abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188029825
Ik snap dat je die opmerkingen weghaalt, maar mijn eerste opmerking was gewoon een reactie op TS?
pi_188029870
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 21:18 schreef Harlekien het volgende:
Ik snap dat je die opmerkingen weghaalt, maar mijn eerste opmerking was gewoon een reactie op TS?
Ik heb alleen posts weg gehaald vanaf de opmerking waarin iemand lollig probeert te doen door kleine pikken erbij te halen. Gezien die user was dat gewoon getroll/een lolletje. Hoorde niet thuis in het topic. Gezien jouw reactie daar een reactie op was heb ik die ook weg gehaald; ik was je er net een DM over sturen :@ Maar bij deze dus; met jouw opmerking was dus weinig mis, enkel weggehaald omdat het originele bericht waar je op reageerde weggehaald werd.
pi_188029893
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 21:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb alleen posts weg gehaald vanaf de opmerking waarin iemand lollig probeert te doen door kleine pikken erbij te halen. Gezien die user was dat gewoon getroll/een lolletje. Hoorde niet thuis in het topic. Gezien jouw reactie daar een reactie op was heb ik die ook weg gehaald; ik was je er net een DM over sturen :@ Maar bij deze dus; met jouw opmerking was dus weinig mis, enkel weggehaald omdat het originele bericht waar je op reageerde weggehaald werd.
Akkoord, ik was iets te haastig ^O^
pi_188029937
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 21:23 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ik heb nergens gescholden en toch is mijn reactie weg?
Even naar feedback, zodat het in het topic weer on-topic kan. Een leuke one-liner droppen over dat hij vast een kleine pik heeft voegt niet echt wat toe voor het topic. De waarschuwing over gescheld was richting een andere user, dat had dus niks met jou te maken :)
  zaterdag 20 juli 2019 @ 21:26:39 #230
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_188029970
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 21:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Even naar feedback, zodat het in het topic weer on-topic kan. Een leuke one-liner droppen over dat hij vast een kleine pik heeft voegt niet echt wat toe voor het topic. De waarschuwing over gescheld was richting een andere user, dat had dus niks met jou te maken :)
ok duidelijk, maar over die kleine pik ben ik serieus benieuwd naar, want dit zie je wel vaker bij dat soort mannen.
Dat ze daardoor óf heel onzeker worden óf juist heel dominant als compensatie (Napoleon, Hitler etc)
Dus het zou leuk zijn om te horen of dit hier ook zo het geval is, of juist niet. Ik verwacht het eerste
pindazakje
pi_188032197
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 21:26 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

ok duidelijk, maar over die kleine pik ben ik serieus benieuwd naar, want dit zie je wel vaker bij dat soort mannen.
Dat ze daardoor óf heel onzeker worden óf juist heel dominant als compensatie (Napoleon, Hitler etc)
Dus het zou leuk zijn om te horen of dit hier ook zo het geval is, of juist niet. Ik verwacht het eerste
Wat weet jij over de pener van Hitler? _O-
Vakman pur sang
  zondag 21 juli 2019 @ 08:09:22 #232
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_188035036
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wat weet jij over de pener van Hitler? _O-
https://www.hln.be/bizar/(...)rmde-penis~a38b3f3e/
pindazakje
  maandag 22 juli 2019 @ 16:17:21 #233
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188057071
Mogen ontopic grapjes nu ook al niet meer gemaakt worden?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 22 juli 2019 @ 16:21:43 #234
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188057135
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 16:17 schreef M1stral het volgende:
Iets meer uitleg want ik weet even niet waar je op doelt?

Maar meestal is, afhankelijk van het onderwerp, lopen grappen en grollen niet het meest gewaardeerde pad.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_188057421
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 16:17 schreef M1stral het volgende:
Het was een twijfelgevalletje (ik heb hem verwijderd), en heb besloten hem mee te nemen (ook wat andere berichten verwijderd) omdat het grapje verder niks toevoegde en daarnaast blijkbaar niet door iedereen gewaardeerd werd (TR).

Over het algemeen houden we het het liefst gewoon serieus binnen R&P. Geintjes moeten kunnen, maar context, context. Kan zijn dat ik jouw bericht hier onterecht heb weggehaald; zoals ik zei, het was een twijfelgeval.
  maandag 22 juli 2019 @ 17:34:18 #236
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188058442
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2019 16:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Iets meer uitleg want ik weet even niet waar je op doelt?

Maar meestal is, afhankelijk van het onderwerp, lopen grappen en grollen niet het meest gewaardeerde pad.
Ik snap je punt. Het was ook meer een woordgrapje aangaande de TT en TS had zelfs nog gequote. Maar schijnbaar word er voor alles een TR gemaakt

@AlwaysHappy:

Begrijpelijk. Val er in die zin niet over, maar als ik zie dat in hetzelfde topic dan wel gestrooid word met “kk” om maar iets te noemen, denk ik dat mijn reactie wel de minst erge was. Daarnaast kunnen sommige topics echt wel wat luchtigheid gebruiken. There’s a place and time for everything, ofwel afhankelijk van de context zoals zowel jij en Samzz al zeiden.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188058596
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 17:34 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik snap je punt. Het was ook meer een woordgrapje aangaande de TT en TS had zelfs nog gequote. Maar schijnbaar word er voor alles een TR gemaakt

@:AlwaysHappy:

Begrijpelijk. Val er in die zin niet over, maar als ik zie dat in hetzelfde topic dan wel gestrooid word met “kk” om maar iets te noemen, denk ik dat mijn reactie wel de minst erge was. Daarnaast kunnen sommige topics echt wel wat luchtigheid gebruiken. There’s a place and time for everything, ofwel afhankelijk van de context zoals zowel jij en Samzz al zeiden.
Die kk melding had ik niet gezien, bedankt voor de melding, bericht uiteraard verwijderd ook.

En ik ben het verder ook eens dat luchtigheid moet kunnen, het was gewoon een inschatting van mij dat ik jouw grapje niet echt in de categorie vond vallen, maar dat kan ook gewoon aan mij liggen natuurlijk, misschien was ik wat te snel daarmee, sorry. :) Modden blijft af en toe context inschatten en inschatten wat de juiste ''actie'' betreft.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2019 17:46:36 ]
  maandag 22 juli 2019 @ 18:06:29 #238
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188058848
Duidelijk.

Waak er alleen alsjeblieft wel voor dat FOK! ook een leuke plek blijft om te posten. Modden zal echt niet altijd makkelijk zijn en hoewel sommige berichten echt wel verwijderd of aangepast dienen te worden, kan er ook in doorgeslagen worden.

Maar dat is meer een algemeen iets.
Blog
  maandag 22 juli 2019 @ 18:27:16 #239
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188059134
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 18:06 schreef M1stral het volgende:
Duidelijk.

Waak er alleen alsjeblieft wel voor dat FOK! ook een leuke plek blijft om te posten. Modden zal echt niet altijd makkelijk zijn en hoewel sommige berichten echt wel verwijderd of aangepast dienen te worden, kan er ook in doorgeslagen worden.

Maar dat is meer een algemeen iets.
Zeker. Maar ook wij kunnen inschattingsfouten maken.
  dinsdag 23 juli 2019 @ 00:45:59 #240
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188066696
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2019 18:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zeker. Maar ook wij kunnen inschattingsfouten maken.
Uiteraard. Het is dan ook geen kritiek, maar meer een constatering/suggestie.

Bedankt beiden voor de toelichting overigens.
Blog
  dinsdag 23 juli 2019 @ 11:15:04 #241
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_188070447
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 00:45 schreef M1stral het volgende:

[..]

Uiteraard. Het is dan ook geen kritiek, maar meer een constatering/suggestie.

Bedankt beiden voor de toelichting overigens.
^O^.
pi_188149506
Ik weet dat Fok op zijn retour aan het gaan is, maar waarom blijven de topics van Phoenyx open ? Die man maakt het ene onzintopic naar het andere. Hij heeft zelfs toegeven dat hij dronken is wanneer hij op Fok zit. Topics van Possetjes werden ook gewoon gesloten vanwege het hoge onzingehalte.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_188149528
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 10:14 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Ik weet dat Fok op zijn retour aan het gaan is, maar waarom blijven de topics van Phoenyx open ? Die man maakt het ene onzintopic naar het andere. Hij heeft zelfs toegeven dat hij dronken is wanneer hij op Fok zit. Topics van Possetjes werden ook gewoon gesloten vanwege het hoge onzingehalte.
We zijn er achter even over aan het overleggen :Y
pi_188149608
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 10:16 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

We zijn er achter even over aan het overleggen :Y
Top, ik zou het oprecht jammer vinden als het hele R&P subforum door één user verbaggerd wordt.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
pi_188151417
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 10:26 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:

[..]

Top, ik zou het oprecht jammer vinden als het hele R&P subforum door één user verbaggerd wordt.
We hebben een paar van zijn topics naar ONZ gegooid, daar is het beter op z'n plek. En ik ben het verder ook met je eens ja.
pi_188196674
Mag toch vragen waarom je zegt dat ik alleen maar zit te schoppen in het topic terwijl iedereen juist tegen mij aanschopt?
pi_188196776
En kan er toch een FA naar kijken die zich niet laat leiden door emoties maar gewoon kan kijken naar het topic en wat er gezegd wordt? Ik reageer gewoon netjes en ontopic en veel anderen reageren gewoon met wat ze denken, redelijk fel ook soms. En ik ben weer diegene die tegen anderen aanschopt blijkbaar
pi_188196833
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:40 schreef phoenyx het volgende:
En kan er toch een FA naar kijken die zich niet laat leiden door emoties maar gewoon kan kijken naar het topic en wat er gezegd wordt? Ik reageer gewoon netjes en ontopic en veel anderen reageren gewoon met wat ze denken, redelijk fel ook soms. En ik ben weer diegene die tegen anderen aanschopt blijkbaar
Komt goed uit, ik heb bij de FA's ook gevraagd of ze contact met je kunnen leggen.
pi_188196870
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Komt goed uit, ik heb bij de FA's ook gevraagd of ze contact met je kunnen leggen.
Ja oke dit is weer een onnodige opmerking om jezelf goed te voelen
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 22:47:01 #250
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188196896
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2019 22:45 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Ja oke dit is weer een onnodige opmerking om jezelf goed te voelen
Ik word je zat. Kap eens met dat gezuig van je. Het is bij de FA's neergelegd, dat wilde je, dus daar wacht je maar op.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')