Mijn Italiaans is wat roestig en gisteren niks gezien. Mijn oprechte excuses.quote:
Ik vrees dat Sosa toch geen ruimte voor zelfexpressie krijgt. Laat die Dunbar lekker gehandicaptenmaatje zijn.quote:
Walgelijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Sos mag weer lekker de hele dag de begeleider spelen van Sivakov. Ze hebben die Zuid-Amerikanen bij Sky wel goed onder de duim, betaal ze genoeg peso's en ze doen alles.
En zo vergaat weer een dag met laf gedoe van iedereen, waarbij waarschijnlijk alleen Landa en Nibali de knuppel in het hoenderhok durven te gooien vandaag.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:18 schreef Mani89 het volgende:
Sos mag weer lekker de hele dag de begeleider spelen van Sivakov. Ze hebben die Zuid-Amerikanen bij Sky wel goed onder de duim, betaal ze genoeg peso's en ze doen alles.
Andre.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:16 schreef TheArt het volgende:
Zakarin
Bilbao
Caruso
Dunbar
Masnada
Nieve
Capecchi
Ghebreigzabhier
Kangert
Nog meer?
Hamilton en Amadorquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:16 schreef TheArt het volgende:
Zakarin
Bilbao
Caruso
Dunbar
Masnada
Nieve
Capecchi
Ghebreigzabhier
Kangert
Nog meer?
Present.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:19 schreef showtimer het volgende:
Amanuel voorop en Rellende is er niet, wat een ellende.
En Cataldo dan nog in aantocht.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
+Chris Hamilton en dan zijn we er denk ik.
Het is Hindley en niet Hamilton schijnbaar.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En Cataldo dan nog in aantocht.
Zou hij keus hebben?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ] heeft er dus zin in.
Alibi demarrage.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:25 schreef Slobeend het volgende:
Wat zou de gedachte achter dit werk van Bouwman zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |