#ik3quote:
Ff dimmen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hoort hier ook niet, flikker nou eens een eind op.
Je hebt de komende dagen geen regenpak nodig op de fiets. Is dat ff fijn!quote:
Morgenochtend.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt de komende dagen geen regenpak nodig op de fiets. Is dat ff fijn!
Sorrie.quote:
Tot zondag avond perfect weerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee toch? Dacht alleen wat bewolkt?
Lol.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Haags is misschien een dwaas, en hij weet zijn plek nog niet helemaal, maar hij deugt wel.
Ergens diep van binnen.![]()
Vooral als het regent?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:48 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben echt te beinvloeden door het weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die Maan is wel een lekker wijf, zie dat mens nu toevallig op TV.
Ze hoeft wat mij betreft niet te zingen.
Whut? Dat kind is nog dommer dan de deksel van mijn lijmpotje.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die Maan is wel een lekker wijf, zie dat mens nu toevallig op TV.
Ze hoeft wat mij betreft niet te zingen.
Who Cares, voor een goed gesprek heb ik mijn mensen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut? Dat kind is nog dommer dan de deksel van mijn lijmpotje.
Dat is iets wat de zon over het algemeen wel afgeeft. Al weet ik niet precies wat je hier wilt zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Who Cares, voor een goed gesprek heb ik mijn mensen.
Ging over invloed van het weer op jou.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is iets wat de zon over het algemeen wel afgeeft. Al weet ik niet precies wat je hier wilt zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Geen weer dat invloed heeft op mij. Behalve dat het weer wat kan doen soms.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ging over invloed van het weer op jou.
Ja dat laatste ben ik het wel mee eens ja. Tropische temperaturen word ik beregeil van.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:56 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Geen weer dat invloed heeft op mij. Behalve dat het weer wat kan doen soms.
Het zijn bij mij vaak de rokjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat laatste ben ik het wel mee eens ja. Tropische temperaturen word ik beregeil van.
Kut.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:58 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het zijn bij mij vaak de rokjes.
Die kan ik niet weerstaan. En als je dan 1 hand tussen die benen reikt is het 'een tropische temperatuur'
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:58 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het zijn bij mij vaak de rokjes.
Die kan ik niet weerstaan. En als je dan 1 hand tussen die benen reikt is het 'een tropische temperatuur'
Ohw, is het alweer zo laat?quote:
Slaap lekker tonja.quote:
Daar ben ik meestal een meester in.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 01:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal wel weer de nodige notes verzameld hebben inmiddels.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 01:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal wel weer de nodige notes verzameld hebben inmiddels.
Ik loop iets langer mee dan jij.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 01:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Daar ben ik meestal een meester in.
Ik heb de paarse band denk ik nu.
Jij al de zwarte?
En niemand weet of het waar is.quote:
Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee maar ik ga mee met zijn post.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 01:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En niemand weet of het waar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |