers toch wel denk ik. Vind het zelf ook wel leuk voor hem. Heeft er het maximale uitgehaald.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |