Niet aangeboren hersenletsel?quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mogelijk heeft hij wat te compenseren.
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk weg uit de app?
Sterke jijbak!quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet iedereen draagt de problemen die jij hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar het lijkt een tienerdrama te zijn, echt iets voor jou.
Nou ja, ik vind het een prima aanvulling op de SC. Maar ik bespeur enige correlatie met de Rituals-gate en je vertrek uit de app. Want pas toen we het vuurtje goed werd opgestookt was je pijlsnel vertrokken.quote:
Kunnen we meeten hihiquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik iig vrijdag en zaterdag. Misschien morgen ook even kijken nog
Ik ga dat pas kijken als ik 'm kan bingewatchen. Maar gisteren hoorde ik @napoleonfour zeggen dat het Engels gesproken isquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:47 schreef Elan het volgende:
Wilde ik gisteren Chernobyl opzetten. Bleek dat ik geen HBO in het zenderpakket had.
Van die laatste zin klopt geen reet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het een prima aanvulling op de SC. Maar ik bespeur enige correlatie met de Rituals-gate en je vertrek uit de app. Want pas toen we het vuurtje goed werd opgestookt was je pijlsnel vertrokken.
Ok pussy.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Van die laatste zin klopt geen reet.
Ik zou je het graag uitleggen waarom ik verder uit die tering app ben gegaan, maar als ik dat via DM doe staat het hier 2 tellen later toch, dus bespaar ik mij die moeite.
Snap ik. Even grote ramp.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:47 schreef Elan het volgende:
Toen ben ik maar gewoon in het fobo van Samzz gaan bladeren.
Goeie eerste aflevering wel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:47 schreef Elan het volgende:
Wilde ik gisteren Chernobyl opzetten. Bleek dat ik geen HBO in het zenderpakket had.
Kan me daar eigenlijk nooit zo druk om maken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga dat pas kijken als ik 'm kan bingewatchen. Maar gisteren hoorde ik @:napoleonfour zeggen dat het Engels gesproken is
Dat doet voor mij enorm afbreuk aan de potentie van zo'n serie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie eerste aflevering wel.
Het is raar dat er Engels gesproken wordt. Met heel veel verschillende accenten. Een aantal Boris The Blade accenten maar ook gewoon posh Engels.
R&P / Ik drink te veelquote:
Er zit wel ondertiteling bij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga dat pas kijken als ik 'm kan bingewatchen. Maar gisteren hoorde ik @:napoleonfour zeggen dat het Engels gesproken is
Nee echt nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
R&P / Ik drink te veel
dat deed je express stommerik
Bijvoorbeeld als je met een vriend naar de bioscoop gaat en diegene komt dan niet.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben bij zweerepoip dan
daarna eerste aanleg
Auw deze deed pijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld als je met een vriend naar de bioscoop gaat en diegene komt dan niet.
Andere voorbeelden zouden ook niet echt gunstig voor je uitvallen dus ik houd maar op.
zijn wel goeie acteurs, ga het ook kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doet voor mij enorm afbreuk aan de potentie van zo'n serie.
Ik ga meteen kijken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zijn een paar informatieve topics over te vinden in CUL
En ik heb 'm nog wel mijn billen toegestuurdquote:
dat zal pijn doenquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik heb 'm nog wel mijn billen toegestuurd.
Misschien komt t wel daardoor.
Je vindt jezelf wel erg belangrijk? 6 posts in dit topic en in elke post staat "ik" .quote:
Heeft je moeder ook hoor. Alleen zij zegt 6x in het uur pik.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel erg belangrijk? 6 posts in dit topic en in elke post staat "ik" .
Matige sneer.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel erg belangrijk? 6 posts in dit topic en in elke post staat "ik" .
doe maar niet meerquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heeft je moeder ook hoor. Alleen zij zegt 6x in het uur pik.
Nee, nee.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heeft je moeder ook hoor. Alleen zij zegt 6x in het uur pik.
Dat DTS topic toch?quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch post in die proleten-SC in ONZ
Ik denk dat het tijd wordt voor een interventie.
Komt denk ik omdat @Charlotte3 daar nog wel post.quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch post in die proleten-SC in ONZ
Ik denk dat het tijd wordt voor een interventie.
Ja.quote:
Nee.quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat @:Charlotte3 daar nog wel post.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:43 schreef onlogisch het volgende:
@:doublepain gaat mokerhard door de mangel in DE APP
quote:Op woensdag 29 mei 2019 14:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh bedankt, dat heb ik gisteravond gemist.
Hun trainer is ook nog eens naar de aartsrivaal gegaan.quote:
Hij leek gister al niet echt aangedaan dat ze niet promoveerden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hun trainer is ook nog eens naar de aartsrivaal gegaan.
De crisis is compleet daar!
Gelukkig boeit dit verder niemand buiten Deventer iets.
Madquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Krijg de pleuris met je app. Kut app.
Ik maakte gisteren een zeer succesvolle grap over jojoortje.rarquote:
ik vond hem niet geslaagdquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte gisteren een zeer succesvolle grap over jojoortje.rar(als je hem gemist hebt zou ik echt even teruglezen)
ik ben niet omquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die onderste scherm is ook 2de scherm in windows
Genot
Die scherm?quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die onderste scherm is ook 2de scherm in windows
Genot
Ik vind het altijd leuk om jouw UI te zienquote:
mijn UI vindt het ook altijd leuk om jou te zienquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om jouw UI te zien.
Waarom niet?quote:
Dat vind ik leuk te lezenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:55 schreef Adames het volgende:
[..]
mijn UI vindt het ook altijd leuk om jou te zien
Nee, totaal niet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom niet?
2 schermen werkt een stuk efficiënter, al naar gelang het werk je er op doet is het toch een top concept?
dan heb je (simpel gezegd) een fatsoenlijk bureau nodig met grote schermenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom niet?
2 schermen werkt een stuk efficiënter, al naar gelang het werk je er op doet is het toch een top concept?
Nee, MacBook Pro + extern scherm.quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:02 schreef JanCees het volgende:
[..]![]()
ben jij zo'n pauper met één imac scherm ?
beter 2 externe schermen maatquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, MacBook Pro + extern scherm.
Nah, vind 1 meer dan voldoende. Gebruik het 2e (macbook) ook nauwelijks, daar staat mijn mail de hele dag open, maar werken zelf doe ik op het grote scherm, en dan heb ik 4 desktops open. 1 met Photoshop en andere design pruttel, 1 dekstop voor finder schermen, dan een fullscreen visual code, en dan een fullscreen Chrome met inspector, en dan een desktop voor Chrome browsen, en dan een desktop voor een safari window waarin ik Fok/andere zooi doe.quote:
mac gebruikers doen dat wel veel ja, switchen tussen desktopsquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nah, vind 1 meer dan voldoende. Gebruik het 2e (macbook) ook nauwelijks, daar staat mijn mail de hele dag open, maar werken zelf doe ik op het grote scherm, en dan heb ik 4 desktops open. 1 met Photoshop en andere design pruttel, 1 dekstop voor finder schermen, dan een fullscreen visual code, en dan een fullscreen Chrome met inspector, en dan een desktop voor Chrome browsen, en dan een desktop voor een safari window waarin ik Fok/andere zooi doe.
[ afbeelding ]
illegaal zekerquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, zit een Windows 10 installer op een USB-stick te zetten, vrijdag of maandag is m'n nieuwe computer hier, genot.
Gewenning he, werk al met expose op deze manier sinds expose in OSX kwam. Bovendien ziet het er heel indrukwekkend uit als ik een klein beetje op tempo werk, dan vliegen de schermen voorbij. Dat ik eigenlijk niets doe ziet niemand danquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
mac gebruikers doen dat wel veel ja, switchen tussen desktops
snap dat nooit
Werkt fucking heerlijkquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
mac gebruikers doen dat wel veel ja, switchen tussen desktops
snap dat nooit
Ook nog ja. En 3 vingers omhoog expose (al heet dat mission control tegenwoordig volgens mij).quote:
Of alle vingers naar elkaar toe voor de dashboardquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ook nog ja. En 3 vingers omhoog expose (al heet dat mission control tegenwoordig volgens mij).
*launchpad. Hier tenminste. Dashboard is met die widgets.quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of alle vingers naar elkaar toe voor de dashboard
Ik krijg met 3 vingers omhoog dat ene waar je screen van maaktequote:Op woensdag 29 mei 2019 16:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
*launchpad. Hier tenminste. Dashboard is met die widgets.
Ben jij een designerquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nah, vind 1 meer dan voldoende. Gebruik het 2e (macbook) ook nauwelijks, daar staat mijn mail de hele dag open, maar werken zelf doe ik op het grote scherm, en dan heb ik 4 desktops open. 1 met Photoshop en andere design pruttel, 1 dekstop voor finder schermen, dan een fullscreen visual code, en dan een fullscreen Chrome met inspector, en dan een desktop voor Chrome browsen, en dan een desktop voor een safari window waarin ik Fok/andere zooi doe.
[ afbeelding ]
Ja, dat is mission control.quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik krijg met 3 vingers omhoog dat ene waar je screen van maakte
Ohquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat is mission control.
Launchpad is dat scherm met iconen zoals iOS een beetje is:
[ afbeelding ]
Dashboard is dit:
[ afbeelding ]
Legaal, maar kostte me geen drol.quote:
Je bent zelf gratis.quote:
Hoort zo.quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:33 schreef PicoMMP het volgende:
Al twee dagen zonder abonnement van Fox Sports, maar ik kan nog wel gewoon live op foxsports.nl kijken. Hoort dat zo of gaat er iets fout?
Maand opzegtermijn toch?quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:33 schreef PicoMMP het volgende:
Al twee dagen zonder abonnement van Fox Sports, maar ik kan nog wel gewoon live op foxsports.nl kijken. Hoort dat zo of gaat er iets fout?
Suggereer je nu dat @PicoMMP een armoedzaaier is?quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:35 schreef Elan het volgende:
Raar is dat mensen die hun FOX opzeggen gedurende een maandje in de zomer
ook nog nooit gedaan maar hoeveel biertjes scheelt dat?quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:35 schreef Elan het volgende:
Eind mei tot begin augustus is ruim twee maanden. Scheelt 50 euro.quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:35 schreef Elan het volgende:
Probleem is meer dat ze over een klein maandje ofzo alweer beginnenquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook nog nooit gedaan maar hoeveel biertjes scheelt dat?
Schoteltje maat.quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:35 schreef Elan het volgende:
dat is toch wel wat bier inderdaadquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eind mei tot begin augustus is ruim twee maanden. Scheelt 50 euro.
En dan weer ingaan op de aanbieding van Fox Sports eerste half jaar vijf euro per maand korting. Nog eens 30 euro.
80 euro @:Tarado
Blijkbaar werkt Fox Sports op de website nog wel als je geen abonnement meer hebtquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem is meer dat ze over een klein maandje ofzo alweer beginnen
Oefenpotjes in het buitenland wil ik ook nog wel zien
Precies ditquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem is meer dat ze over een klein maandje ofzo alweer beginnen
Oefenpotjes in het buitenland wil ik ook nog wel zien
Dat is wel lekker.quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Eind mei tot begin augustus is ruim twee maanden. Scheelt 50 euro.
En dan weer ingaan op de aanbieding van Fox Sports eerste half jaar vijf euro per maand korting. Nog eens 30 euro.
80 euro @:Tarado
ja dat werkt wel, wordt tijd dat ik ook weer eens aan de bel trekquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel lekker.
Ik bel altijd een keer per jaar met Ziggo en krijg dan een honderdje of 2 korting per jaar.
Je had beter paar weken kunnen wachten want AMD heeft net Ryzen 3 aangekondigd lolquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Legaal, maar kostte me geen drol.
https://tweakers.net/revi(...)asisgamesysteem.html
Die heb ik gekocht, maar met een 500W voeding ipv 400, en een blurayspeler erbij.
Ik gister op r soccerquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:49 schreef JanPawelII het volgende:
Zag vanochtend op Twitter politie van Baku mensen controleren of ze mkhitaryan shirt aan hadden
Ziggo met vodafone is ook wel fijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel lekker.
Ik bel altijd een keer per jaar met Ziggo en krijg dan een honderdje of 2 korting per jaar.
Schoteltje nog fijnerquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziggo met vodafone is ook wel fijn
dubbele data en alle ziggosportkanalen gratis
Vroeger moest er nog wel een act van gemaakt worden dat je dreigde met overstappen en shit tegenwoordig gewoon direct vragen om korting.quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat werkt wel, wordt tijd dat ik ook weer eens aan de bel trek
Laatst al gejuicht voor Inso toen Legia zogenaamd kampioen werd. Trap er niet in!quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
VANAVOND JUICHEN WE ALLEMAAL VOOR INSO! (en dus voor Arsenal)
Helaas legia veel pech gehadquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatst al gejuicht voor Inso toen Legia zogenaamd kampioen werd. Trap er niet in!
Wat zeg je dan? Dan je gaat opzeggen of zo?quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel lekker.
Retentiegodenquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat zeg je dan? Dan je gaat opzeggen of zo?
Eerst wel nu gewoon dat het te duur is en of ze geen korting kunnen geven.quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat zeg je dan? Dan je gaat opzeggen of zo?
Heb vandaag shirt gekocht van arsenal voor vrouw. Dus ik zal pislink zijn als ze niet winnenquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je? Ik schat Chelsea toch wat hoger in
*uploadtquote:
Pauper gespot.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst wel nu gewoon dat het te duur is en of ze geen korting kunnen geven.
zonder dat shirt zou je toch ook pislink zijn? Ik gun het Arsenal wel maar het schijnt beter voor Ajax en ook PSV te zijn als Chelsea wintquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:03 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Heb vandaag shirt gekocht van arsenal voor vrouw. Dus ik zal pislink zijn als ze niet winnen
Een shirt dat ze nog hooguit een week of 5-6 kan dragen
Dat wel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
zonder dat shirt zou je toch ook pislink zijn? Ik gun het Arsenal wel maar het schijnt beter voor Ajax en ook PSV te zijn als Chelsea wint
Ben je een feeder?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:07 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar heb nu ook 90 pond uitgegeven voor shirt dat over 6 weken te groot is.
nieuwe adidas al of nog puma?quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:07 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar heb nu ook 90 pond uitgegeven voor shirt dat over 6 weken te groot is.
Wel godverdommequote:Op woensdag 29 mei 2019 17:09 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Deze grap komt er niet zo goed uit als ie over 6 weken te groot is.
looolquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:09 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Deze grap komt er niet zo goed uit als ie over 6 weken te groot is.
Weet je wat pas pauper is?quote:
zo de tering zeg!quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je wat pas pauper is?
Een duur webcam-abonnement afsluiten in de hoop dat de de tieten van een wijf te zien krijgt om vervolgens keihard afgewezen te worden.
Rotterdamse joden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:10 schreef Caland het volgende:
Erg vervelend wel dan het onsympathieke Sparta gisteren heeft gewonnen
Deze grap heb je al 3 keer gemaakt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je wat pas pauper is?
Een duur webcam-abonnement afsluiten in de hoop dat de de tieten van een wijf te zien krijgt om vervolgens keihard afgewezen te worden.
Ach we houden tenminste de ROTTERDAMSE derbyquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:10 schreef Caland het volgende:
Erg vervelend wel dan het onsympathieke Sparta gisteren heeft gewonnen
Was het maar een grap....quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap heb je al 3 keer gemaakt.
Op een gegeven moment is de rek eruit. (iets over je moeder)
SPARTA IS DE CLUB VAN ROTTERDAMquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach we houden tenminste de ROTTERDAMSE derby![]()
![]()
Die grap was leuk geweest als sparta ooit wat gewonnen had.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SPARTA IS DE CLUB VAN ROTTERDAM
Kut awaydayquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ach we houden tenminste de ROTTERDAMSE derby![]()
![]()
Zijn toch zeker 6 keer landskampioen geweest. Wel al 60 jaar geleden voor het laatst..quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:17 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Die grap was leuk geweest als sparta ooit wat gewonnen had.
Dit is zoiets als Charlton athletic roept dat ze de club van London zijn.
Toch niet goffetomme.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
mooi, vind het ook niet passen bij zo'n club, trouwens bij geen enkele bvo
dan mogen ze van mij ook meteen weer oprottenquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch niet goffetomme.
https://www.rijnmond.nl/n(...)rgras-is-uitgesloten
quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Toch niet goffetomme.
https://www.rijnmond.nl/n(...)rgras-is-uitgesloten
piepersquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Weet ik dat.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi gorengquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee drizzt, ik eet straks bij mijn ouders dus ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijdens de nieuwjaarsreceptie hadden ze nog geroepen weer op natuurgras te gaan spelen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan mogen ze van mij ook meteen weer oprotten
Maaltijdsalade zonder dressing met extra tonijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee Chelsea winst is beter.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:08 schreef JanPawelII het volgende:
En volgens @:jr-style-93 is arsenal beter voor ajax
Gegrillde kip met wat kroepoek denk ik.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip shoarma, aardappeltjes en wat groente.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nog meer genot als arsenal wint dus.
Ajax had zaterdag ook een finale kunnen spelen
Leuke humorquote:
Vind het vooral zonde van het geldquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:36 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Leuke humor
Inb4 schuimbekkende ajacieden die niet tegen een grappie kunnen
MeEr MeT aNdErE cLUbs BeZiG
Aliexpres maat. tientje.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het vooral zonde van het geld
Maar dat heb ik sowieso met (nieuwe) voetbalshirts
piepers en wortelsquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Onlo jr. en ik bestellen een pizzaquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waardeloos stuk stront.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. en ik bestellen een pizza
@:GGMM @:Doublepain
Jij betaalt 80 euro voor een shirtje wat je ook voor 10 dollar kunt kopenquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, zo’n schooier ben ik nou ook weer niet
Lekker je kind volproppen met junkfoodquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo jr. en ik bestellen een pizza
@:GGMM @:Doublepain
Tja hij wil ook geen 100en euros per jaar besparen met schotelquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij betaalt 80 euro voor een shirtje wat je ook voor 10 dollar kunt kopen
quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker je kind volproppen met junkfood
Onbegrijpelijk, mensen die gratis geld weggooienquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Tja hij wil ook geen 100en euros per jaar besparen met schotel
quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker je kind volproppen met junkfood
Nee, ik koop ze dan gewoon een jaar later voor 4 tientjes.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij betaalt 80 euro voor een shirtje wat je ook voor 10 dollar kunt kopen
Met gewoon een M is dat natuurlijk wel een stuk eenvoudiger dan met 3XL.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ik koop ze dan gewoon een jaar later voor 4 tientjes.
Hahah wtfquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:59 schreef onlogisch het volgende:
Even pizza bestellen bij New York Pizza
@:Caland
lol mongoolquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:59 schreef onlogisch het volgende:
Waarom zou je 2 kapsalons wegvreten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Hoezo zou je bij NY pizza bestellen
Goed bezigquote:Op woensdag 29 mei 2019 17:59 schreef onlogisch het volgende:
Omdat het prima pizza's zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:00 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Hoezo zou je bij NY pizza bestellen
Dat je je laat opnaaien zegquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:04 schreef onlogisch het volgende:
Dat kan. Ik heb verder weinig referentiekaders wanneer het aankomt op smerig fastfood voedsel.
Maar ik laat me graag verrassen. Dus vertel het maar @:Elan , waar moet ik mijn pizza gaan bestellen?
Ik laat me niet opnaaien. Maar misschien (hoe gek dit ook klinkt) heeft Elan gelijk. Nou ja, laten we dat maar eens gaan ondervinden dan, nietwaar?quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat je je laat opnaaien zeg
#geenruggengraat
Ga anders gewoon even op Google kijken: Woonplaats + Italiaans restaurant. Voila, onlo jr zou dit nog snappen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik laat me niet opnaaien. Maar misschien (hoe gek dit ook klinkt) heeft Elan gelijk. Nou ja, laten we dat maar eens gaan ondervinden dan, nietwaar?
Dus @:Elan , zeg 't maar
Wel commentaar hebben maar geen gedegen alternatief aanbieden. Makkelijk @Elan . Maar ja, van jou is niet beter te verwachten. (Hiermee heb ik op 'verzenden' gedrukt op www.newyorkpizza.nl )Bedankt voor niks, kwast.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga anders gewoon even op Google kijken: Woonplaats + Italiaans restaurant. Voila, onlo jr zou dit nog snappen.
In mijn vorige post leg ik stap voor stap uit wat je kan doen om aan beter voer te komenquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel commentaar hebben maar geen gedegen alternatief aanbieden. Makkelijk @:Elan . Maar ja, van jou is niet beter te verwachten. (Hiermee heb ik op 'verzenden' gedrukt op www.newyorkpizza.nl )Bedankt voor niks, kwast.
Het gaat me specifiek om jouw suggesties. Aangezien jij loopt te blaten dat NYP zo kut is. Dan kan je ook wel wat beters aandragen lijkt me. Erg jammer dit Elan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
In mijn vorige post leg ik stap voor stap uit wat je kan doen om aan beter voer te komen![]()
Als je compleet achterlijk bent of je in ieder geval als dusdanig voor doet verdien je eigenlijk ook gewoon niet beter.
Weet nog niet eens waar je woont gozer.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat me specifiek om jouw suggesties. Aangezien jij loopt te blaten dat NYP zo kut is. Dan kan je ook wel wat beters aandragen lijkt me. Erg jammer dit Elan.
De kleine ondernemer koopt z'n rommel ook gewoon bij de groothandel, hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet nog niet eens waar je woont gozer.
Elk gehucht, zelfs het grafdorp waar ik tegenwoordig woon heeft wel een paar pizzeria's die de in staat moeten zijn een betere pizza te fabriceren dan het fabrieksvoedsel van een New York Pizza.
Kun je toch zelf ook allemaal wel bedenken
Begonnen jouw allergieën ook toen je broertje gemaakt werd?quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, er begint ineens vanalles te falen in m'n computer, alsof het kreng wéét dat ik de vervanger al gekocht heb
quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begonnen jouw allergieën ook toen je broertje gemaakt werd?
No signs of weaknessquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, er begint ineens vanalles te falen in m'n computer, alsof het kreng wéét dat ik de vervanger al gekocht heb
Victorious Marchquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:38 schreef O_o_ het volgende:
[..]
No signs of weakness
No signs of weariness
Not even a glimpse
Of remorse in their eyes
[..]
Niet gekliktquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze moet je gewoon pokkehard zetten:
(lol)quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wow. Was niet hyped voor dit spel maar nu wel. Dit gaat weer een pareltje worden.quote:
ik snap er geen kut van (heb ik vaker)quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wow. Was niet hyped voor dit spel maar nu wel. Dit gaat weer een pareltje worden.
Dat is ook wel een beetje de bedoeling denk ik. Maar goed/mysterieus verhaal, open wereld, Norman Reedus, Troy Baker, kan niet mis gaan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ik snap er geen kut van (heb ik vaker)
sowquote:Op woensdag 29 mei 2019 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga het niet kopen, maar ziet er grappig uitquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje de bedoeling denk ik. Maar goed/mysterieus verhaal, open wereld, Norman Reedus, Troy Baker, kan niet mis gaan.
Mja, ik wel. Instabuy. Voor dit soort games heb ik een PS4quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga het niet kopen, maar ziet er grappig uit
Denk dat deze games voor de PS5 komenquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mja, ik wel. Instabuy. Voor dit soort games heb ik een PS4.
Net als The Last of Us 2.
Dacht ik ook eerst, maar release is al 9 november. PS5 pas echt volgend jaar. TLOU begin volgend jaar, dus misschien..quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat deze games voor de PS5 komen
Dat zal binnen een paar weken duidelijk worden, hopelijk dit jaar alquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dacht ik ook eerst, maar release is al 9 november. PS5 pas echt volgend jaar. TLOU begin volgend jaar, dus misschien..
PS5 wordt toch ook backwards compatible niet?quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zal binnen een paar weken duidelijk worden, hopelijk dit jaar al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |