quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:55 schreef roos94 het volgende:
Hopen dat het antwoord snel boven water komt.
Grappig!! 😡😡😡quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:55 schreef roos94 het volgende:
Hopen dat het antwoord snel boven water komt.
?? Dat er iets helemaal mis is staat als een paal boven water. Daarom hoop ik dat het snel wordt opgelost.quote:
Ja hallo, dan reageer je toch niet op zo'n manier?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
?? Dat er iets helemaal mis is staat als een paal boven water. Daarom hoop ik dat het snel wordt opgelost.
Deze reactie is wel een beetje een storm in een glas water. Er is helemaal niets aan de hand om zo te reageren.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja hallo, dan reageer je toch niet op zo'n manier?
Das al je derde post waarin je schijtlollig loopt te doen, hulde.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
Deze reactie is wel een beetje een storm in een glas water. Er is helemaal niets aan de hand om zo te reageren.
M'n opmerkingen vallen in het waterquote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das al je derde post waarin je schijtlollig loopt te doen, hulde.
nog een en je hebt het record.quote:
Er hangt hier nogal een grafstemming en ik ben de enige die er wat van maakt dus wanneer doe jij eens water bij de wijn?quote:
En we hebben een winnaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er hangt hier nogal een grafstemming en ik ben de enige die er wat van maakt - wanneer doe jij eens water bij de wijn?
Denk dat ze haar mobieltje wel ondertussen hebben uitgepeild.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:32 schreef roos94 het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje - het lijkt op een slechte prognose. Mogelijk te veel gezopen? Zoveel mensen hebben het leven gelaten na een avondje stappen.
Alleen je zou denken dat ze bij haar tas dan in de buurt ook het lichaam zouden vinden. Het is raar dat die tas daar zich bevindt maar zij zelf niet. Als het een misdrijf zou zijn, zouden ze neem ik aan die tas het liefst meenemen en verbranden oid. Of het is daar express in het water gegooid als misleiding.
Michael p had de spullen van Anne ook op verschillende plekken gedumpt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:32 schreef roos94 het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje - het lijkt op een slechte prognose. Mogelijk te veel gezopen? Zoveel mensen hebben het leven gelaten na een avondje stappen.
Alleen je zou denken dat ze bij haar tas dan in de buurt ook het lichaam zouden vinden. Het is raar dat die tas daar zich bevindt maar zij zelf niet. Als het een misdrijf zou zijn, zouden ze neem ik aan die tas het liefst meenemen en verbranden oid. Of het is daar express in het water gegooid als misleiding.
Dronken dus verzopen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:59 schreef Harvest89 het volgende:
Welkom bij de grote Fok! Speurneus Quiz!
Beantwoordt de vragen in dit topic goed en win waanzinnige prijzen!
Zoals een detective vergrootglas, Cluedo, of alle 11 seizoenen van Baantjer.
Wie is de dader?
A. Een asielzoeker
B. Een TBS'er
C. Anja's butler
In het water van de melkweg. Dat water is vlakbij Rijnsoever.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:01 schreef Ciclon het volgende:
Ben erg bekend met Katwijk, maar kan me niet voorstellen dat ze ergens in een sloot is gevallen in rijnsoever. Die sloten zijn allemaal vrij klein. En daarnaast de afstand van de kroeg naar rijnsoever is zo'n 2 kilometer. Dus om dan ineens om te koekelen en waar enkel je tas is terug gevonden? Hmmmmmm
Dat is rijnsoever, op de grens met de Hoornes, dat stukje van de melkweg dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:10 schreef nietzeuren het volgende:
[..]
In het water van de melkweg. Dat water is vlakbij Rijnsoever.
Klopt, maar ze was waarschijnlijk dus al vlakbij huis. Dat stuk van 2km had ze dus voor het grootste gedeelte afgelegd. Bijna thuis. Als je daar verder Rijnsoever ingaat, voorrbij het water, kan dat alleen over een pad. Vrij donker daar.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:19 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat is rijnsoever, op de grens met de Hoornes, dat stukje van de melkweg dan.
Nog nooit echt van het padje geweest?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:01 schreef Ciclon het volgende:
Ben erg bekend met Katwijk, maar kan me niet voorstellen dat ze ergens in een sloot is gevallen in rijnsoever. Die sloten zijn allemaal vrij klein. En daarnaast de afstand van de kroeg naar rijnsoever is zo'n 2 kilometer. Dus om dan ineens om te koekelen en waar enkel je tas is terug gevonden? Hmmmmmm
Wat ik van vrienden hoor is dat haar tas, sleutels en nog andere eigendom, los van elkaar gevonden is.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Dat klinkt niet hoopvol allemaal....
Dit klinkt als teveel gedronken, emotioneel, sentimenten over het leven en vervolgens.... tsja wat vervolgens....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:26 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Wat ik van vrienden hoor is dat haar tas, sleutels en nog andere eigendom, los van elkaar gevonden is.
Ik ga voor verkracht en vermoordquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit klinkt als teveel gedronken, emotioneel, sentimenten over het leven en vervolgens.... tsja wat vervolgens....
Door een verward persoon. Lang leve de bezuinigingen op de zorg.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik ga voor verkracht en vermoord
Nou Anja, ik hoop dat dit nog goed aflooptquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:52 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Tas gevonden in sloot....vreselijk. Wat een luguber verhaal!
„Anja is om ongeveer 01.00 lopend weg gegaan vanaf café de Blauwe Bock in het centrum van Katwijk”
Zo lekker was die laatste niet toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:57 schreef roos94 het volgende:
Mocht Anja 12 jaar jonger zijn en een lekker wijf geweest dan stond het land nu op zijn kop.
Tja, de duinen liggen best in de buurt. Net voor rijnsoever. Even doorlopen en iemand had haar gehoord. Dus zou best kunnenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Triest, ik zelf denk van verkracht en vermoord, weer eentje.
Doet me steeds minder en dat is wel bizar.
Hier is een paar huizen verderop weer een idioot komen wonen, iedereen op open schoenen en korre broek/jurkjes, hij dik ingepakt met cappuccion op, rits dicht.
Pa en ma hebben hem weer gedumpt. Heel vriendelijk hoor die ouders, neven en nichten...
Mare ik ben op mijn hoede
Ik ook niet, zou bijna de vlag uithangen als het wel zo is...quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:42 schreef dokter.knakworst het volgende:
Dit land zit vol met Michael P. mongolen dus verwacht geen happy ending
Die camera’s leggen ons hier geen windeieren...quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:59 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
De zoveelste false flag om meer politiestaat te kunnen introduceren. We hebben nog niet camera's in NL genoeg hangen..
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:59 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
De zoveelste false flag om meer politiestaat te kunnen introduceren. We hebben nog niet camera's in NL genoeg hangen..
Dan heeft het zijn van een zware zolderautist op fok toch nog voordelen. Je wordt niet vermoord als je snachts buiten komt want dat kom je niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar mag ik het wel ff zeggen, alleen naar huis lopen midden in de nacht is blijkbaar geen optie.
Klopt....kennelijk verdient zij niet de bezorgdheid, het medeleven van BN’ers, de massale burgerinzet en media aandacht die een Anne blijkbaar wel verdiende.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:57 schreef roos94 het volgende:
Mocht Anja 12 jaar jonger zijn en een lekker wijf geweest dan stond het land nu op zijn kop.
Dat komt ook door de situatie:quote:Op zaterdag 1 juni 2019 08:44 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Klopt....kennelijk verdient zij niet de bezorgdheid, het medeleven van BN’ers, de massale burgerinzet en media aandacht die een Anne blijkbaar wel verdiende.
Wil je jezelf aangeven?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Is er überhaupt een meldpunt voor idioten?
De moordenaar van anne faber gooide ook alles in het water, vijver in de buurtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:32 schreef roos94 het volgende:
De moordenaar van anne faber gooide ook alles in het water, vijver in de buurtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:32 schreef roos94 het volgende:
Nee hoor!!, je kan gewoon over de melkweg , een weg met aan weerszijde huizen , en er rijd zelfs een bus door die straatquote:Op vrijdag 31 mei 2019 22:26 schreef nietzeuren het volgende:
[..]
Klopt, maar ze was waarschijnlijk dus al vlakbij huis. Dat stuk van 2km had ze dus voor het grootste gedeelte afgelegd. Bijna thuis. Als je daar verder Rijnsoever ingaat, voorrbij het water, kan dat alleen over een pad. Vrij donker daar.
Opzich is het geen probleem hoor, jaren zelf dezelfde route gelopen, en altijd goed gegaan..quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar mag ik het wel ff zeggen, alleen naar huis lopen midden in de nacht is blijkbaar geen optie.
Mogelijk op eigen risico, hoop dat er camera’s hangen op de route. Ik vermoed dat politie die beelden al gezien heeft en dat het daarom een urgente vermissing is...
ja tuurlijk, je hebt je plasje ook weer gedaanquote:Op zaterdag 1 juni 2019 09:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wil je jezelf aangeven?
Het is echt compleet gestoord hoe jij je sensatiebeluste fantasie weer de vrije loop laat in dit topic, zoals in ieder ander topic waar een vrouw vermist wordt. Ieder topic loop je vol te spammen met je rare fantasieën.
"Ik ga voor verkracht en vermoord!"
Alsof het een prijsvraag is en de eerste die het raadt een all inclusive naar de Turkse Riviera wint.
Laat je nakijken. Het enige wat we weten is dat ze is vermist en er spullen zijn gevonden. Daar kunnen vele verklaringen voor zijn.
Een lichaam hoeft natuurlijk niet op dezelfde plek te blijven. Idem voor de tasquote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:20 schreef roos94 het volgende:
Mja een ongelukkige val is dan nu toch al uitgesloten? Als je valt dan ga je met tas en al het water in, niet alleen je tas en jijzelf niet.
Het bewuste slootje, ligt niet echt vlak naast het pad, zit wel zon dikke meter berm tussenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:20 schreef roos94 het volgende:
Mja een ongelukkige val is dan nu toch al uitgesloten? Als je valt dan ga je met tas en al het water in, niet alleen je tas en jijzelf niet.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 09:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wil je jezelf aangeven?
Het is echt compleet gestoord hoe jij je sensatiebeluste fantasie weer de vrije loop laat in dit topic, zoals in ieder ander topic waar een vrouw vermist wordt. Ieder topic loop je vol te spammen met je rare fantasieën.
"Ik ga voor verkracht en vermoord!"
Alsof het een prijsvraag is en de eerste die het raadt een all inclusive naar de Turkse Riviera wint.
Laat je nakijken. Het enige wat we weten is dat ze is vermist en er spullen zijn gevonden. Daar kunnen vele verklaringen voor zijn.
Nee hoor, dat is het niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 01:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Doet me steeds minder en dat is wel bizar.
Als ze is meegenomen is ze natuurlijk de duinen in gesleept. De camping is vanwege hemelvaart en het lekkere weer volgeboekt, dus dat lijkt me stug. Maar dat Paardenpad wat doorloopt is ideaal om iemand mee te nemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Het bewuste slootje, ligt niet echt vlak naast het pad, zit wel zon dikke meter berm tussen
Het slootje is heel smal , vol met waterplanten en dus vrij ondiep
Er is ook met duikers gezocht, dus dat maakt de kans dat ze in die sllot ligt aanzienlijk kleiner
Wel ligt precies achter de sloot een honden uitlaatplaats en een camping
Op deze camping, kan men soms ook sta caravans huren voor een half jaar ofzo
Tis maar een gedachten/ speculatie, maar misschien , komt de dader van de camping?? Als er sprake is van een dader
Ikzelf acht de kans dronken in de sloot erg klein (niet uitgesloten), aangezien ik de buurt ken
Je bedoeld of ze zelfmoord neigingen kan hebben?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:44 schreef roos94 het volgende:
Ik heb een vreemd gevoel dat ze haar voorlopig niet gaan vinden.
Weten we overigens of ze bekend was bij de psychiatrie/in mentale problemen verkeerde?
De duinen een heeeel groot wandel gebied ligt er op zon 5 min van de vind plek van de tas, dus jaquote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:44 schreef roos94 het volgende:
Ik heb een vreemd gevoel dat ze haar voorlopig niet gaan vinden.
Weten we overigens of ze bekend was bij de psychiatrie/in mentale problemen verkeerde?
bijzonder, maar het is lekker weer en blijkbaar is dat aanleiding voor sommige om te gaan/willen zoeken.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:31 schreef dokter.knakworst het volgende:
Bericht van facebook hier even geplakt omtrent dit topic:
"Beste burgers, als familie hebben we besloten om (nog) niet over te gaan tot een georganiseerde zoekactie. We willen vragen om jullie ogen en oren open te houden en relevante informatie te delen met politie. Mocht iemand iets verdachts zien met betrekking tot de zaak bel 112. Laat de plaats intact en neem gepaste afstand voor onderzoek. Ook willen wij als familie vragen (hoewel goed bedoeld) voor gepaste afstand en rust. We willen de berichtgeving via politie laten verlopen. Aan speculaties hebben we niks. Bedankt voor jullie begrip en medeleven. #vermissing Anja Schaap"
Wel apart dan dat er nog geen zoekactie is opgezet
Ik zou niet rustig op me stoel kunnen afwachten en het helemaal aan de politie overkunnen laten, maar andere blijkbaar welquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
bijzonder, maar het is lekker weer en blijkbaar is dat aanleiding voor sommige om te gaan/willen zoeken.
Waarom wel meteen als een stel sensatieratten een zoekactie willen doen?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:42 schreef roos94 het volgende:
Waarom in godsnaam niet overgaan tot georganiseerde zoekactie? Sta met mijn bek vol tanden tbh.
Dat zal wel een reden hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:42 schreef roos94 het volgende:
Waarom in godsnaam niet overgaan tot georganiseerde zoekactie? Sta met mijn bek vol tanden tbh.
Als mijn dierbare vermist zou zijn, zou ik letterlijk alles doen om diegene zo snel mogelijk te vinden. Dat daar dan sensatieratten bij zitten kan mij mn reet roesten.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom wel meteen als een stel sensatieratten een zoekactie willen doen?
omdat je der wil vinden, mogenlijk nog levendquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom wel meteen als een stel sensatieratten een zoekactie willen doen?
Bizar...zeker in combinatie met de gevonden schoen en sok en telefoon...quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:31 schreef dokter.knakworst het volgende:
Bericht van facebook hier even geplakt omtrent dit topic:
"Beste burgers, als familie hebben we besloten om (nog) niet over te gaan tot een georganiseerde zoekactie. We willen vragen om jullie ogen en oren open te houden en relevante informatie te delen met politie. Mocht iemand iets verdachts zien met betrekking tot de zaak bel 112. Laat de plaats intact en neem gepaste afstand voor onderzoek. Ook willen wij als familie vragen (hoewel goed bedoeld) voor gepaste afstand en rust. We willen de berichtgeving via politie laten verlopen. Aan speculaties hebben we niks. Bedankt voor jullie begrip en medeleven. #vermissing Anja Schaap"
Wel apart dan dat er nog geen zoekactie is opgezet
Misschien heeft iemand die dit beslist er wel baat bij dat ze nog even niet gevonden wordt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:52 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Bizar...zeker in combinatie met de gevonden schoen en sok en telefoon...
Dat kan ook heel goed. Vreemde gedachte misschien, maar bij misdrijven is de dader toch vaak wel een bekende...quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand die dit beslist er wel baat bij dat ze nog even niet gevonden wordt.
Op Facebook had iemand een doorweekte schoen gevonden en eenzelfde zwarte enkellaarsje als zij droeg. Is gisteren aan de politie doorgegeven. Ook een iPhone werd gevonden bij het pontje. Is ook aan politie doorgegeven. Is niet bekend dat ze daadwerkelijk van Anja zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:53 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand die dit beslist er wel baat bij dat ze nog even niet gevonden wordt.
Hoe weet je dat trouwens van die sok en schoen? Ik las alleen over een tas
De schoen en sok, zijn gevonden in sassenheim en niet in katwijkquote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:52 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Oké, Thanks voor de info.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De schoen en sok, zijn gevonden in sassenheim en niet in katwijk
Op een forum heeft een persoon daar op gereageerd, dat er navraag is gedaan bij de politie, en deze hoogstwaarschijnlijk niets met deze zaak te maken heeft
(Andere mysterieuse zaak)
De telefoon, is door de politie wel op gereageerd, en in behandeling genomen
Maar de vindplaats van de telefoon, was niet in de buurt van de plek waar haar tas is gevonden
En haar telefoon voor het laast een ping melding heeft gemaakt, nl rijnsoever/melkweg
Waar heb je die info van die sok en schoen vandaan?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 11:52 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
degene die nauw contact had met Anja postte gisteren dit:quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:02 schreef roos94 het volgende:
Iemand op Facebook, een oude schoolgenoot van Anja, beweert haar waarschijnlijk op woensdagmorgen rond 9.15 te hebben zien lopen over de juliana brug.
Maar ja , Facebook..kan ook onzin zijn.
https://m.facebook.com/ph(...)6321542972&source=47
Ik denk dat meer mensen haar dan wel gezien hadden...als ze gewoon had rondgelopen. Haar beste vriendin op twitter zei dat ze woensdag al geen contact meer kreeg. Ze was met een neef uit Duitsland in de kroeg en kort daarna kreeg ze geen contact.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:02 schreef roos94 het volgende:
Iemand op Facebook, een oude schoolgenoot van Anja, beweert haar waarschijnlijk op woensdagmorgen rond 9.15 te hebben zien lopen over de juliana brug.
Maar ja , Facebook..kan ook onzin zijn.
https://m.facebook.com/ph(...)6321542972&source=47
Ik neem aan dat als ze nog echt in de ochtend op klaarlichte dag op straat liep dat daar wel ergens een camerabeeld van moet zijn? Weet niet of er bij die julianabrug cameras hangen maar lijkt mij van wel..quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
degene die nauw contact had met Anja postte gisteren dit:
Lieve mensen, nog geen spoor van Anja Schaap, wel zou haar telefoon rond 2 uur (om en nabij) in de buurt van haar woning gesignaleerd zijn voordat hij uit ging. Apart want om 01:52 stapte ze uit de blauwe bock.
Wat de politie daarvan vind weten we nog niet maar we denken dat ze in een auto gestapt is gezien je lopend niet zo snel bent.
We gaan beginnen met zoeken in Rijsoever.
Burgers die zelf willen zoeken worden gewaardeerd. Denk aan de duinen, het parkje van rijsoever...
Houd ook buiten Katwijk de ogen open, mogelijk heeft ze toch iets opgehaald thuis en is ze daarna doorgegaan. Je weet het gewoon niet..
Hmm das merkwaardig..zag andere familieleden of kennissen juist plaatjes posten van "heer help ons bid mee" etc dus ik dacht dat die juist gelovig waren.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:09 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen haar dan wel gezien hadden...als ze gewoon had rondgelopen. Haar beste vriendin op twitter zei dat ze woensdag al geen contact meer kreeg. Ze was met een neef uit Duitsland in de kroeg en kort daarna kreeg ze geen contact. Beste vriendin os overigens wel bekend in de prostitutie en bdsm wereld...hoop dat Anja niet een date had met een of andere enge dominant ofzo.
Bron:
https://mobile.twitter.co(...)en-in-vijver-katwijk
Ja! Ik las dat haar ouders niet meer in leven zijn op fb. Geen idee of het klopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hmm das merkwaardig..zag andere familieleden of kennissen juist plaatjes posten van "heer help ons bid mee" etc dus ik dacht dat die juist gelovig waren.
Merkwaardig allemaal.
Waar haal je hierop uit dat deze vriendin actief is in de prostitutie?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:09 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen haar dan wel gezien hadden...als ze gewoon had rondgelopen. Haar beste vriendin op twitter zei dat ze woensdag al geen contact meer kreeg. Ze was met een neef uit Duitsland in de kroeg en kort daarna kreeg ze geen contact. Beste vriendin os overigens wel bekend in de prostitutie en bdsm wereld...hoop dat Anja niet een date had met een of andere enge dominant ofzo.
Bron:
Dat er in de familie gelovigen zijn wil niet zeggen dat je dan zelf ook gelovig bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hmm das merkwaardig..zag andere familieleden of kennissen juist plaatjes posten van "heer help ons bid mee" etc dus ik dacht dat die juist gelovig waren.
Merkwaardig allemaal.
ja dat heb ik ook vernomen, en dat haar zussen bij haar in de buurt woondequote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:15 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ja! Ik las dat haar ouders niet meer in leven zijn op fb. Geen idee of het klopt.
Half katwijk is gelovig ..quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:11 schreef roos94 het volgende:
[..]
Merkwaardig allemaal.
Uiteraard, maar het is handig om mee te nemen.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:18 schreef IriYe het volgende:
[..]
Dat er in de familie gelovigen zijn wil niet zeggen dat je dan zelf ook gelovig bent.
Misschien wel, misschien niet. Vaak is het 'gelovig zijn' ook alleen maar voor de buitenwereld. Maar ondertussen....quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het is handig om mee te nemen.
De het verhaal, van de kroeg, klinkt geloofwaardig zover ik de kroeg kenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:09 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Bron:
of alleen gelovig zijn, in slechte tijden...quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:22 schreef IriYe het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Vaak is het 'gelovig zijn' ook alleen maar voor de buitenwereld. Maar ondertussen....
Wat suggereer je danquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:19 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ik zei bekend in die wereld. Niet actief in de prostitutie...
Ja. Of om eigen verantwoordelijkheid af te schuiven: ''God heeft het zo gewild''.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:24 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
of alleen gelovig zijn, in slechte tijden...
Ook een uitspraak, die je zeker in de zware kant van katwijk, zeker nog tegen kan komen hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:28 schreef IriYe het volgende:
[..]
Ja. Of om eigen verantwoordelijkheid af te schuiven: ''God heeft het zo gewild''.
We laten het prostitutie even rustenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:29 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Ze volgt allerlei prostitutie accounts (kanstaandpijpen o.a) en schrijft in haar twitter bio zelf dat ze 30 jaar kennis van prostitutie heeft en loverboys/bdsm. Ze schrijft ook dat Anja haar BESTE vriendinnetje is. Ze hadden blijkbaar ook intensief whatsapp contact. En dan kettinkje dat Anja draagt met die ring, heb ik vaker gezien bij iemand die ik kende en in de sm wereld zat. Het us allemaal speculatie ten top, dat snap ik. Maar ik probeer een beeld t krijgen...
Ben je niet in de war met dit soort halsbanden?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:29 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
En dan kettinkje dat Anja draagt met die ring, heb ik vaker gezien bij iemand die ik kende en in de sm wereld zat. Het us allemaal speculatie ten top, dat snap ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |