Dan zal ik gvd wel weer smurfin zijn.quote:
Cheers, heb nieuw bier, was op het nippertje, die tempel ging om 18 uur dicht omdat het Hemelvaartsdag is, dat wist ik helemaal niet...quote:
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Fascinerende pagina!
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organic
quote:
Als jullie kunnen plamuren dan heb ik er wel één.quote:
nee, dit is ter ere van het 20 jarig fok jubileum strakjensquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En nu ogenblikkelijk je avatar terug.
Jazeker, dan neem ik zelfs roomservice.quote:
Het is geen vraag.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dit is ter ere van het 20 jarig fok jubileum strakjens
Hebben jullie een feestje achter de coulissen?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
Geniet.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maken we deze even soldaat hier.![]()
Ga je trakteren?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
Mijn 2e soldaat van vandaagquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maken we deze even soldaat hier.![]()
1e klasse meldt zichquote:
Je loopt achter.quote:
Broekie, matroos, soldaat zonder strepen.quote:
Weet jij waar Guus Meeuw is?quote:
Vliegen denk ik.quote:
Ik praat niet meer tegen jou.quote:
#doeislief.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik praat niet meer tegen jou.![]()
Ik begrijp niet wat dat met een fles whiskey soldaat maken te maken heeftquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, vanmiddag bij de bbq huzarensalade gehad
Heb ik te hard geschopt?quote:
Mij wilden ze ooit Soldaat der eerste Klasse maken, omdat ik de oudste aanwezig was, heb ervoor bedankt, ik kan goed zonder strepen, zelfs een tientje meer salaris was het mij niet waard.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Broekie, matroos, soldaat zonder strepen.
opgelost slotjequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik praat niet meer tegen jou.![]()
Mijn broertje ook.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mij wilden ze ooit Soldaat der eerste klasse maken, omdat ik de oudste aanwezig was, heb ervoor bedankt, ik kan goed zonder strepen, zelfs een tientje meer salaris was het mij niet waard.
Huzaren!quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat dat met een fles whiskey soldaat maken te maken heeft
Sorry, hoe meer ik drink, hoe ingewikkelder mijn grapjes worden denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat dat met een fles whiskey soldaat maken te maken heeft
Hij kan de 40+ niet meer aan, of hij is tijdens het wandelen verdwaald.quote:
Hou je bek man.quote:
Te hoog gegrepen voor mij ja.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, hoe meer ik drink, hoe ingewikkelder mijn grapjes worden denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |