Niet aangeboren hersenletsel?quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mogelijk heeft hij wat te compenseren.
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk weg uit de app?
Sterke jijbak!quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet iedereen draagt de problemen die jij hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt een tienerdrama te zijn, echt iets voor jou.
Nou ja, ik vind het een prima aanvulling op de SC. Maar ik bespeur enige correlatie met de Rituals-gate en je vertrek uit de app. Want pas toen we het vuurtje goed werd opgestookt was je pijlsnel vertrokken.quote:
Kunnen we meeten hihiquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik iig vrijdag en zaterdag. Misschien morgen ook even kijken nog
Ik ga dat pas kijken als ik 'm kan bingewatchen. Maar gisteren hoorde ik @napoleonfour zeggen dat het Engels gesproken isquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:47 schreef Elan het volgende:
Wilde ik gisteren Chernobyl opzetten. Bleek dat ik geen HBO in het zenderpakket had.
Van die laatste zin klopt geen reet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het een prima aanvulling op de SC. Maar ik bespeur enige correlatie met de Rituals-gate en je vertrek uit de app. Want pas toen we het vuurtje goed werd opgestookt was je pijlsnel vertrokken.
Ok pussy.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Van die laatste zin klopt geen reet.
Ik zou je het graag uitleggen waarom ik verder uit die tering app ben gegaan, maar als ik dat via DM doe staat het hier 2 tellen later toch, dus bespaar ik mij die moeite.
Snap ik. Even grote ramp.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:47 schreef Elan het volgende:
Toen ben ik maar gewoon in het fobo van Samzz gaan bladeren.
Goeie eerste aflevering wel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:47 schreef Elan het volgende:
Wilde ik gisteren Chernobyl opzetten. Bleek dat ik geen HBO in het zenderpakket had.
Kan me daar eigenlijk nooit zo druk om maken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga dat pas kijken als ik 'm kan bingewatchen. Maar gisteren hoorde ik @:napoleonfour zeggen dat het Engels gesproken is
Dat doet voor mij enorm afbreuk aan de potentie van zo'n serie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie eerste aflevering wel.
Het is raar dat er Engels gesproken wordt. Met heel veel verschillende accenten. Een aantal Boris The Blade accenten maar ook gewoon posh Engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |