abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187215585
Ik zou middelgrote bedrijven kopen en gaan runnen.
En verder zou er niet zoveel veranderen.
  zondag 2 juni 2019 @ 12:35:37 #102
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_187218206
ook wel grappig is, dat veel mensen eigenlijk niet veel zouden veranderen, of geen behoefte hebben aan zoveel geld...maar niemand die zegt dat ie dat hele bedrag dan gewoon weg zou geven.

ik denk dat behoeftes bij de meeste mensen toch wel gaan veranderen na een tijdje. je gewone leventje verder leven, dat snap ik. maar als je dan even een weekeindje dubai kan doen, of dan toch wel even de champions league finale in een skybox kan gaan zien..
  zondag 2 juni 2019 @ 13:07:11 #103
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_187218772
Hoeren. Veel hoeren.
  zondag 2 juni 2019 @ 13:11:46 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187218857
Ik zou er een huis bij kopen op de plek(ken) waar ik graag wil zitten.
Ik weet niet of ik dit dan nog zou verbouwen of een huis dichterbij de school van onze zoon zou kopen.
Ik werk sowieso al niet, maar ik zou de schoonmaakster 2 keer per week laten komen ipv eens per twee weken.

Ik denk dat mijn man zou gaan werken waar hij graag zou willen werken maar wat qua betaling meer een veredeld vrijwilligersbaantje is, maar misschien zou hij ook wel gewoon parttime gaan werken.

Oh, en ik zou een Saab 9-5 NG kopen.

Verder zou ik zorgen dat mijn oudste zoon en de zoons van mijn zusje een huis naar wens konden kopen, tot max 500K zeg maar, maar dan zou ik ook niet moeilijk doen over een kleine budgetoverschrijding :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 2 juni 2019 @ 13:29:42 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187219149
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 09:33 schreef Roces18 het volgende:

[..]

vermogensbelasting is ook pure aids en de gene wie dat afschaft die krijgt mijn stem.
Hoewel Pieter Omzigt pleitte voor belasting op daadwerkelijk rendement. Lijkt mij ook vrij eerlijker. Als iemand er niks mee doet heeft die ook geen rendement. Rendement is niets meer dan inkomen en daar valt nog wat van te zeggen om belasting op te heffen.

Maar belasting heffen op vermogen is gewoon in strijd met het eigendomsrecht, gelukkig lopen er diverse rechtszaken
Vroeger was de VRH op werkelijk rendement en toen liep men ook te miepen, vervolgens werd het een percentage, daarna ging de rente naar beneden en loopt men weer te miepen.
Als de spaarrente weer tegen de 5% zit heb je niets te klagen met het huidige VRH percentage.

Als ze het weer op daadwerkelijk rendement doen komt er weer enorm gezeik zodra de rentepercentages weer hoger worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187219408
Ik zou mijn baan opzeggen en jarenlang de wereld over reizen. Vanuit daar regelmatig vrienden en familie laten invliegen voor een korte periode.

Verder echt alles op reis doen wat je maar wilt..

Als ik terug kom een mooi groot appartement in een mooie stad en ergens een boerderij om tot rust te komen.

En daarna wat online start ups of liefdadigheid projecten om wél bezig te blijven.

In ieder geval nooit meer voor een baas 9 een suf en suf kantoor werken.
Love is in the air!
pi_187219564
Heel snel een uitzendbureau voor PA's bellen, die moet er binnen een half uur zijn en kan al m'n verplichtingen afbellen. Om te beginnen met m'n werk. Heb daadwerkelijk een leuke baan, maar het is een middel, geen doel op zich, dus doeeeiii.

Dan op zoek naar een financieel adviseur die als eerste opdracht krijgt om uit te zoeken hoe het huis van mij, mijn lief, een aantal goede vrienden handig en voordelig af te lossen. Dan op zoek naar een makelaar oid, die voor de vrienden die nog geen huis hebben kunnen kopen een aantal geschikte huizen uitzoekt, waar ze kunnen gaan kijken en aan wonen.

Dan ga ik met mijn chequeboekje langs bij een aantal stichtingen om ze heel blij te maken. Dan bij een aantal personen langs met een stapel bankbiljetten in mijn big shopper.

Dan ga ik op zoek naar een huis om zelf in te wonen, met mijn vriend, onze 28 nieuwe geadopteerde poezen en, helaas waarschijnlijk ook een hond of 2 :( Een huis/pand dat aan al onze wensen voldoet. Gelijk een soort opzichter/butler erbij de alles wat we nodig hebben regelt. Een team chauffeurs en een aantal oto's erbij, zodat ik geen dag van mn leven nog nuchter hoef door te brengen.

Dan ga ik eens kijken wat ik met de resterende 30 miljoen ga doen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_187219636
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 15:24 schreef Maharski het volgende:

[..]

Zo heb ik altijd gedacht; dan ga ik nooit meer werken en bla bla, maar dat is eigenlijk helemaal niet realistisch. Dan kun je nog zo veel geld hebben, maar het is onze natuur als mens om iets te doen; een zekere dagbesteding te hebben. Doelloosheid, stuurloosheid, disconnection liggen dan erg op de loer, naast dingen als drugs- of alcoholverslaving, als je toch geld genoeg hebt.

Je kunt beter lekker bezig blijven, in verbinding met de wereld om je heen en nuttige dingen doen die zingeving bieden.

Ik zou dus zeker wel iets blijven doen. Misschien vrijwilligerswerk, misschien een of andere stichting. Alles is mogelijk.
We zijn toch wel ver van onze menselijkheid afgeraakt als we die dagbesteding enkel in werk zoeken... Wat een gebrek aan creativiteit...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_187219687
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 19:55 schreef vipergts het volgende:
Ik zou stoppen met werken en dan naar mensen gaan kijken die wel moeten werken.
Paar keer naar kantoor bellen, om te vragen of Mw. DancingPhoebe aanwezig is :D

"wat zegt u??"
"DIE WERKT HIER NIET MEER"
  zondag 2 juni 2019 @ 14:38:50 #110
286575 Roces18
Chef de party
pi_187220466
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heel snel een uitzendbureau voor PA's bellen, die moet er binnen een half uur zijn en kan al m'n verplichtingen afbellen. Om te beginnen met m'n werk. Heb daadwerkelijk een leuke baan, maar het is een middel, geen doel op zich, dus doeeeiii.

Dan op zoek naar een financieel adviseur die als eerste opdracht krijgt om uit te zoeken hoe het huis van mij, mijn lief, een aantal goede vrienden handig en voordelig af te lossen. Dan op zoek naar een makelaar oid, die voor de vrienden die nog geen huis hebben kunnen kopen een aantal geschikte huizen uitzoekt, waar ze kunnen gaan kijken en aan wonen.

Dan ga ik met mijn chequeboekje langs bij een aantal stichtingen om ze heel blij te maken. Dan bij een aantal personen langs met een stapel bankbiljetten in mijn big shopper.

Dan ga ik op zoek naar een huis om zelf in te wonen, met mijn vriend, onze 28 nieuwe geadopteerde poezen en, helaas waarschijnlijk ook een hond of 2 :( Een huis/pand dat aan al onze wensen voldoet. Gelijk een soort opzichter/butler erbij de alles wat we nodig hebben regelt. Een team chauffeurs en een aantal oto's erbij, zodat ik geen dag van mn leven nog nuchter hoef door te brengen.

Dan ga ik eens kijken wat ik met de resterende 30 miljoen ga doen.
Ik zie al dat jij nooit miljonair zal worden met zo'n instelling.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_187220491
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:38 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik zie al dat jij nooit miljonair zal worden met zo'n instelling.
Klopt waarschijnlijk. Staat ook erg laag op mn prioriteitenlijst. De kans dat ik ze win zal groter zijn dan dat ik ze verdien idd.
  zondag 2 juni 2019 @ 14:41:31 #112
286575 Roces18
Chef de party
pi_187220516
Ik weet niet zo goed wat ik zal doen want ik verwacht niet dat ik iets win als ik nooit mee doe met de loterij. Allicht vind ik een winnend lot op straat.

Wel zal ik bij dat bedrag stoppen met werken en naar het buitenland verkassen.
pi_187220745
Stoppen met werken, geld uitgeven en genieten
  zondag 2 juni 2019 @ 14:56:51 #114
80382 manny
30 is best veel
pi_187220826
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:41 schreef Roces18 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik zal doen want ik verwacht niet dat ik iets win als ik nooit mee doe met de loterij. Allicht vind ik een winnend lot op straat.

Wel zal ik bij dat bedrag stoppen met werken en naar het buitenland verkassen.
waar naar toe dan ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 2 juni 2019 @ 14:59:29 #115
286575 Roces18
Chef de party
pi_187220866
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:56 schreef manny het volgende:

[..]

waar naar toe dan ?
staatloos rondzwerven, doen wat ik wil _O_
pi_187221153
Er staat hier een fantastisch huis te koop voor een kleine 2,5 miljoen. Dat zou van mij zijn.

Verder stoppen met werken, ik kan genoeg hobby's verzinnen waar ik mijn dagen mee weet te vullen.
  zondag 2 juni 2019 @ 15:54:05 #117
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_187221829

En de wereld rondrijden 8-)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_187221911
Ik zou mn moeder en zusjes een mooi huisje cadeau doen :Y
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 7 juni 2019 @ 20:43:02 #119
330313 Gary_Oak
graag verwijderen
pi_187310846
Investeren zodat het meer wordt.
pi_187312380
Ik zou de A4 van de provincie Zuid-Holland en Noord-Holland kopen en een tolweg met permanente trajectcontrole van maken :D Binnen een paar jaar ben ik dan miljardair _O_ Daarna koop ik nog de A1, A2, A10, A12, A15 en A27 en daar haal ik hetzelfde truukje mee uit. Daarna ben ik biljoenair >:) #mrAmazonteslimafzijn Vervolgens ga ik de filantroop uithangen en George Soros z'n kontje neuken ^O^

[ Bericht 18% gewijzigd door Volvo340GLSuperDeluxe5Bak op 07-06-2019 22:12:29 ]
pi_187312431
Met 50 mil koop ik FOK! op en maak ik al mijn matties mod

@PSVCL @wollah @stokj @Roces18 @jigggy @Samuel24

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2019 22:09:49 ]
pi_187312454
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 22:09 schreef Vollenhoven het volgende:

@:PSVCL @:Wollah @:Stokj @:roces18 @:jigggy @:samuel24
FOK! krijg je gratis bij aanschaf van een pakje boter :')
pi_187312460
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 22:11 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:

[..]

FOK! krijg je gratis bij aanschaf van een pakje boter :')
Sow koekoek
pi_187312516
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2019 14:59 schreef Roces18 het volgende:

[..]

staatloos rondzwerven, doen wat ik wil _O_
Zoveel mogelijk paspoorten verzamelen en doen wat je wilt.
En diplomatiek paspoort van een of ander shithole. ;)
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
  vrijdag 7 juni 2019 @ 22:24:18 #125
286575 Roces18
Chef de party
pi_187312671
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 22:09 schreef Vollenhoven het volgende:

@:PSVCL @:Wollah @:Stokj @:roces18 @:jigggy @:samuel24
_O_ gaan we reddit verslaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties