Hoezo een moetje, omdat ze zwanger is?quote:
Kim Jong Oen heeft ook capaciteiten, of de mensen er blij mee zijn is een tweede.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In een dwangsituatie of in een angstcultuur.
Precies. Sommigen mogen alles en anderen weer niks..zet kwaad bloed.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij is gewoon heel corrupt, en dat kan niet
Vroeger moest je danquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo een moetje, omdat ze zwanger is?
Zou bijna denken dat ze er een media adviseur bij hebben gehaaldquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:21 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat de kritiek in de brief van gisteren niet mals is geweest. Taalgebruik, het gedoe met Merel, vet eten enz. Jessie draagt ook ineens heel wijde truien, waarin je zijn tetten niet meer ziet. Hij is echt achteruit gehold sinds zijn binnenkomst. Frustratie doet veel met een mens....
Bedoel ik. Dat is dan weer het toppunt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:21 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Kim Jong Oen heeft ook capaciteiten, of de mensen er blij mee zijn is een tweede.
Hij speelt het niet eens, hij denkt het gewoon te zijn....punt!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Precies. Sommigen mogen alles en anderen weer niks..zet kwaad bloed.
Hij houdt zich ook niet aan zijn eigen "regeltjes" . Tsja da's niet handig als je de leider wil spelen.
ja zo bedoelde ik hetquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:23 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Precies. Sommigen mogen alles en anderen weer niks..zet kwaad bloed.
Hij houdt zich ook niet aan zijn eigen "regeltjes" . Tsja da's niet handig als je de leider wil spelen.
Vroeger is nu nietquote:
Yep, anders was je een 'gevallen vrouw' Mijn moeder heeft mij sommige verhalen daarover verteld. Toen was de pil er nog niet.quote:
Ze lijken heel gelukkig samen.quote:
Yepquote:
Belachelijk om haar nu zielig te vinden. Die bitch heeft iedereen die in de put zat of wat "vreemds" deed met de grond gelijk gemaakt in haar column in de Party en dan zou ze nu zieĺig zijn? Gewoon boontjuh komt om zijn loontjuhhhh. Heerlijk dit.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik helemaal niet, ze vindt het prachtig als anderen verdriet hebben, bv Mylene, en lacht ze gewoon uit, geen medelijden met haar nu
Eigenlijk snap ik niet dat hij eerst een brief moet krijgen van zijn moeder om zich dat te realiseren.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:21 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat de kritiek in de brief van gisteren niet mals is geweest. Taalgebruik, het gedoe met Merel, vet eten enz. Jessie draagt ook ineens heel wijde truien, waarin je zijn tetten niet meer ziet. Hij is echt achteruit gehold sinds zijn binnenkomst. Frustratie doet veel met een mens....
Cemal en Romy zijn ook nog steeds samen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
YepNet zoals andere stellen uit Uto 1 en 2
dat dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:28 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Belachelijk om haar nu zielig te vinden. Die bitch heeft iedereen die in de put zat of wat "vreemds" deed met de grond gelijk gemaakt in haar column in de Party en dan zou ze nu zieĺig zijn? Gewoon boontjuh komt om zijn loontjuhhhh. Heerlijk dit.
En Fay en Chipp en Demi en Sennaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Cemal en Romy zijn ook nog steeds samen.
niet woordelijk, maar dat er kritiek in stond lijkt mij vrij duidelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:29 schreef mazaru het volgende:
Niemand behalve Jessie en de Cos weten wat er in de brief van zijn ouders stond
En zijn ouders (mag ik hopen)quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:29 schreef mazaru het volgende:
Die ook,hoe kon ik dat vergeten.quote:
Mij niet. Dat er in stond dat hij er niet in ging voor een relatie is het enige dat er gezegd is.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:29 schreef Verida het volgende:
[..]
niet woordelijk, maar dat er kritiek in stond lijkt mij vrij duidelijk
Ja da's nog erger eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij speelt het niet eens, hij denkt het gewoon te zijn....punt!
De Cos is daar slim genoeg voor.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:29 schreef mazaru het volgende:
hij heeft toch zelf nog gezegd dat er ook instond dat hij minder vette happen moest eten en op zijn taalgebruik moest letten?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mij niet. Dat er in stond dat hij er niet in ging voor een relatie is het enige dat er gezegd is.
Kritiek of wijze raad?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Of iets met juridische zaken , dan is het ook niet verstandig om uitspraken te doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Het moet echt wel heftig zijn dat hij erover zwijgt in alle talen. Jessie kennende, die altijd alles om het uur moet vertellen (over zijn ruzie met Boyd).
Kan maar 1 ding betekenen. Hij is in het verhaal niet het mannetje.
Ik heb daar een ander woord voor dan 'slim'quote:
Voor mij ook, gezien zijn gedrag en opmerkingen sinds dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gehoord.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:31 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft toch zelf nog gezegd dat er ook instond dat hij minder vette happen moest eten en op zijn taalgebruik moest letten?
Het ligt eraan over wie het gaat.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb daar een ander woord voor dan 'slim'
In 1 kwam hij dik binnen en ging hij slank naar huisquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:21 schreef Verida het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In 1 kwam hij dik binnen en ging hij slank naar huis
Nu komt hij slank binnen en lijkt het erop dat hij vet naar buiten gaat
Hij had haar zo duidelijk nodig bij het realiseren van zijn belangrijkste feest.....had dan nog ff een week gewacht.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vies spelletje weer van die eikel
Maanden lopen draaien, toeslaan en dumpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |