Mijn reactie duurde wat langer want ik was even roken maar dit is inderdaad ook erg lekker. Dit nummer kende ik nog nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet je echt deze even luisteren.
 Sowieso heb ik altijd een zwak voor veel percussie in house of techno. Dit ratelt gewoon lekker aan 1 stuk door!
 Sowieso heb ik altijd een zwak voor veel percussie in house of techno. Dit ratelt gewoon lekker aan 1 stuk door!   

nee nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga een selfie van mijn stoelgang doen.

Ik ga jou overtreffen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:50 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Mijn reactie duurde wat langer want ik was even roken maar dit is inderdaad ook erg lekker. Dit nummer kende ik nog nietSowieso heb ik altijd een zwak voor veel percussie in house of techno. Dit ratelt gewoon lekker aan 1 stuk door!

Jij bent ook niet snel, heb ik gisteren al gepost.quote:

Ik lees die zooi niet terug man.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent ook niet snel, heb ik gisteren al gepost.
Of was het eergisteren

Jij post ook pareltjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:50 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Mijn reactie duurde wat langer want ik was even roken maar dit is inderdaad ook erg lekker. Dit nummer kende ik nog nietSowieso heb ik altijd een zwak voor veel percussie in house of techno. Dit ratelt gewoon lekker aan 1 stuk door!

Zal mij werkelijk aan mijn reet roesten wat jullie zoal van mij denken, doe er je voordeel mee.quote:

Eerst kijken of deze vol komt.quote:

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |