ja met een sammie op, gaat niet meer gebeuren, ik ren niet nog een keer met een stijve lul een ladder naar de top van en gebouwquote:
wtf is een sammiequote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:15 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ja met een sammie op, gaat niet meer gebeuren, ik ren niet nog een keer met een stijve lul een ladder naar de top van en gebouw
salmainakje, een xtc pil waar je hooguit een halfje of een kwartje, 8 uur lang plezier van hadquote:
ahquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:22 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
salmainakje, een xtc pil waar je hooguit een halfje of een kwartje, 8 uur lang plezier van had
in die film ' the wolf of wallstreet' soort van
Whut? Nederlands please.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:15 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ja met een sammie op, gaat niet meer gebeuren, ik ren niet nog een keer met een stijve lul een ladder naar de top van en gebouw
Waarom gebruik je dit terwijl je op een forum post?quote:
Poplife ?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:44 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik krijg altijd een Poplife gevoel bij dit soort users.
Qua lyrics is hij wel 1 van de besten ever ^^quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:48 schreef christmastsunami het volgende:
ohw Prince Roger Nelson, die dwerg was een genie, ik was een fan, na LoveSexy werd ie Jehova toen ben ik ermee gestopt
ookal kon ie wel nog veel meer
dem periode tussen controversy eb lovesexy is wmb het hoogte punt van PRN
mijn vader moest me zonodig meeslepen naar live concerten, Prince bespeelde gitaar en piano tegelijkertijd en Cat danste, sign of the timesquote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:50 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Qua lyrics is hij wel 1 van de besten ever ^^
Confronting.
En nu zit je aan de drugs?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:56 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
mijn vader moest me zonodig meeslepen naar live concerten, Prince bespeelde gitaar en piano tegelijkertijd en Cat danste, sign of the times
toen was ik Prince fan geworden
Pas op.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:59 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
je praat tegen iemand die er eigenlijk niet meer hoort te zijn, pas op voor ik boos wordt
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 00:59 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
je praat tegen iemand die er eigenlijk niet meer hoort te zijn, pas op voor ik boos wordt
meidquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:32 schreef lrishCassidy het volgende:
Zo voorspelbaar, nog meer dan ik ben
waarom praat je engels en nederlands door elkaar?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:47 schreef lrishCassidy het volgende:
Zijn de hearts van men anders dan the hearts of women?
Are they really?
Irishquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
waarom praat je engels en nederlands door elkaar?
Maar wat is het antwoord/answer?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
waarom praat je engels en nederlands door elkaar?
Steenkolenengels.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:54 schreef lrishCassidy het volgende:
People with too much drugs have lost their hearts.
Alcohol is drugsquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:57 schreef lrishCassidy het volgende:
There is a difference between alcohol and drugs.
FIETFIEUW!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 02:00 schreef lrishCassidy het volgende:
Maakt verder ook niet uit but Friday I am in love
Hangt van de mate waarin af.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 02:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alcohol is drugs
je kan beter een jointje roken
Jij begon over drugs , Truusquote:Op zaterdag 1 juni 2019 02:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar goed ga lekker door met je drugs in dit topic, want dat is serieus wat me opvalt hier.
quote:
Haal je knie- en elleboogbeschermers maar uit de kast.quote:
Ik heb alleen tepel beschermersquote:Op zaterdag 1 juni 2019 03:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Haal je knie- en elleboogbeschermers maar uit de kast.
Hardcore.quote:
quote:
Sharky mijn mainecoon zong dat ook altijd, ripquote:
Jij hebt een maine coon die zong? .....quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:02 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Sharky mijn mainecoon zong dat ook altijd, rip
weet ik het het beest kwam op het schoolplein van de middelbare school oplopen, deed net alsof dat ie 1 van hen wasquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Jij hebt een maine coon die zong? .....
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:08 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
weet ik het het beest kwam op het schoolplein van de middelbare school oplopen, deed net alsof dat ie 1 van hen was
hoorde ik van de concierge
quote:
Geen idee wat ik toen deed, waarschijnlijk slapen aangezien ik 2 jaar wasquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:13 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Weet nog het moment dat ik hoorde van zijn overlijden .... ik zat in de bus ergens in WestBrabant en hoorde het op het nieuws van 7 uur ....
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Geen idee wat ik toen deed, waarschijnlijk slapen aangezien ik 2 jaar was
early house was mellow trance hardcore, van alles watquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Playlist lounge soft house op spotify
Dit is meer het spul wat je op een strandtent zou horenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 22:56 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
early house was mellow trance hardcore, van alles wat
het heet cafe del mar, google 'cafe del mar best'quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is meer het spul wat je op een strandtent zou horen
jeetje, natuurlijk ken ik die, maar jij hebt hem ook gevondenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:43 schreef Five4Nine het volgende:
Wie kent deze nog? Of heeft deze nog nooit gekend?
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:46 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
jeetje, natuurlijk ken ik die, maar jij hebt hem ook gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |