heywoodu

heywoodu

Ik wilde het even goed gaan bekijken maar een opendeureninterview met Roglic is interessanter.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Ligt het aan mij of draait Richard vierkant?

quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Si.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

heywoodu

heywoodu

heywoodu

heywoodu

De Home of Cycling en Home of Tennis zitten elkaar een beetje in de weg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:54 schreef Evertjan het volgende:
Home of Cycling is er dus niet live bij vanaf de start?

Yep, maar de PLAYER zendt het dus ook niet uitquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Home of Cycling en Home of Tennis zitten elkaar een beetje in de weg.

Adverteren ze daar ook mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Home of Cycling en Home of Tennis zitten elkaar een beetje in de weg.

Nah, ze mogen dit niet uitzenden van de Italianen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ah thanks
Shame on the home of cycling

heywoodu

heywoodu

Het komt me bekend voor, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Adverteren ze daar ook mee?
*befikkerd gif*

heywoodu

heywoodu

Vertrouw nooit Italianen, zo blijkt maar weer.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nah, ze mogen dit niet uitzenden van de Italianen.

remember the warquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vertrouw nooit Italianen, zo blijkt maar weer.

Italianen kunnen niet van je winnen, maar je kan wel van ze verliezen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vertrouw nooit Italianen, zo blijkt maar weer.

Graag ontopic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen

Eus wil zelf weg.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Eus wil geen vooruitgestuurde Astana troepen.

Dat was gisterenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:12 schreef Bugno2 het volgende:
Was dat Vendrame met pech? Die heeft een groot probleem.

Dat zou een domper zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kan het niet zien door de schaduw dus het kan ook een Sunweb zijn, maar volgens mij is er een derde Ineos mee en volgens mij is het Sivakov.

quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:12 schreef Bugno2 het volgende:
Was dat Vendrame met pech? Die heeft een groot probleem.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |