Ik kreeg laatst een reprimande van je moeder omdat ik het 2 minuten volhieldquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
Is dat huilende jochie op de tribune GGMM, omdat hij weer een reprimande heeft gekregen van Danny wegens slecht moderatorschap? #dtv
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
Is dat huilende jochie op de tribune GGMM, omdat hij weer een reprimande heeft gekregen van Danny wegens slecht moderatorschap? #dtv
Hoezo geloof je daar niet in? Hij stond twee jaar terug ook op een shortlist van vier namen. Barcelona op je cv --> Bartomeu houdt van je.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik geloof alleen niet in het verhaal dat ze Koeman nemen, Televaag en hun #FAKENEWS
Ik wist niet dat zand kon praten allenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een reprimande van je moeder omdat ik het 2 minuten volhield
Omdat Telegraafquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoezo geloof je daar niet in? Hij stond twee jaar terug ook op een shortlist van vier namen. Barcelona op je cv --> Bartomeu houdt van je.
RKCquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naar waar gaat dat extra CL ticket nu Chelsea gewonnen heeft ( is ook rechtstreeks geplaatst via de PL)
Olympique Lyonquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naar waar gaat dat extra CL ticket nu Chelsea gewonnen heeft ( is ook rechtstreeks geplaatst via de PL)
Naar de Graafschap.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
IN IEDER GEVAL NIET NAAR BELGIËquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ruud Vormer godquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
IN IEDER GEVAL NIET NAAR BELGIË
HAHAHAHAHHAHA
Zo geil vond ik haar nou ook weer nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een reprimande van je moeder omdat ik het 2 minuten volhield
Lol, je weet best hoe Koeman in elkaar zit. Wat doe je dagelijks buiten FOK! om? 86 keer een hersenschudding oplopen per dag?quote:
Naar je moederquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |