Bakvisje.quote:
Maand afsluiting sig..quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Sjoef gaat wel gelijk erg hard met zijn stats.
Uh uh uh, ik weet niets te verzinnen.quote:
Dat verbaast mij niets ook al denk ik niet dat jij het wasquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lach jij om poes?
* Ghostbuster TR zet
Het is jouw wel toevertrouwd.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:31 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik zet TR bij elke post van HK hier.
Soul nam vanavond per ongeluk een slok van mijn biertje,ze ging bijna over haar nek.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee die vallen af vrouwen die bier drinken
Bier heeft ook wel een typische smaak, misschien moet je er aan wennenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul nam vanavond per ongeluk een slok van mijn biertje,ze ging bijna over haar nek.
deze taylor was in italie in huisquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul nam vanavond per ongeluk een slok van mijn biertje,ze ging bijna over haar nek.
yes het menu wordt weer doorgenomenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:32 schreef mario390 het volgende:
vanavond hadden ze pizza in italie nu heeft zij nog Forcaccia gemakt maar heeft niemand weg gegeten dus is het wat teveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |