abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187167999
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 14:13 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

En die heb je weggedaan omdat je kinderen kreeg? Dat lijkt mij juist een extra reden om je blaffer wel aan te houden.
Je moet er toch niet aan denken dat je kinderen dat ding te pakken krijgen. Dat is gevaarlijker dan een indringer.
Tap tap tap
pi_187168030
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 14:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je moet er toch niet aan denken dat je kinderen dat ding te pakken krijgen. Dat is gevaarlijker dan een indringer.
Blaffer onder je bed en munitie op een andere plaats opbergen.
pi_187168106
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 14:16 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Je bent niet wijs. Wat voor voorbeeld wil jij voor je kinderen zijn?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_187168122
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 14:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je bent niet wijs. Wat voor voorbeeld wil jij voor je kinderen zijn?
Mijn kinderen weten daar niks van. En dat hoeven ze ook niet.
pi_187168143
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 14:24 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Mijn kinderen weten daar niks van. En dat hoeven ze ook niet.
Ja dat hoop je. Ik heb ook niet echt het idee dat jij de belevingswereld van je kind goed aanvoelt, laat staan wat ze wel of niet weet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_187168305
Een wapen in huis vind ik al een slecht idee, laat staan in huis waar ook kinderen wonen. Wapenbezit is niet voor niks strafbaar....
Hoe vaak hoor je wel niet dat kinderen hun familielid/vriendje doodschieten omdat ze denken dat het speelgoed is...
pi_187168327
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 14:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een wapen in huis vind ik al een slecht idee, laat staan in huis waar ook kinderen wonen. Wapenbezit is niet voor niks strafbaar....
Hoe vaak hoor je wel niet dat kinderen hun familielid/vriendje doodschieten omdat ze denken dat het speelgoed is...
In principe is een keukenmes of een schroevendraaier ook uitermate geschikt als wapen, heb je die ook niet in huis?
pi_187168352
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 14:45 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

In principe is een keukenmes of een schroevendraaier ook uitermate geschikt als wapen, heb je die ook niet in huis?
We hebben het hier over een pistool.
pi_187168474
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 14:45 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

En toch hoor je bijna nooit dat een kindje een broertje of zusje vermoord met een mes of schroevendraaier.
pi_187168542
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 14:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

En toch hoor je bijna nooit dat een kindje een broertje of zusje vermoord met een mes of schroevendraaier.
En je hoort wel dagelijks dat kinderen in Nederland hun broertje of zusje doodgeschoten hebben? Ik niet hoor.
pi_187168634
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 15:04 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

En je hoort wel dagelijks dat kinderen in Nederland hun broertje of zusje doodgeschoten hebben? Ik niet hoor.
In Amerika zeker wel ja. Dagelijks niet, maar zeer regelmatig komt zoiets in het nieuws
pi_187168702
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 15:04 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Niet in Nederland, wel regelmatig in Amerika.
pi_187168929
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 13:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als vrouw alleen op straat of op reis zou ik wel niffa of pepperspray op zak houden maar als man mwoah
Terwijl mannen statistisch gezien juist meer kans lopen op een hardhandige overval en ander geweld.
  donderdag 30 mei 2019 @ 16:00:53 #189
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_187169289
Beetje dom om met pepperspray rond te lopen. Pleisterspray doet het net zo goed en is legaal.
And so is the past
pi_187169310
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 14:13 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

En die heb je weggedaan omdat je kinderen kreeg? Dat lijkt mij juist een extra reden om je blaffer wel aan te houden.
Ja en wat als een van de kids er aan komt... heeft weinig zin om zon ding in een kluis te bewaren.
Ik was hier...
pi_187169594
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 16:02 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Ja en wat als een van de kids er aan komt... heeft weinig zin om zon ding in een kluis te bewaren.
Wie bewaard een geladen wapen waar je kinderen zo bij kunnen? En tevens kun je kinderen leren om met hun tengels van papa zijn spullen af te blijven.
pi_187169613
quote:

[..]

Ja handig als je het nodig hebt.
Tap tap tap
pi_187169693
Dan m
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 16:21 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Wie bewaard een geladen wapen waar je kinderen zo bij kunnen? En tevens kun je kinderen leren om met hun tengels van papa zijn spullen af te blijven.
Dat moet je eerst aan je kids laten zien dat je het hebt en dat ze ervan af dienen te blijven. Die je dat niet, dan denken ze gewoon dat het speelgoed is als ze dat ding zien. Ze weten in elk geval niet dat je iemand ermee kan doden.
pi_187169906
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 16:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dan m
[..]

Dat moet je eerst aan je kids laten zien dat je het hebt en dat ze ervan af dienen te blijven. Die je dat niet, dan denken ze gewoon dat het speelgoed is als ze dat ding zien. Ze weten in elk geval niet dat je iemand ermee kan doden.
Wat niet weet wat niet deert.
pi_187169981
quote:

[..]

‘Meneer de inbreker/verkrachter, heeft u een momentje terwijl ik de munitie voor dit pistool hier haal?’
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 16:21 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 16:43 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Wat niet weet wat niet deert.
Weten ze het nu wel of niet?

Ik vind het risico dat zo’n wapen in verkeerde (kinder)handen komt en er ongelukken gebeuren een stuk groter dan de kans dat je er een inbreker mee neerknalt. Waarna jij heel wat hebt uit te leggen aan de politie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187170244
quote:
14s.gif Op donderdag 30 mei 2019 16:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

‘Meneer de inbreker/verkrachter, heeft u een momentje terwijl ik de munitie voor dit pistool hier haal?’
[..]

[..]

Weten ze het nu wel of niet?

Ik vind het risico dat zo’n wapen in verkeerde (kinder)handen komt en er ongelukken gebeuren een stuk groter dan de kans dat je er een inbreker mee neerknalt. Waarna jij heel wat hebt uit te leggen aan de politie.
Dat heb ik sowieso toch al.
En ik dacht dat dit topic ging over je veiliger voelen met een wapen op zak/in huis. Niet een: lees Dennis de les topic.
En ja mijn gevoel van veiligheid wordt beduidend groter als ik weet dat ik iig een paar dingen heb om mijn gezin mee te verdedigen.
pi_187170334
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 17:06 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Dat heb ik sowieso toch al.
En ik dacht dat dit topic ging over je veiliger voelen met een wapen op zak/in huis. Niet een: lees Dennis de les topic.
En ja mijn gevoel van veiligheid wordt beduidend groter als ik weet dat ik iig een paar dingen heb om mijn gezin mee te verdedigen.
Je hebt toch vuisten neem ik aan.
  donderdag 30 mei 2019 @ 17:24:56 #198
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187170533
Ik ben trouwens een grote voorstander van een wapenwet in NL naar Amerikaans model.
Dus voor wapens moet je vergunningen hebben, en bewijzen dat je er mee om kunt gaan.

Maar het is daarnaast natuurlijk ook belangrijk dat je ze buiten het zicht van kinderen opbergt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187170848
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 17:24 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ben trouwens een grote voorstander van een wapenwet in NL naar Amerikaans model.
Dus voor wapens moet je vergunningen hebben, en bewijzen dat je er mee om kunt gaan.

Maar het is daarnaast natuurlijk ook belangrijk dat je ze buiten het zicht van kinderen opbergt.
Dat lijkt me niks. Alsof mensen zich aan regeltjes gaan houden. En iedereen denkt ermee om te kunnen gaan, dat denken mensen ook van foute honden en autorijden. Mensen hebben echt een te groot ego om er verstandig mee om te gaan.
Tap tap tap
  donderdag 30 mei 2019 @ 18:00:52 #200
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187170986
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 17:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat lijkt me niks. Alsof mensen zich aan regeltjes gaan houden. En iedereen denkt ermee om te kunnen gaan, dat denken mensen ook van foute honden en autorijden. Mensen hebben echt een te groot ego om er verstandig mee om te gaan.
Ik zie het wel als iets noodzakelijks als de criminaliteit nog verder zal toenemen en de politie het allemaal niet meer geregeld krijgt. Laatst nog een statement van de politie waar ze zeiden dat mensen maar gewoon een hond moeten kopen. :')

Als je over een tijdje getto's en criminaliteitscijfers krijgt zoals in de VS dan is een vrije wapenwet wenselijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')