SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Daar kan ik wel cardio op doenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 02:57 schreef Bonken het volgende:
[..]
Daar kan ik wel cardio op doen![]()
(deze niet zozeer, maar zelfde idee)
Leuk "plaatje" wel.quote:
lol!! Ik hou van Foutquote:Op donderdag 30 mei 2019 03:01 schreef Bonken het volgende:
[..]
Leuk "plaatje" wel.Krijg ineens zin in Laibach
Die hebben nog niet lang geleden in Noord Korea opgetreden ...quote:
Ja lachen dit!quote:Op donderdag 30 mei 2019 03:07 schreef Bonken het volgende:
[..]
Die hebben nog niet lang geleden in Noord Korea opgetreden ...
Zal je deze ook wel waarderen Ik ga hierna maar pitten, of je moet nog en juweeltje posten
Gvd, hij heeft ook echt die domme richel aan de achterkant van zijn schedelquote:
Ik denk dat die jonge wel meer problemen heeft dan alleen die domme kopquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gvd, hij heeft ook echt die domme richel aan de achterkant van zijn schedel
Voortplanten zal hij zich niet snel.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:48 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik denk dat die jonge wel meer problemen heeft dan alleen die domme kop
Willy Organ wtfquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortplanten zal hij zich niet snel.
Dit liedje nu al niet meer leukquote:
Kan. Jammer wel. Ik probeer het gewoon niet te vaak te draaien, al wil ik dat wel.quote:
Ja zo kun je het ook doen inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan. Jammer wel. Ik probeer het gewoon niet te vaak te draaien, al wil ik dat wel.
Die komt er toch niet voor je, gewoon LEGO sparen en verlaten treinstations bezoeken in Moldavië.quote:
Tering, wat heb jij een ongelofelijke kutsmaak zeg.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, wat heb jij een ongelofelijke kutsmaak zeg.
Zegt degene die Shakira en Snap post.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, wat heb jij een ongelofelijke kutsmaak zeg.
Post je lievelingsliedje eens?quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:42 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Zegt degene die Shakira en Snap post.
Heeft wel wat, punker?quote:
Hou van Punk, Wave, Sixties Garage en dat soort dingen.quote:
Puntje erbij.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:51 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Hou van Punk, Wave, Sixties Garage en dat soort dingen.
Dit is Hardstyle toch?quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:59 schreef Five4Nine het volgende:
Dit is in mijn oren oldskool.
Het bouwt een beetje op en dan komt die melodyDie doet het hem.
Technoquote:
Ik ging vroeger ook wel naar technofeestjes.. deze vond ik altijd wel nicequote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
TechnoMaar dan wat ouder. Toen bestond hardstyle nog niet eens
![]()
Nu een trance klassieker al vind ik dat dan. Deze heb ik op vinyl.
Die tekst doet het hem. Hij bouwt wel erg langzaam op maar dat is juist mooi aan dit nummer.
Haha dat nummer is sowieso goedquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:07 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Ik ging vroeger ook wel naar technofeestjes.. deze vond ik altijd wel nice
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:07 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Ik ging vroeger ook wel naar technofeestjes.. deze vond ik altijd wel nice
Ook lekker bezig jijquote:
Ja deephouse is best okequote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:11 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Zet dat gewoon aan.
En luister. HARD als het kanHet klinkt heel rustgevend maar dit vind ik zo goed. Qua baseline, qua opbouw qua zang zo nu en dan. Luister en geniet
![]()
Deephouse op zijn best.
Dat is wel heel snel. Die set die ik poste duurt zeker een uur en nog wat. Zet die nou maar gewoon aanquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:13 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Ben daarna over gegaan op electro.. meer richting legowelt, I.F, Drexciya enz.
WOESTquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?, voor de 18e keer ook of zo, simpele kut
Hahahaha ik ga niet nu die hele set luisteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:14 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel. Die set die ik poste duurt zeker een uur en nog wat. Zet die nou maar gewoon aanEn switch niet zo veel
![]()
Zo kom je juist in de mood.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:16 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Hahahaha ik ga niet nu die hele set luisteren.
Harry Jekkers is net als ik een God.quote:
ZIEDENDquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:31 schreef UitStraling het volgende:
Haags komt dit topic ook verpesten met complete nietszeggendheid en oppervlakkigheid, laten we bidden dat hij ooit een volgende seksueel aantrekkelijke vrouw vind voor zijn tweede leg en een baantje dat hem wat meer tijd kost.
Net zo beroerd als een God, of whatever het moet hetenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Harry Jekkers is net als ik een God.
Nee jouw aanwezigheid voegt wat toe wou je zeggenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:31 schreef UitStraling het volgende:
Haags komt dit topic ook verpesten met complete nietszeggendheid en oppervlakkigheid, laten we bidden dat hij ooit een volgende seksueel aantrekkelijke vrouw vind voor zijn tweede leg en een baantje dat hem wat meer tijd kost.
Het is gewoon mijn ringtone, kan hem ook iedere keer posten als mijn telefoon gaatquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net zo beroerd als een God, of whatever het moet heten![]()
Je maakt volgens mij zonder die vervelende Jekkers al genoeg posts om op 1 te staan![]()
Grapjas
Heeey hoi John Travoltaquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jouw aanwezigheid voegt wat toe wou je zeggen
Iedereen voegt wat toe ... en iedereen op zijn eigen manierquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jouw aanwezigheid voegt wat toe wou je zeggen
En zo is het, lief kunstvrouwtje met je strakke lichaamquote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen voegt wat toe ... en iedereen op zijn eigen manier
Ik lig hier soms helemaal in een deuk ,heerlijk toch?![]()
Maar los daarvan .. ik vintum juist erg grappig en vermakelijk![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeey, moest even wennen maar ik snap hem.
Lekker juist.quote:
Dit plaatje lijkt op mijn karakterquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit plaatje lijkt op mijn karakter
Ik danste hier vaak op als jonge punkkikker, springt er op een gegeven moment een heel mooi meisje op me af die zingt come to pussyquote:
Snap ik, get out of my chair you fucking devil.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kwam ik op door de linkjes van jouw nummer
fijne dag nogquote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:51 schreef Karzai het volgende:
Maar niet zo'n zin in hiphop nu, dus ik stop er even mee, laters![]()
maar jungle, reggae beatje dig ik meer nuquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:02 schreef DanOam het volgende:
Dat was volgens mij het rustigste nummer van het album, ben door al die tracks aan het gaan en tot nu toe alleen maar hype shit haha
Ayy hier heb je album playlist https://www.youtube.com/p(...)ZkXBEbAAXjwi2Ko5pzPsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
maar jungle, reggae beatje dig ik meer nu
nicequote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:07 schreef DanOam het volgende:
[..]
Ayy hier heb je album playlist https://www.youtube.com/p(...)ZkXBEbAAXjwi2Ko5pzPs
En een goeie release set van SPY (Dubplate Style album is een aanradertje)
Ah... die hoorde ik vanmiddag op de radio....quote:
Mooi nummerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... die hoorde ik vanmiddag op de radio....
ja....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Jaren 70/80 muziek is toch wel fijn om weer te horen
ergens zijn we 'liedjes' kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Jaren 70/80 muziek is toch wel fijn om weer te horen
1 fles van wat?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 23:37 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
heb je niet iets up tempo, ik heb nog 1 fles te gaan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |