SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
SOONY
Dat maakte de oude Sonic games juist zo goed, ivm verschillende paden en replayability ( betekend idd wel dat je niet in 1x alles kan halen )quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:00 schreef KennyPowers het volgende:
Was nooit een fan van Sonic omdat ik liever de tijd neem met platformers. Elke vijand moet dood en elke collectable verzameld.
ik zie alleen maar MGS5 erinquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:24 schreef Dagger87 het volgende:
Death Stranding. Zoveel gameplay beelden. Ziet er leuk en heel mooi uit. Eindelijk een release datum.
Beide zijn noob friendlyquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sonic en Borderlands, hmmm.
Weet nog niet zo goed wat ik hiervan vind eigenlijk. Nooit fan geweest van Sonic. Borderlands nooit gespeeld.
Is dat een spel dat een beetje noob vriendelijk is?
Ik zie mezelf Sonic niet spelen, heb daar teveel andere dingen voor liggen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Beide zijn noob friendly
Sonic Mania is imo de beste Sonic game ooit gemaakt, zeker tof om iig te checken. Goede muziek ook
De Aziatische vrouw mis ik nog.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Death Stranding ziet er prachtig uit, maar ik vind het wel weer opvallend dat de enige neger een masker draagt. Alsof je niet mag zien dat hij een donkere huidskleur heeft
Fixed.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
De lesbische Aziatische vrouw mis ik nog.
Oh ja een transgender en een genderneutraal persoon.quote:
Het is tegenwoordig ook divers als het alleen maar negers zijn. Diversiteit betekent tegenwoordig alleen "minder blanke mannen".quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja een transgender en een genderneutraal persoon.
Zo is het toch nog een diverse cast.
Boze blanke man gespot!quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig ook divers als het alleen maar negers zijn. Diversiteit betekent tegenwoordig alleen "minder blanke mannen".
Nee, alle minderheden!quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig ook divers als het alleen maar negers zijn. Diversiteit betekent tegenwoordig alleen "minder blanke mannen".
Dan zou ik er niet aan beginnen, BL2 gaat heel veel tijd in beslag nemen als je hem leuk vindtquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf Sonic niet spelen, heb daar teveel andere dingen voor liggen.
Maar misschien Borderlands dan. Mits niet te tijd-consumerend.
Pffft, laat dan maar zitten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet aan beginnen, BL2 gaat heel veel tijd in beslag nemen als je hem leuk vindt![]()
Ik speel hem eigenlijk al sinds 2012,eerst op de pc, later als ps+ game op de ps3 en daarna op de ps4 toen ik the handsome collection kocht en ik speel hem nog steeds. (sinds ik een pspro heb nog niet aangeraakt).
Elke karakter levert een totaal andere gameplay op en wil je het spel ten volle benutten inclusief OP8 op alle 6 karakters dan ben je makkelijk 400 uur kwijt, ik heb nog geen enkel karakter op dat level gekregen![]()
Maar zou hem zeker proberen als ik jou was... Wat mij betreft een van de beste en meest volle games van het afgelopen decennium...
En je komt er vanzelf wel achter of het veel tijd in beslag gaat nemen
Je kunt ook gewoon met één personage verhaal doorlopen. Kost je met wat sidequests 40-45 uur.quote:
Die baby though...quote:
Directe link naar de vid:twitter:Kojima_Hideo twitterde op woensdag 29-05-2019 om 18:46:46Thank you everyone.l love you👍🌈🦀🐟🐋🐬☔😍 https://t.co/xzTA6k0yds reageer retweet
En Sonic is echt een game die je ff een leveltje kan doen en later verder gaatquote:
Mocht iemand interesse hebben, laat ff weten.quote:Congratulations Cali030, you have been invited to play the Online Technical Test for Ghost Recon Breakpoint!
In preparation of the game launch on 4th October, an Online Technical Test will be live from 31st May (12 PM CEST) to 3rd June (12 PM CEST) in order to help the development team. Please check your local time to jump into the game right at the beginning.
Ik wil het zeker wel proberenquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:50 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik heb 3 invites liggen voor Ghost Recon Breakpoint:
[..]
Mocht iemand interesse hebben, laat ff weten.
Klopt, maar dat is net zoiets als van een big Mac alleen het bovenste broodje opetenquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon met één personage verhaal doorlopen. Kost je met wat sidequests 40-45 uur.
Die game is gewoon de moeite waard om een keer te doorlopen zonder iets met endgame te doen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is net zoiets als van een big Mac alleen het bovenste broodje opeten
Of hetzelfde als je smartphone alleen voor bellen gebruiken...
Hoewel, de dlc volgens mij nog niet meegerekend is in die 40 - 45 uur![]()
Dat vind ik zelfs wat optimistisch.quote:
Het leuke is dat lange sessies en casual play mogelijk zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet aan beginnen, BL2 gaat heel veel tijd in beslag nemen als je hem leuk vindt![]()
Ik speel hem eigenlijk al sinds 2012,eerst op de pc, later als ps+ game op de ps3 en daarna op de ps4 toen ik the handsome collection kocht en ik speel hem nog steeds. (sinds ik een pspro heb nog niet aangeraakt).
Elke karakter levert een totaal andere gameplay op en wil je het spel ten volle benutten inclusief OP8 op alle 6 karakters dan ben je makkelijk 400 uur kwijt, ik heb nog geen enkel karakter op dat level gekregen![]()
Maar zou hem zeker proberen als ik jou was... Wat mij betreft een van de beste en meest volle games van het afgelopen decennium...
En je komt er vanzelf wel achter of het veel tijd in beslag gaat nemen
Ik heb ook wel interesse.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:50 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Vet. Helemaal niks van meegekregen gisteren.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jaaa!!!!
Geen geklaag van deze kant over de PS+ games
Sick, had deze game pas ergens midden of eind 2020 verwacht. Was daarom ook niet echt hyped maar na het zien van de trailer wél en ik heb geen idee waarom wat ik snapte er niks van.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:45 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het tof en ook heel vaag, dus ik weet niet helemaal zeker of ik het ga spelen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sick, had deze game pas ergens midden of eind 2020 verwacht. Was daarom ook niet echt hyped maar na het zien van de trailer wél en ik heb geen idee waarom wat ik snapte er niks van.
Wat zouden de consequenties zijn als je de NDA overschrijd?quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:23 schreef DKUp het volgende:
Wel een NDA, dus er mag niet over gebabbeld worden.
Ik ga het risico niet lopen in ieder gevalquote:Op donderdag 30 mei 2019 13:34 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Wat zouden de consequenties zijn als je de NDA overschrijd?
Ik heb ooit eens een NDA ondertekend die als maximale straf een uitlevering aan de VS met levenslange gevangenisstraf zou kunnen opleveren.
Als ik een Amerikaans staatsburger zou zijn kan het zelfs de doodstraf betekenen.
Maar ja... dat had dan ook met 9/11 te maken(I kid you not!).
Als je er nog 1 over hebt, graag! <3quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:50 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |