SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja, ik twijfelde ook even.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan zou je je ook kunnen laten ombouwen. En dan klopt de titel weer.
Ik vond "Een beetje vreemd, maar wel lekker" wel passen..quote:
Dat zou inderdaad ook wel passen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vond "Een beetje vreemd, maar wel lekker" wel passen..
Dan pas?quote:
Ik zou jullie er allemaal uitsponsoren.quote:
Radio 49 livelinkquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou jullie er allemaal uitsponsoren.
Dat klinkt niet vriendelijk...quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou jullie er allemaal uitsponsoren.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Yop kan het niet zijn. En al het andere mag nog niet eens de onderkant van een Yop-fles likken.
Yoghi-drinkquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Yop kan het niet zijn. En al het andere mag nog niet eens de onderkant van een Yop-fles likken.
Yugoquote:
Hoi just me.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:36 schreef just me het volgende:
en dan nu proberen de show van Melting te pakken te krijgen ipv de show van Mad
Vandaag al gevlogen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind net de vliegtuiggeluidplugs/adapters in het hoesje van mijn oordopjes.
Logisch, maar ik zocht ze sinds gisterenavond al...
Ik heb niets met auto'squote:Op woensdag 29 mei 2019 20:37 schreef Melting het volgende:
Hint auto van Muis.
(Weet jij het dan, just me?)
Peugeotquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:37 schreef Melting het volgende:
Hint auto van Muis.
(Weet jij het dan, just me?)
quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:36 schreef just me het volgende:
en dan nu proberen de show van Melting te pakken te krijgen ipv de show van Mad
Nog mooi op tijd dus.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen in mijn dromen.
Morgen pas...
En voor jou dan ook...quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:39 schreef just me het volgende:
Vanmiddag geholpen met het toernooi van de golfers met een niet aangeboren handicap. Diepe, diepe buiging voor deze mensen!
![]()
Hoe was het gegaan? Het weer zat in ieder geval niet tegen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:39 schreef just me het volgende:
Vanmiddag geholpen met het toernooi van de golfers met een niet aangeboren handicap. Diepe, diepe buiging voor deze mensen!
![]()
Allemaal hole-in-1s en de leden van de vereniging zijn diep beschaamd afgedropenquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:39 schreef just me het volgende:
![]()
Ik was kapot dat mag je gerust weten, ik had 3 mensen "te begeleiden" een vrouw in een scootmobiel, een jonge vrouw met een goedaardige hersentumor en dan nog een man die een hersenbloeding had gehad. Was voor mij goed opletten of alles goed ging.quote:
Het weer was super, ik heb rode wangetjesquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe was het gegaan? Het weer zat in ieder geval niet tegen.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was kapot dat mag je gerust weten, ik had 3 mensen "te begeleiden" een vrouw in een scootmobiel, een jonge vrouw met een goedaardige hersentumor en dan nog een man die een hersenbloeding had gehad. Was voor mij goed opletten of alles goed ging.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is van net na de oorlog, geloof ik.
Werd later Reckit Blauw.
Just me, vertel eens...
[..]
Ik was kapot dat mag je gerust weten, ik had 3 mensen "te begeleiden" een vrouw in een scootmobiel, een jonge vrouw met een goedaardige hersentumor en dan nog een man die een hersenbloeding had gehad. Was voor mij goed opletten of alles goed ging.
[..]
[..]
Het weer was super, ik heb rode wangetjes
Rare koe.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ben?
Daar heb ik de neon reclame nog van in huis...
Nike 1.1beta?quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg even een update in mijn mik
Jij boft toch maarquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg even een update in mijn mik
Zijn ze helemaal verTrumpt?quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik moest even man en dochter begroeten. Ik had ze nog niet gezien sinds ze terug waren uit NY.
Net als de Amerikanen zelf:quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik moest even man en dochter begroeten. Ik had ze nog niet gezien sinds ze terug waren uit NY.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
Fijn dat ze weer veilig thuis zijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:51 schreef livelink het volgende:
Buurman & Buurmanquote:
Dat was het ook wel ongeveer, want dochter moest de deur alweer uit om naar haar vriendinnen te gaan. Ik kon nog net haar aankopen bewonderen en wat foto's zien.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als de Amerikanen zelf:
'Hi, how are you doing?' en dan je weglopen...
Dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was het ook wel ongeveer, want dochter moest de deur alweer uit om naar haar vriendinnen te gaan. Ik kon nog net haar aankopen bewonderen en wat foto's zien.
Maar ze hebben het erg naar hun zin gehad, ja.
Mooi zo. Volgende keer ben jij aan de beurtquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was het ook wel ongeveer, want dochter moest de deur alweer uit om naar haar vriendinnen te gaan. Ik kon nog net haar aankopen bewonderen en wat foto's zien.
Dat zeg ik.quote:
NY is echt een prachtige stadquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe nou rustig aan, na zo'n zware middag.quote:
Ik denk even out of the box en associeer even verder..quote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Had Nike hier ook niet een reclame mee?
Supergeconcentreerd he.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk even out of the box en associeer even verder..
NY - Big Apple
Ik heb laatst in de aanbieding een fles Dreft Appel afwasmiddel gekocht. Tip: koop het niet.
Het ruikt alsof Oma Smit zélf in je afwasbak zit te piesen. Damn, wat een sterke geur
Getverdemmequote:Op woensdag 29 mei 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
NY - Big Apple
Ik heb laatst in de aanbieding een fles Dreft Appel afwasmiddel gekocht. Tip: koop het niet.
Het ruikt alsof Oma Smit zélf in je afwasbak zit te piesen. Damn, wat een sterke geur
Asperger?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
NY - Big Apple
Dit is toch heerlijke muziekquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Doe nou rustig aan, na zo'n zware middag.
quote:
Classic FM uiteraard.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:02 schreef Melting het volgende:
Hint: radio station (en nee.... niet Radio 49)
Studio Brusselquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:02 schreef Melting het volgende:
Hint: radio station (en nee.... niet Radio 49)
Als ik een cabrio zou hebben zou ik het zo doenquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Situation - Yazoo hoor ik er in...
538 dus
Honkemollerquote:
quote:
Je denkt te moeilijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoe heet dat, die bamboestokken in je reet. Geen idee wat die naam is.
Die Nederlandse ontwerpster, Marlies iets?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Dekker bedoel je?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Die Nederlandse ontwerpster, Marlies iets?
Sate Ajam...quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
Bamigoquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja die!quote:
je bent nog steeds jongquote:
dan zijn het sweet memoriesquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
Kinderen mogen nog helemaal geen zorgen hebben en al helemaal niet over hun verzorging
Kind komt naar je toe met een tand door de lip, zeg je als ouder: "You've got your troubles, I've got mine".quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:15 schreef livelink het volgende:
Kinderen mogen nog helemaal geen zorgen hebben en al helemaal niet over hun verzorging
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Nuon (mag niet 2 keer hetzelfde posten)
Precies. Zwitsal erop en wegwezen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kind komt naar je toe met een tand door de lip, zeg je als ouder: "You've got your troubles, I've got mine".
MadMaster loste dat creatiever op.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Nuon (mag niet 2 keer hetzelfde posten)
Ja, in DWDD was dat, volgens mij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Robbie van Leeuwen gaf onlangs aan dat hij van de royalties van alleen deze reclame al makkelijk kon leven...
Stimmt...quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, in DWDD was dat, volgens mij.
Één hit schrijven en je bent binnen
Mijn tactiek is op de hint wachten en dan het eerste gillen dat er in me opkomt.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn tactiek is op de hint wachten en dan het eerste gillen dat er in me opkomt.
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Volvo (mag niet 2 keer hetzelfde posten)
DAFquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is nog niet genoemd.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Yugo en Trabant zullen het ook wel niet zijn, dus BMW
quote:
Opgebrand.quote:
quote:
Ministerie van wegenwacht?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:28 schreef livelink het volgende:
Binnenlandse Zaken. Dat is mijn laatste bod