Ik heb alleen posts weg gehaald vanaf de opmerking waarin iemand lollig probeert te doen door kleine pikken erbij te halen. Gezien die user was dat gewoon getroll/een lolletje. Hoorde niet thuis in het topic. Gezien jouw reactie daar een reactie op was heb ik die ook weg gehaald; ik was je er net een DM over sturenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:18 schreef Harlekien het volgende:
Ik snap dat je die opmerkingen weghaalt, maar mijn eerste opmerking was gewoon een reactie op TS?
Akkoord, ik was iets te haastigquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik heb alleen posts weg gehaald vanaf de opmerking waarin iemand lollig probeert te doen door kleine pikken erbij te halen. Gezien die user was dat gewoon getroll/een lolletje. Hoorde niet thuis in het topic. Gezien jouw reactie daar een reactie op was heb ik die ook weg gehaald; ik was je er net een DM over sturenMaar bij deze dus; met jouw opmerking was dus weinig mis, enkel weggehaald omdat het originele bericht waar je op reageerde weggehaald werd.
Even naar feedback, zodat het in het topic weer on-topic kan. Een leuke one-liner droppen over dat hij vast een kleine pik heeft voegt niet echt wat toe voor het topic. De waarschuwing over gescheld was richting een andere user, dat had dus niks met jou te makenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb nergens gescholden en toch is mijn reactie weg?
ok duidelijk, maar over die kleine pik ben ik serieus benieuwd naar, want dit zie je wel vaker bij dat soort mannen.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Even naar feedback, zodat het in het topic weer on-topic kan. Een leuke one-liner droppen over dat hij vast een kleine pik heeft voegt niet echt wat toe voor het topic. De waarschuwing over gescheld was richting een andere user, dat had dus niks met jou te maken
Wat weet jij over de pener van Hitler?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 21:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
ok duidelijk, maar over die kleine pik ben ik serieus benieuwd naar, want dit zie je wel vaker bij dat soort mannen.
Dat ze daardoor óf heel onzeker worden óf juist heel dominant als compensatie (Napoleon, Hitler etc)
Dus het zou leuk zijn om te horen of dit hier ook zo het geval is, of juist niet. Ik verwacht het eerste
https://www.hln.be/bizar/(...)rmde-penis~a38b3f3e/quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat weet jij over de pener van Hitler?
Iets meer uitleg want ik weet even niet waar je op doelt?quote:Op maandag 22 juli 2019 16:17 schreef M1stral het volgende:
Mogen ontopic grapjes nu ook al niet meer gemaakt worden?
Het was een twijfelgevalletje (ik heb hem verwijderd), en heb besloten hem mee te nemen (ook wat andere berichten verwijderd) omdat het grapje verder niks toevoegde en daarnaast blijkbaar niet door iedereen gewaardeerd werd (TR).quote:Op maandag 22 juli 2019 16:17 schreef M1stral het volgende:
Mogen ontopic grapjes nu ook al niet meer gemaakt worden?
Ik snap je punt. Het was ook meer een woordgrapje aangaande de TT en TS had zelfs nog gequote. Maar schijnbaar word er voor alles een TR gemaaktquote:Op maandag 22 juli 2019 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets meer uitleg want ik weet even niet waar je op doelt?
Maar meestal is, afhankelijk van het onderwerp, lopen grappen en grollen niet het meest gewaardeerde pad.
Die kk melding had ik niet gezien, bedankt voor de melding, bericht uiteraard verwijderd ook.quote:Op maandag 22 juli 2019 17:34 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Het was ook meer een woordgrapje aangaande de TT en TS had zelfs nog gequote. Maar schijnbaar word er voor alles een TR gemaakt
@:AlwaysHappy:
Begrijpelijk. Val er in die zin niet over, maar als ik zie dat in hetzelfde topic dan wel gestrooid word met “kk” om maar iets te noemen, denk ik dat mijn reactie wel de minst erge was. Daarnaast kunnen sommige topics echt wel wat luchtigheid gebruiken. There’s a place and time for everything, ofwel afhankelijk van de context zoals zowel jij en Samzz al zeiden.
Zeker. Maar ook wij kunnen inschattingsfouten maken.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:06 schreef M1stral het volgende:
Duidelijk.
Waak er alleen alsjeblieft wel voor dat FOK! ook een leuke plek blijft om te posten. Modden zal echt niet altijd makkelijk zijn en hoewel sommige berichten echt wel verwijderd of aangepast dienen te worden, kan er ook in doorgeslagen worden.
Maar dat is meer een algemeen iets.
Uiteraard. Het is dan ook geen kritiek, maar meer een constatering/suggestie.quote:Op maandag 22 juli 2019 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Maar ook wij kunnen inschattingsfouten maken.
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is dan ook geen kritiek, maar meer een constatering/suggestie.
Bedankt beiden voor de toelichting overigens.
We zijn er achter even over aan het overleggenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:14 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Ik weet dat Fok op zijn retour aan het gaan is, maar waarom blijven de topics van Phoenyx open ? Die man maakt het ene onzintopic naar het andere. Hij heeft zelfs toegeven dat hij dronken is wanneer hij op Fok zit. Topics van Possetjes werden ook gewoon gesloten vanwege het hoge onzingehalte.
Top, ik zou het oprecht jammer vinden als het hele R&P subforum door één user verbaggerd wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We zijn er achter even over aan het overleggen
We hebben een paar van zijn topics naar ONZ gegooid, daar is het beter op z'n plek. En ik ben het verder ook met je eens ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 10:26 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Top, ik zou het oprecht jammer vinden als het hele R&P subforum door één user verbaggerd wordt.
Komt goed uit, ik heb bij de FA's ook gevraagd of ze contact met je kunnen leggen.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:40 schreef phoenyx het volgende:
En kan er toch een FA naar kijken die zich niet laat leiden door emoties maar gewoon kan kijken naar het topic en wat er gezegd wordt? Ik reageer gewoon netjes en ontopic en veel anderen reageren gewoon met wat ze denken, redelijk fel ook soms. En ik ben weer diegene die tegen anderen aanschopt blijkbaar
Ja oke dit is weer een onnodige opmerking om jezelf goed te voelenquote:Op maandag 29 juli 2019 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik heb bij de FA's ook gevraagd of ze contact met je kunnen leggen.
Ik word je zat. Kap eens met dat gezuig van je. Het is bij de FA's neergelegd, dat wilde je, dus daar wacht je maar op.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:45 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja oke dit is weer een onnodige opmerking om jezelf goed te voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |