En aan het begin van de etappe nog in paniek omdat ze niet in de vlucht zaten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heel Israel moet lossen op zo'n stukje vals plat.
Misschien dachten ze dat de 'berg' wel naar Mozes zou komen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heel Israel moet lossen op zo'n stukje vals plat.
Die was nog kleiner dan S. Dumoulin.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen wil niet veel aandacht besteden aan Belda.
Heerlijke coureur. Jammer dat hij niet kon fietsen.quote:
Ongeveer even groot als Ibarguren denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geef deze Giro een onvoldoende. Tenzij er morgen nog een Froome-achtige coupe wordt gepleegd.
Karma, bloedhond.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Godver ik heb net vol met mijn scheermes in mijn kuit gesneden.
Homo.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Godver ik heb net vol met mijn scheermes in mijn kuit gesneden.
Ik heb dit jaar heel weinig kunnen zien, maar had bij samenvattingen en terugblikken niet het idee dat ik veel had gemist.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geef deze Giro een onvoldoende. Tenzij er morgen nog een Froome-achtige coupe wordt gepleegd.
De echte?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Riccò stel ik als eerste op elke etappe als hij weer meedoet.
Nou we hebben daar wel Thomas en Froome aan te danken dus dat is niet zo leuk.quote:
Iemand in de FOK! subleague heet Riccardo Riccò, mijn ultieme doel is om die offbrand Riccò nog even in te halen, dit kan toch niet Johan.quote:
ga naar de dokter danquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb al een liter bloed verloren denk ik.
Welk wijf scheert dan ook zijn benen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb al een liter bloed verloren denk ik.
Iedereen die op een wielrenfiets stapt en zichzelf serieus neemtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welk wijf scheert dan ook zijn benen.
Ik ga ze zo laten masseren, vind ik wel zo fijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welk wijf scheert dan ook zijn benen.
Ja, wielrenners ja. Niet iemand die een paar km naar zijn werk fietst.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Iedereen die op een wielrenfiets stapt en zichzelf serieus neemt
Mama Mani is fysiotherapeut?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga ze zo laten masseren, vind ik wel zo fijn.
Nee een echte, uit Colombia zelfs.quote:
Met al die scheer- en snijverhalen voorzie ik een bloederige sessie. Veel plezier.quote:
Ik besef me dat dit een late vraag is; maar hoe was de Feria?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Amaro gaat Chaves kloppen, ik voel het.
Niet bijzonder, maar dat kan ook niet met mijn dagschema's.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik besef me dat dit een late vraag is; maar hoe was de Feria?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |