abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 31 mei 2019 @ 10:16:49 #1
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_187180118


Toogoodtogo is een app waarmee je lekker eten kunt redden. Eet voor een klein prijsje en heb een grote impact op het milieu. Maak het verschil!

quote:
Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_187183561
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 01:02 schreef JaniesBrownie het volgende: [..] Ik ga iets halen tussen half acht en half negen savonds. Ik hoop dat ik t niet volgens de tht morgen moet opeten. Lees dat nog eens en reageer normaal.
Prego heeft wel gelijk. TGTG draait juist om producten die op de datum zijn. Zou dus zelfs de datum van vandaag kunnen zijn.

Als je heel erg op data bent kan het dus wel tegenvallen. Maar ik eet bij voorbeeld zuivel uit gesloten verpakking nog twee weken over datum, heb een kleine week met melk gedaan die op de dag van ophalen op de datum was en dan is dat geen probleem.
Vlees en vers fruit is lastiger, al kun je vlees wel prima invriezen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187183706
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 14:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Prego heeft wel gelijk. TGTG draait juist om producten die op de datum zijn. Zou dus zelfs de datum van vandaag kunnen zijn.

Als je heel erg op data bent kan het dus wel tegenvallen. Maar ik eet bij voorbeeld zuivel uit gesloten verpakking nog twee weken over datum, heb een kleine week met melk gedaan die op de dag van ophalen op de datum was en dan is dat geen probleem.
Vlees en vers fruit is lastiger, al kun je vlees wel prima invriezen.
Dat doe ik ook, ik eet prima iets met de datum van gisteren of eventueel eergisteren en zuivel eet ik zolang het goed smaakt. Anders had ik hier natuurlijk niet aan meegedaan.

Ik hoop op dingen die in te vriezen zijn of een datum hebben van morgen. Liever niet een paar kant en klaar maaltijden bv die op de datum zijn en dat was t. Ik heb dat inderdaad niet verder verduidelijkt.

Je kan je mening ook gewoon op een normale manier geven zoals jij doet, in plaats van zoals hij/zij dat deed. En dat mag en daar reageer ik vervolgens normaal op.
compact en kleverig.
pi_187185330
imperatief taalgebruik noem ik ook niet « normaal reageren » maar goed, OT weer.
pi_187185657
Eerste box bij de bakker opgehaald. Ik had:

- Zak met meergranen bolletjes (stuk of 5 dacht ik)
- zak met mini eierkoeken
- zak met krentenbollen
- halfje bruin brood met pitjes
- heel bruin brood
- 2 sauzijzenbroodjes
- 2 appelflappen.

Ik ben tevreden *O*
And so the lion fell in love with the lamb
  vrijdag 31 mei 2019 @ 17:25:32 #6
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_187186122
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 17:00 schreef Bamba het volgende:
Eerste box bij de bakker opgehaald. Ik had:

- Zak met meergranen bolletjes (stuk of 5 dacht ik)
- zak met mini eierkoeken
- zak met krentenbollen
- halfje bruin brood met pitjes
- heel bruin brood
- 2 sauzijzenbroodjes
- 2 appelflappen.

Ik ben tevreden *O*
Op de eierkoeken na dé ideale bakkersbox _O_

Appelflappen :9~
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_187188740
Nou, ik ben tevreden ^O^

- Een lunch salade
- twee chocolademuffins
- energy fruit snoep (?)
- hamburgerkruiden
- vier kippenpoten
- nasi-/ bamivlees
- afbakbroodjes
- een groentemix
compact en kleverig.
pi_187189250
Mooi pakket vandaag, ik had geluk want het lukt me nog maar nauwelijks om een bon te bemachtigen bij deze AH:

pi_187191028
Puike paketten weer ^O^
pi_187191521
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 21:04 schreef zatoichi het volgende:
Mooi pakket vandaag, ik had geluk want het lukt me nog maar nauwelijks om een bon te bemachtigen bij deze AH:

[ afbeelding ]
Ik vind foto's in dit topic echt leuk O+ Bedankt maar weer ^O^
Leuke pakketten ja :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 1 juni 2019 @ 17:18:13 #11
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_187202217
Zo ik had eindelijk bij mijn bakkertje ook de box.. 4 grote broden van wit pompoen donker en waldkorn.. 1 foccia met kaas, 2 kaas croissants. Ik ben reuze blij is voor 2 weken wel genoeg 😀blij dat ik een vriezer heb.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 3 juni 2019 @ 12:06:46 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187235488
Is men tevreden over de kwaliteit van de inhoud? Ik zie wel eens dingen liggen bij de supermarkt die weg moeten (35% korting), maar dat ziet er vaak dusdanig matig uit dat ik het niet zou willen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_187236853
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is men tevreden over de kwaliteit van de inhoud? Ik zie wel eens dingen liggen bij de supermarkt die weg moeten (35% korting), maar dat ziet er vaak dusdanig matig uit dat ik het niet zou willen.
Ja hoor tot nu toe goede kwaliteit :Y

Vandaag weer pakket opgehaald bij de Jumbo



Ben weer tevreden *O*
And so the lion fell in love with the lamb
pi_187236907
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is men tevreden over de kwaliteit van de inhoud? Ik zie wel eens dingen liggen bij de supermarkt die weg moeten (35% korting), maar dat ziet er vaak dusdanig matig uit dat ik het niet zou willen.
Heel soms bij de Carrefour vind ik het fruit té oud/rijp maar over het algemeen ben ik dik tevreden.
pi_187237108
Ik had van de week een too good to go’er die bij aankomst zei. Ja, ik wil het vega want ik eet geen vlees of vis.

Hoe denken jullie daarover? Ik werk bij een broodjeszaak waar bij veel vlees op de broodjes zit. Met geluk nog wat bij elkaar kunnen rapen, maar het had niet veel gescheeld.

Ik dacht dat het een concept was voor de alleseter.. :?
-
pi_187237138
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 13:38 schreef Anneloos het volgende:
Ik had van de week een too good to go’er die bij aankomst zei. Ja, ik wil het vega want ik eet geen vlees of vis.

Hoe denken jullie daarover? Ik werk bij een broodjeszaak waar bij veel vlees op de broodjes zit. Met geluk nog wat bij elkaar kunnen rapen, maar het had niet veel gescheeld.

Ik dacht dat het een concept was voor de alleseter.. :?
Is het ook. Staat ook bij de voorwaarden van TGTG. Op dit moment bieden ze geen pakketten op maat aan. Misschien komt dat in de toekomst wel.

Beetje brutaal van die afhaler.....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187237144
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 13:23 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ja hoor tot nu toe goede kwaliteit :Y

Vandaag weer pakket opgehaald bij de Jumbo

[ afbeelding ]

Ben weer tevreden *O*
Prima pakket ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187245193
Vandaag bij de Makro een box mogen ophalen:
Varkensschnitzel
Inktviscarpaccio
Zak gesneden sperziebonen
Bakje yoghurt
Klein pakje drinkyoghurt
  maandag 3 juni 2019 @ 21:02:30 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187245321
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 13:23 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ja hoor tot nu toe goede kwaliteit :Y

Vandaag weer pakket opgehaald bij de Jumbo

[ afbeelding ]

Ben weer tevreden *O*
En hoeveel betaal je er nou voor?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 3 juni 2019 @ 21:03:43 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_187245365
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 20:58 schreef xaban06 het volgende:
Vandaag bij de Makro een box mogen ophalen:
Varkensschnitzel
Inktviscarpaccio
Zak gesneden sperziebonen
Bakje yoghurt
Klein pakje drinkyoghurt
Welke Makro?

Dit zou ik trouwens matig vinden. Hou niet van varken of inktvis. Direct de reden dat ik supermarkt paketten niet snel bestel. Ben veel te kieskeurig qua eten :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_187245383
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En hoeveel betaal je er nou voor?
¤4,99 voor dit pakket. Ik zie ook wel eens paketten van ¤2,99 voorbij komen.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_187245435
quote:
19s.gif Op maandag 3 juni 2019 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Welke Makro?

Dit zou ik trouwens matig vinden. Hou niet van varken of inktvis. Direct de reden dat ik supermarkt paketten niet snel bestel. Ben veel te kieskeurig qua eten :@
Delft. Ik eet helaas ook geen varken en inktvis, jammer. Maar kwa waarde was het wel oké :)
pi_187246491
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 13:38 schreef Anneloos het volgende:
Ik had van de week een too good to go’er die bij aankomst zei. Ja, ik wil het vega want ik eet geen vlees of vis.

Hoe denken jullie daarover? Ik werk bij een broodjeszaak waar bij veel vlees op de broodjes zit. Met geluk nog wat bij elkaar kunnen rapen, maar het had niet veel gescheeld.

Ik dacht dat het een concept was voor de alleseter.. :?
Tenzij je toevallig meerdere paketten hebt staan waarvan eentje met meer vega opties, vind ik dat de ophaler gewoon pech heeft. Ik ga ook niet naar de bakker met tgtg voor glutenvrij.
  maandag 3 juni 2019 @ 22:32:22 #24
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187247451
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 21:04 schreef Bamba het volgende:

[..]

¤4,99 voor dit pakket. Ik zie ook wel eens paketten van ¤2,99 voorbij komen.
Klinkt aardige deal.
Ik wacht nog even af totdat de pakketten wat specifieker worden, ben nogal moeilijk met eten.

Toch een goed initiatief waar zowel consumenten als winkeliers wat aan hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_187248890
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 13:38 schreef Anneloos het volgende:
Ik had van de week een too good to go’er die bij aankomst zei. Ja, ik wil het vega want ik eet geen vlees of vis.

Hoe denken jullie daarover? Ik werk bij een broodjeszaak waar bij veel vlees op de broodjes zit. Met geluk nog wat bij elkaar kunnen rapen, maar het had niet veel gescheeld.

Ik dacht dat het een concept was voor de alleseter.. :?
Mens zou zich de ogen uit de kop moeten schamen.. Je gaat toch akkoord met 'we kunnen niet vertellen wat er in zit, surprise!'. En al krijg je iets wat je niet lust/eet/mag, dan ga je naar de buren en bied je het daar aan.
pi_187251317
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 23:41 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Mens zou zich de ogen uit de kop moeten schamen.. Je gaat toch akkoord met 'we kunnen niet vertellen wat er in zit, surprise!'. En al krijg je iets wat je niet lust/eet/mag, dan ga je naar de buren en bied je het daar aan.
We werden gewoon in een rotsituatie geplaatst, want stel je hebt niets dan gaat het gewoon over..
-
pi_187252625
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 07:40 schreef Anneloos het volgende:

[..]

We werden gewoon in een rotsituatie geplaatst, want stel je hebt niets dan gaat het gewoon over..
Hoezo? Je hebt toch genoeg pakketten?
Dat een klant dan niet krijgt wat ze precies wil.... maar dat is juist het concept.

Al is het als ondernemer natuurlijk wel vervelend als ze een scène gaat schoppen in de zaak en jij niet de kans krijgt dat toe te lichten. Zou je via TGTG wellicht ondersteuning kunnen krijgen? Dat zij op papier zetten dat vega nog geen optie is en je dat kunt laten zien als de situatie zich voordoet?

Want
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 23:41 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Mens zou zich de ogen uit de kop moeten schamen.. Je gaat toch akkoord met 'we kunnen niet vertellen wat er in zit, surprise!'. En al krijg je iets wat je niet lust/eet/mag, dan ga je naar de buren en bied je het daar aan.
Dat! Ze kan ervoor kiezen geen pakket mee te nemen. Maar dan ook geen geld terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 04-06-2019 10:29:58 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 4 juni 2019 @ 10:19:05 #28
382129 crew  Donna
pi_187252696
Als bedrijf kan je bij de omschrijving wel iets zetten toch?

Kan je daar niet aangeven dat er niet rekening gehouden kan worden met voorkeuren/dieetwensen ?
Zou idd eens bij TGTG vragen hoe je daar mee om kan/mag gaan.
pi_187252800
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 10:19 schreef DonnaRush het volgende:
Als bedrijf kan je bij de omschrijving wel iets zetten toch?

Kan je daar niet aangeven dat er niet rekening gehouden kan worden met voorkeuren/dieetwensen ?
Zou idd eens bij TGTG vragen hoe je daar mee om kan/mag gaan.
https://toogoodtogo.nl/nl/faq/eten#76
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 4 juni 2019 @ 10:29:03 #30
382129 crew  Donna
pi_187252810
quote:
Ik meende al dat ik dat gewoon gelezen had ja. Simpel dan toch.

Asociaal, je wordt idd voor het blok gezet als bedrijf.
pi_187252937
Nou ja, het kan ook gewoon een brutale 'niet geschoten is altijd mis' actie van de klant zijn geweest terwijl die wel wist dat je van alles kan krijgen, dus incl vlees. Misschien was een 'nee, helaas dat hebben we niet' voldoende geweest voor een 'jammer, dan breng ik het wel naar mijn moeder'. Niet direct van het slechtste in een mens uitgaan :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 juni 2019 @ 12:27:17 #32
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_187254360
Wat een klote app zeg, jezus..
Ik zei het in het vorige topic al maar ik zie alleen maar uitverkochte dingen, en sinds ze de app hebben geredesigned is het nog on-overzichtelijker geworden.

snap niet hoe jullie dat doen, of er is gewoon geen kut te halen in zoetermeer.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_187257367
Ik zie net een verkoopster vertellen in een groep op fb dat ze 14! pakketten heeft gemaakt voor 2g2g, Toen kreeg ik al het idee dat worden minipakketjes die net boven de het bedrag uitkomen als je er zoveel maakt en idd, 3 dingen erin 4 dingen, en echt bijna afgepast op de cent.
Dan krijg ik toch het idee dat het echt booming business is bij sommige winkels. De prijs die het moet zijn is toch de originele prijs? Niet met de 35% kortingssticker als ik het goed begrijp?

In het begin waren het echt leuke pakketten, maar het begint steeds minder te worden, en ja ik weet voedselverspilling etc.. maar toch eerlijk is eerlijk we gaan allemaal om een goede deal te scoren.
pi_187257562
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 16:03 schreef Drakkuz het volgende:
Ik zie net een verkoopster vertellen in een groep op fb dat ze 14! pakketten heeft gemaakt voor 2g2g, Toen kreeg ik al het idee dat worden minipakketjes die net boven de het bedrag uitkomen als je er zoveel maakt en idd, 3 dingen erin 4 dingen, en echt bijna afgepast op de cent.
Dan krijg ik toch het idee dat het echt booming business is bij sommige winkels. De prijs die het moet zijn is toch de originele prijs? Niet met de 35% kortingssticker als ik het goed begrijp?

In het begin waren het echt leuke pakketten, maar het begint steeds minder te worden, en ja ik weet voedselverspilling etc.. maar toch eerlijk is eerlijk we gaan allemaal om een goede deal te scoren.
De bon kost over het algemeen maar een derde van de oorspronkelijke prijs. Dus ook als ze dat exact uitrekenen heb je toch nog een goede prijs?
pi_187257568
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 16:03 schreef Drakkuz het volgende:
Ik zie net een verkoopster vertellen in een groep op fb dat ze 14! pakketten heeft gemaakt voor 2g2g, Toen kreeg ik al het idee dat worden minipakketjes die net boven de het bedrag uitkomen als je er zoveel maakt en idd, 3 dingen erin 4 dingen, en echt bijna afgepast op de cent.
Dan krijg ik toch het idee dat het echt booming business is bij sommige winkels. De prijs die het moet zijn is toch de originele prijs? Niet met de 35% kortingssticker als ik het goed begrijp?

In het begin waren het echt leuke pakketten, maar het begint steeds minder te worden, en ja ik weet voedselverspilling etc.. maar toch eerlijk is eerlijk we gaan allemaal om een goede deal te scoren.
Het was ook wachten op inflatie wat dat betreft. Het gaat aan succes ten onder.
pi_187257888
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 16:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

De bon kost over het algemeen maar een derde van de oorspronkelijke prijs. Dus ook als ze dat exact uitrekenen heb je toch nog een goede prijs?
Niet elke bon is 1/3, en reken je ook de 35% korting die je sowieso al in winkels krijgt op dagspul en waar je dan ook zelf een keuze kan maken. Nu krijg je drie delen waarvan je er bijv maar 1 eet, of 2x brood ( je begrijpt wel wat ik bedoel) Nogmaals ik begrijp het idee van voedselverspilling, maar het "helpen" wordt op deze manier wel tegengewerkt bij sommige winkels.
pi_187257897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 16:16 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Het was ook wachten op inflatie wat dat betreft. Het gaat aan succes ten onder.
Ja dat bedoel ik! Waar ze in het begin 2 pakketten van maakten liggen er nu 5 a 6 op de toonbank
pi_187257934
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 13:38 schreef Anneloos het volgende:
Ik had van de week een too good to go’er die bij aankomst zei. Ja, ik wil het vega want ik eet geen vlees of vis.

Hoe denken jullie daarover? Ik werk bij een broodjeszaak waar bij veel vlees op de broodjes zit. Met geluk nog wat bij elkaar kunnen rapen, maar het had niet veel gescheeld.

Ik dacht dat het een concept was voor de alleseter.. :?
''Ik wil'' is wel onbeschoft. Ik heb het de eerste keer netjes gevraagd, want wou de broodjes met vlees dan graag aan een ander geven :)

Hier nog steeds alleen keus tussen Bakker Bart en Bakker Bart. Viel me de laatste 2 keren wat tegen, dus al weken niks meer besteld.
pi_187258012
Kun je de range niet instellen? 99% van de winkels die ik zie zijn 30km bij mij vandaan.
pi_187263069
Bij de Jumbo in mijn dorp staat: verkoop is gestopt. Stoppen ze dan helemaal met Too good to go? Ze bieden het net 2 weken aan -O-
And so the lion fell in love with the lamb
pi_187263098
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 21:11 schreef Bamba het volgende:
Bij de Jumbo in mijn dorp staat: verkoop is gestopt. Stoppen ze dan helemaal met Too good to go? Ze bieden het net 2 weken aan -O-
volgens mij gewoon voor die dag, staat er hier ook geregeld bij, en een dag later wordt er dan wel gewoon weer iets aangeboden.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 21:13:13 #42
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_187263127
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 21:11 schreef Bamba het volgende:
Bij de Jumbo in mijn dorp staat: verkoop is gestopt. Stoppen ze dan helemaal met Too good to go? Ze bieden het net 2 weken aan -O-
Vragen is weten 😀
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_187264286
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 21:11 schreef Bamba het volgende:
Bij de Jumbo in mijn dorp staat: verkoop is gestopt. Stoppen ze dan helemaal met Too good to go? Ze bieden het net 2 weken aan -O-
Dat staat er meestal vanaf het moment dat de ophaaltijd voor die dag voorbij is tot het moment dat de nieuwe boxen erop komen :)
pi_187264615
Oh ik dacht dat "niks meer te redden" betekende dat het voor die dag op is. Dan houd ik het even in de gaten :s)
And so the lion fell in love with the lamb
pi_187264669
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:08 schreef Bamba het volgende:
Oh ik dacht dat "niks meer te redden" betekende dat het voor die dag op is. Dan houd ik het even in de gaten :s)
Bij mij stond er ook een die gestopt was die was een paar dagen later ook uit de lijst, denk dat dat even duurt om het af te handelen.
pi_187264720
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 22:08 schreef Bamba het volgende:
Oh ik dacht dat "niks meer te redden" betekende dat het voor die dag op is. Dan houd ik het even in de gaten :s)
Niks meer te redden betekent dat er die dag niks over was. Als er die dag wel pakketten waren, maar die zijn allemaal al verkocht, staat er "uitverkocht om xx:xx"
pi_187264748
Niks aan de hand, er staat weer een nieuw pakket klaar *O*

:') :@
And so the lion fell in love with the lamb
pi_187293280
Prima box dacht ik zo:
Zak witte broodjes
Stokbrood
2 kleine broden
2 appel snacks
pi_187302909
Mijn Jumbo is onvoorspelbaar qua afhaaltijden. Vanmorgen keek ik en bleken er boxen te zijn die tot 12 uur opgehaald konden worden. Dus net gedaan.
De vegetariër waar het een paar posts geleden over ging zou tevreden zijn geweest :+


Beeeeetje veel groenten :D
Wel weer verse melk, mijn vijf liter was net op, dus dat kwam goed uit :+
En mijn eieren waren daadwerkelijk op _O_

Straks quiche maken, en een roerbak met tofu die ik nog van een andere TGTG in de vriezer had liggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187303437
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2019 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn Jumbo is onvoorspelbaar qua afhaaltijden. Vanmorgen keek ik en bleken er boxen te zijn die tot 12 uur opgehaald konden worden. Dus net gedaan.
De vegetariër waar het een paar posts geleden over ging zou tevreden zijn geweest :+
[ afbeelding ]

Beeeeetje veel groenten :D
Wel weer verse melk, mijn vijf liter was net op, dus dat kwam goed uit :+
En mijn eieren waren daadwerkelijk op _O_

Straks quiche maken, en een roerbak met tofu die ik nog van een andere TGTG in de vriezer had liggen.
Heel goed ^O^
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')