ja voor 1 miljoen koop ik een levenslang diplomatiek paspport van angola ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:14 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk paspoorten verzamelen en doen wat je wilt.
En diplomatiek paspoort van een of ander shithole.
In jou geval kan je beter de boetes betalen is een stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
lekker door rood rijden enz. niemand die het wat boeit
En je raakt ook nog zo'n 1.5 mil kwijt aan inflatie elk jaar weer.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:16 schreef Hyaenidae het volgende:
50 miljoen op je spaarrekening in Nederland![]()
Dat wil zeggen dat je daarover jaarlijks bijna 1 miljoen belasting mag gaan aftikken,
¤ 835.538 om precies te zijn![]()
![]()
![]()
Elk jaar een miljoentje afgepakt door Rutte
Oh nee het wordt elk jaar minder gelukkig, want je houdt steeds minder over op deze manier
Waarom? Die hebben toch al kinky.nl voor seksafspraakjesquote:Op vrijdag 7 juni 2019 23:08 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Het lijkt me ook wel leuk om een aantal stripclubs te openen. Volgens mij is daar veel vraag naar met zoveel singles in dit land.
Stort je het toch in een bv. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:16 schreef Hyaenidae het volgende:
50 miljoen op je spaarrekening in Nederland![]()
Dat wil zeggen dat je daarover jaarlijks bijna 1 miljoen belasting mag gaan aftikken,
¤ 835.538 om precies te zijn![]()
![]()
![]()
Elk jaar een miljoentje afgepakt door Rutte
Oh nee het wordt elk jaar minder gelukkig, want je houdt steeds minder over op deze manier
Je zou ook Feyenoord er nog bij kunnen kopen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:
50 miljoen dat is heel veel
teveel
ik zou 3 huizen kopen
1 in new york
1 in miami
en 1 laat ik nog open
ik zou 3 vrouwen kopen
1 voor elk huis
1 rols royce want die rijden gewoon het lekkerst...daar kan geen auto aan tippen
en voor de rest heb ik alles al dus hou ik nog een hoop over
dat ik daar nog op was gekomenquote:Op woensdag 26 juni 2019 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zou ook Feyenoord er nog bij kunnen kopen.
Toch lastig om een rijksweg te kopen van de provincie.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:06 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ik zou de A4 van de provincie Zuid-Holland en Noord-Holland kopen en een tolweg met permanente trajectcontrole van makenBinnen een paar jaar ben ik dan miljardair
Daarna koop ik nog de A1, A2, A10, A12, A15 en A27 en daar haal ik hetzelfde truukje mee uit. Daarna ben ik biljoenair
#mrAmazonteslimafzijn Vervolgens ga ik de filantroop uithangen en George Soros z'n kontje neuken
![]()
Andere landen belasten dan weer de inkomsten uit vermogen, bijvoorbeeld 25% abgeltungssteuer in Duitsland, wat praktisch op het zelfde neer komt (tenzij je besluit je vermogen rendementloos weg te zetten.)quote:Op donderdag 27 juni 2019 09:46 schreef SeLang het volgende:
Slechts 6 landen in de wereld kennen een "wealth tax". Nederland is daar één van.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |