Ja, fijn. Een fotootje zou natuurlijk helemaal mooi zijn voor de bevestiging.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:29 schreef D. het volgende:
[..]
Mocht het er van komen dan laat ik het je weten
Spreekt voor zichquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, fijn. Een fotootje zou natuurlijk helemaal mooi zijn voor de bevestiging.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een van de weinige Stones nummers die ik wel leuk vind.
Ik hoor niet bij 'we'.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
"We"?![]()
Blijkbaar is 'jullie' beeld dan onjuist
Tja, Scrut is er niet om dit soort opmerkingen te maken, dus dan maar even "we".quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
"We"?![]()
Blijkbaar is 'jullie' beeld dan onjuist
Maar als je dan tussen die benen komt omdat dat gewoon niet tegen te houden is.... zegt ze dat je daar beter even mee kan wachten. Anders wordt het al snel te nat.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn volgende vriendin moet Zomerjurkjes dragen, ik noteer hem even
Is ie gevlucht?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, Scrut is er niet om dit soort opmerkingen te maken, dus dan maar even "we".
Ons beeld is juist, jij weet het alleen nog niet.
Nou op mijn leeftijd is dat risico te nemenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:31 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar als je dan tussen die benen komt omdat dat gewoon niet tegen te gouden is.... zegt ze dat je daar beter even mee kan wachten. Anders wordt het al snel te nat.
Dat is vaak het geval. Wel leuk om te irriteren op die manier.
Oh, dan doe ik m'n spijkerbroek wel weer aanquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, Scrut is er niet om dit soort opmerkingen te maken, dus dan maar even "we".
Ons beeld is juist, jij weet het alleen nog niet.
Zelfs op mijn leeftijd. Al weet ik niet wat voor een leeftijd jij hebt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou op mijn leeftijd is dat risico te nemen
Welke maat?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh, dan doe ik m'n spijkerbroek wel weer aan
Nou ik sla door dubbel glas ermee nog hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
Nee, ik word werkelijk tyfus geil van mijn mannelijke leeftijdsgenoten. Wat kan je al vrouw nou meer willen dan tijdens de seks zo'n opgewonden zwetende hijgende halve bejaarde op je te hebben prutsen met dat ooit geweldige pikkie dat er pas halverwege de les bij komt?
Vise versa, van die uithangende lappen zijn geyl.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
Nee, ik word werkelijk tyfus geil van mijn mannelijke leeftijdsgenoten. Wat kan je al vrouw nou meer willen dan tijdens de seks zo'n opgewonden zwetende hijgende halve bejaarde op je te hebben prutsen met dat ooit geweldige pikkie dat er pas halverwege de les bij komt?
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
Vanuit de man zal het verhaal niet veel beter zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
Cool! daar kan je geld mee verdienenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik sla door dubbel glas ermee nog hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn tegenwoordig pillen voor.En jij kan ook on top.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
Godver daar ging mijn bier.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
Was je ooit getrouwd?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanuit de man zal het verhaal niet veel beter zijn.
Yep zo is hetquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vise versa, van die uithangende lappen zijn geyl.
Nee. Logischquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanuit de man zal het verhaal niet veel beter zijn.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Flappen heeft niks met kinderen te maken elke kut heeft zijn eigen verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door sacha op 31-05-2019 02:19:14 (kom op zeg) ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Mijn lust in wat dan ook is de komende 8 uur verpest.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:38 schreef Lyza666 het volgende:
Well, dit is niet zo meer mijn SC. Of zo niet.
Either way, tot ooit
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:38 schreef Lyza666 het volgende:
Well, dit is niet zo meer mijn SC. Of zo niet.
Either way, tot ooit
Nope.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was je ooit getrouwd?
Heb je kinderen?
Tsja dat is het. Ik hoef niet zo nodig meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar zijn tegenwoordig pillen voor.En jij kan ook on top.
Haar!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben je nog opzoek?quote:
Ik vind het wel interessant,herken er al 6.quote:
Jij spoort niet en bent nog maagd.quote:
Dit heb ik niet gelezen.quote:
#metooquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij spoort niet en bent nog maagd.
Jij hoort hier ook niet, flikker nou eens een eind op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|