Ok ok maar de enige klassementsman met een etappezege is nu Carapaz en in mindere mate de Zak.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bilbao was wel echt gruwelijk sterk vandaag. Op zich geen onterechte winnaar, hele dag in de aanval.
Verreweg niet. Ik ben met mijn gedachten bij renners die een koers kleur kunnen geven.quote:
Maar Roglic is helemaal uit elkaar getrokken, die gaat echt niet meer kunnen vlammen morgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, Roglic gaat dus nog wel op het podium eindigen. De missie van Jan en Addy is geslaagd.
Mee eens. Verrassend.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:22 schreef Aguero het volgende:
Toch een nette vijfde plaats voor Bauke. Hoger dan verwacht.
Hoera.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:22 schreef Aguero het volgende:
Die had echt niks meer uitgericht op deze flopklim hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verreweg niet. Ik ben met mijn gedachten bij renners die een koers kleur kunnen geven.
Hij had de etappe kunnen winnen. Dat is al heel wat waard.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die had echt niks meer uitgericht op deze flopklim hoor.
Lopez had vandaag never nooit gewonnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verreweg niet. Ik ben met mijn gedachten bij renners die een koers kleur kunnen geven.
Misschien is dit wel zijn sterkste 3e week ooit.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:22 schreef Mani89 het volgende:
Toch wel klasse hoor, Bauke 5de. Ik had echt verwacht dat hij er finaal doorheen zou zakken vandaag.
Zelfs op een driewieler gaat hij Landa nog voorbij.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar Roglic is helemaal uit elkaar getrokken, die gaat echt niet meer kunnen vlammen morgen.
Netjes inderdaad. Het hoogst haalbare in deze Giro.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:22 schreef Aguero het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Jaja, met zijn strijkijzersprint zeker.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij had de etappe kunnen winnen. Dat is al heel wat waard.
Ik zit met mijn vlag op de bank te juichen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan we het godverdomme over de onzichtbare Mollema hebben. Who the hell cares?
Volgens mij met grote voorsprong de meest zichtbare Nederlander. Toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaan we het godverdomme over de onzichtbare Mollema hebben. Who the hell cares?
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 17:18:47Roglic zakt naar plek 4, maar pakt morgen in de tijdrit plek 3 terug omdat Landa op zijn tijdritfiets zit als een natte tosti. reageer retweet
Alsof Miguel niet eerder een demarrage had gepland.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jaja, met zijn strijkijzersprint zeker.
Wat je zegt ben je zelf, Thijs.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:24 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 17:18:47Roglic zakt naar plek 4, maar pakt morgen in de tijdrit plek 3 terug omdat Landa op zijn tijdritfiets zit als een natte tosti. reageer retweet
Klim was niet lastig genoeg daarvoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alsof Miguel niet eerder een demarrage had gepland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |