Vroeger was de VRH op werkelijk rendement en toen liep men ook te miepen, vervolgens werd het een percentage, daarna ging de rente naar beneden en loopt men weer te miepen.quote:Op zondag 2 juni 2019 09:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
vermogensbelasting is ook pure aids en de gene wie dat afschaft die krijgt mijn stem.
Hoewel Pieter Omzigt pleitte voor belasting op daadwerkelijk rendement. Lijkt mij ook vrij eerlijker. Als iemand er niks mee doet heeft die ook geen rendement. Rendement is niets meer dan inkomen en daar valt nog wat van te zeggen om belasting op te heffen.
Maar belasting heffen op vermogen is gewoon in strijd met het eigendomsrecht, gelukkig lopen er diverse rechtszaken
We zijn toch wel ver van onze menselijkheid afgeraakt als we die dagbesteding enkel in werk zoeken... Wat een gebrek aan creativiteit...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:24 schreef Maharski het volgende:
[..]
Zo heb ik altijd gedacht; dan ga ik nooit meer werken en bla bla, maar dat is eigenlijk helemaal niet realistisch. Dan kun je nog zo veel geld hebben, maar het is onze natuur als mens om iets te doen; een zekere dagbesteding te hebben. Doelloosheid, stuurloosheid, disconnection liggen dan erg op de loer, naast dingen als drugs- of alcoholverslaving, als je toch geld genoeg hebt.
Je kunt beter lekker bezig blijven, in verbinding met de wereld om je heen en nuttige dingen doen die zingeving bieden.
Ik zou dus zeker wel iets blijven doen. Misschien vrijwilligerswerk, misschien een of andere stichting. Alles is mogelijk.
Paar keer naar kantoor bellen, om te vragen of Mw. DancingPhoebe aanwezig isquote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:55 schreef vipergts het volgende:
Ik zou stoppen met werken en dan naar mensen gaan kijken die wel moeten werken.
Ik zie al dat jij nooit miljonair zal worden met zo'n instelling.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heel snel een uitzendbureau voor PA's bellen, die moet er binnen een half uur zijn en kan al m'n verplichtingen afbellen. Om te beginnen met m'n werk. Heb daadwerkelijk een leuke baan, maar het is een middel, geen doel op zich, dus doeeeiii.
Dan op zoek naar een financieel adviseur die als eerste opdracht krijgt om uit te zoeken hoe het huis van mij, mijn lief, een aantal goede vrienden handig en voordelig af te lossen. Dan op zoek naar een makelaar oid, die voor de vrienden die nog geen huis hebben kunnen kopen een aantal geschikte huizen uitzoekt, waar ze kunnen gaan kijken en aan wonen.
Dan ga ik met mijn chequeboekje langs bij een aantal stichtingen om ze heel blij te maken. Dan bij een aantal personen langs met een stapel bankbiljetten in mijn big shopper.
Dan ga ik op zoek naar een huis om zelf in te wonen, met mijn vriend, onze 28 nieuwe geadopteerde poezen en, helaas waarschijnlijk ook een hond of 2Een huis/pand dat aan al onze wensen voldoet. Gelijk een soort opzichter/butler erbij de alles wat we nodig hebben regelt. Een team chauffeurs en een aantal oto's erbij, zodat ik geen dag van mn leven nog nuchter hoef door te brengen.
Dan ga ik eens kijken wat ik met de resterende 30 miljoen ga doen.
Klopt waarschijnlijk. Staat ook erg laag op mn prioriteitenlijst. De kans dat ik ze win zal groter zijn dan dat ik ze verdien idd.quote:Op zondag 2 juni 2019 14:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zie al dat jij nooit miljonair zal worden met zo'n instelling.
waar naar toe dan ?quote:Op zondag 2 juni 2019 14:41 schreef Roces18 het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik zal doen want ik verwacht niet dat ik iets win als ik nooit mee doe met de loterij. Allicht vind ik een winnend lot op straat.
Wel zal ik bij dat bedrag stoppen met werken en naar het buitenland verkassen.
FOK! krijg je gratis bij aanschaf van een pakje boterquote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:09 schreef Vollenhoven het volgende:
Met 50 mil koop ik FOK! op en maak ik al mijn matties mod
@:PSVCL @:Wollah @:Stokj @:roces18 @:jigggy @:samuel24
Sow koekoekquote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:11 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
FOK! krijg je gratis bij aanschaf van een pakje boter
Zoveel mogelijk paspoorten verzamelen en doen wat je wilt.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:09 schreef Vollenhoven het volgende:
Met 50 mil koop ik FOK! op en maak ik al mijn matties mod
@:PSVCL @:Wollah @:Stokj @:roces18 @:jigggy @:samuel24
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |