Landa zit nu al vijf jaar in de schaduw. Hij heeft al zoveel keer de eindzege in een grote ronde kunnen pakken.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Landa moet inhouden. Ik krijg Wiggins Froome flashbacks.
Met terugwerkende kracht zou hij nu ook de Tour-zege moeten krijgen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Landa is de morele winnaar van deze Giro.
Eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht zou hij nu ook de Tour-zege moeten krijgen.
Op zijn fiets.quote:
Daarvoor hebben ze speciaal de bomen gekapt.quote:
Schitterend.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze speciaal de bomen gekapt.
As is verbrande turf.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:15 schreef Aguero het volgende:
Als Astana nou een paar kilometer eerder was begonnen.
Je verwachtingen zijn te hoogquote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik zeggen dat deze beklimming uiteindelijk gewoon een hele grote MUIS heeft gebaard?
Een kleine muis. Net zoals je wel eens op de WC gaat zitten, je heel veel van een schijtbeurt verwacht en er iets heel kleins uit komt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik zeggen dat deze beklimming uiteindelijk gewoon een hele grote MUIS heeft gebaard?
Wachten op de nageboorte.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Dat mag jij zeggen. Het slaat alleen nergens op.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Maar alles is weer op een zakdoek.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:18 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen. Het slaat alleen nergens op.
Wat op zich niet zo gek is op 110 km van de finish. En dan hebben we het ook nog alleen over de top 8 van het klassement ofzo.quote:
Het is ook nog maar 110 kilometer tot de finish.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Het zou alleen spannend zijn geworden als MAL alleen weg was geraakt met zijn pionnen.quote:
Niet zo gek, het ging vooral om Nibali en Roglic.quote:
Nu mogen we weer 20 kilometer stof happen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zou alleen spannend zijn geworden als MAL alleen weg was geraakt met zijn pionnen.
FIETSEN VOOR JE ZAKGELD EN VOOR DE MENSEN THUISquote:
Als Landa een beetje pursenelitie had, was hij net vol door gekard.quote:
Macho gebralquote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja Mikel dan moet je ook gewoon doortrekken he. Dit halve gedoe schieten we niets mee op.
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Landa een beetje pursenelitie had, was hij net vol door gekart.
Is hij daarom zo boos op Gebre?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is echt ernstig hoe wit Dunbar is.
Henk Wijngaard.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Moeten we nu gokken wie nu weer het fenomeen is?
Jammer, maar eigenlijk onvermijdelijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Grote groep weer aangesloten. Alles te herdoen.
Frits Sissing.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Beetje verwarrend allemaal ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |