Wyss heeft volgens mij een keer in een vlucht gezeten, waar hij steeds het wiel niet kon houden als zijn voorganger aanzette.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik breng Rota, Covili, Davies, Wyss en Clarke in.
Koren is nog nooit zo besproken geweest.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hollenstein, Koren en Leezer schijnen ook mee te rijden. Die houden het in de tour ook vaak lang vol in het meest onzichtbare renner topic.
Verder schijnt er ook ene Strakhov in het peloton te zitten.
Leezer heeft wel kilometers gemaakt op kop toen Roglic het roze hadquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hollenstein, Koren en Leezer schijnen ook mee te rijden. Die houden het in de tour ook vaak lang vol in het meest onzichtbare renner topic.
Verder schijnt er ook ene Strakhov in het peloton te zitten.
Ga een rondje lopen, of oriënteer je op nieuwe muziek.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:43 schreef Mani89 het volgende:
OHHH WAT EEN STRONTPOT OOOHHHHHHH WAT EEN STRONTPOT
Binnenkort de Dauphine en Zwitserland. Dan kun je weer van het gouden koppel genieten.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:51 schreef VoMy het volgende:
Ik ga de commentatoren wel missen. Straks weer een jaar wachten tot we weer van dit duo kunnen genieten.
Sowieso hoor je ze wel vaker gedurende het jaar toch?quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Binnenkort de Dauphine en Zwitserland. Dan kun je weer van het gouden koppel genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |