goed oefenen met kim lianquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:51 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoop dat Shell zaterdag gewoon lekker gaat presenteren
Ik hoop dat Merel zaterdag haar stem kwijt is en dat haar jurk niet past.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:51 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoop dat Shell zaterdag gewoon lekker gaat presenteren
Of aan de schijt isquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik hoop dat Merel zaterdag haar stem kwijt is en dat haar jurk niet past.![]()
![]()
Oh leuk!quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
![]()
Vraagje he: wat is hemelsnaam is de rol van die trol andrea eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:54 schreef krabje het volgende:
zou ger al een harde plasser hebben?hij is zo bezig om shel te verdedigen
Ik geef Shell groot gelijkquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:53 schreef Schakeltopia het volgende:
je wil niet samen sjellie, je wil shinen.
\Eigenlijk heeft Shel meer recht, die zit er langer dan Merel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Ik wul gewoon samuh artiesten aankondigu en mijn zegjuh doen, zoals dwight dissels die na mijn zegjuh opkomt.
Hij heeft wel gelijk, Het is toch in en in triest dat zooitje wat daar zitquote:
Zou ik ook zijn, wat een gezeik, en die twee krijgen gewoon gelijk, alles recht lullen wat krom isquote:
Echt wel . maar ik ben in deze wel voor Shellebellquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, Het is toch in en in triest dat zooitje wat daar zit
waarom zit je er dan uberhaupt bijquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn, wat een gezeik, en die twee krijgen gewoon gelijk, alles recht lullen wat krom is
Ik ook, Merel denkt al langer dat ze het alleen recht op bepaalde dingen heeftquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel . maar ik ben in deze wel voor Shellebell
Shelley had gewoon vanaf het begin duidelijk moeten zijn dan was er weinig aan de hand geweest. Ze doet er zelf haast niets aan en toch steeds (nieuwe) eisen stellen met haar arrogante hoofd. Gelukkig krijgt ze een workshop presenteren door Kim-Lian in haar schoot geworpen om de schade te beperken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
\Eigenlijk heeft Shel meer recht, die zit er langer dan Merel.
Brandon is klaar hij baalt van 1 jaar Utopia
Hij gaat werken en ga zelf niets doen ook niet op de pollie
Hij is er een keer woest om geworden en wordt weer woest.
Dan zit je een jaar in Utopia, zegt hij en verlaat de vergadering
Met een sergeant mayor die vooral lachwekkend is en zonder gezag, maar met een grote bekquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:00 schreef Klapskaats het volgende:
Het gaat met de dag meer en meer lijken op die oude Engelse tv serie, dad's army.
Ook een groep die niks voor elkaar krijgt, elke keer weer met elkaar overhoop ligt, niks aanneemt van een ander, en ga zo maar door.
Dit utopia is net zo lachwekkend geworden.
Als ze slim zijn, gaan ze een pact aan tegen die 2 bij de volgende stemming. Iedereen 2 of 3 punten op die 2. Kijken of ze dan de hint door krijgen of niet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, Merel denkt al langer dat ze het alleen recht op bepaalde dingen heeft
Precies , diequote:Op woensdag 29 mei 2019 10:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Met een sergeant mayor die vooral lachwekkend is en zonder gezag, maar met een grote bek
Ze laten die 2 veel te veel de leiding nemen. Dat hebben ze zelf zo laten gebeuren.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:03 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Ik griezel van dat stel. Jess en Meer wat een vreselijke mensen. Ger gaat verhaal halen en dan dat toontje van die 2. Bah.
Ja precies! het is het feest van de bewoners en Shell (om maar een voorbeeld te geven) zit er langer dan Jes en Merel bij elkaar ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, Merel denkt al langer dat ze het alleen recht op bepaalde dingen heeft
Erg he, die verbeelding die deze twee mensen hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:03 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Ik griezel van dat stel. Jess en Meer wat een vreselijke mensen. Ger gaat verhaal halen en dan dat toontje van die 2. Bah.
Dat is de echte merel. Eng wijf is het.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:04 schreef DKUp het volgende:
Meertje weer met een enge houding over zich heen.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:03 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze laten die 2 veel te veel de leiding nemen. Dat hebben ze zelf zo laten gebeuren.
Dat wilde ik eerder ook tikken, maar wist het niet zekerquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies! het is het feest van de bewoners en Shell (om maar een voorbeeld te geven) zit er langer dan Jes en Merel bij elkaar ...
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:06 schreef JijWel het volgende:
[..]
Shelley mag haar zegje doen en 1 artiest aankondigen.
Dat is waar.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:03 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze laten die 2 veel te veel de leiding nemen. Dat hebben ze zelf zo laten gebeuren.
ja, dat kloptquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:08 schreef Dotteke het volgende:
Brandon wil niet in het praatje van SHel benoemd worden
Adje ook niet, scheelt alweer tijd
ALs ze op het podium komen om te shinen dan doen ze het maar als er gestraat moet worden zie je niemand
Volgens mij heeft Shel meer gestraat dan Merel
Die klootzak loopt al bijna 1 jaar met zijn handen in zijn zakkenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:11 schreef Schakeltopia het volgende:
iets fantastisch opgebouwd zegt gerrit
Aan Hiske is ook geen zak aanquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:12 schreef JijWel het volgende:
Hiske: blah blah blah ik vind er geen ruk aan
nieuwe titel voor het feest: eenjarige lijdensweg.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Hahahahaha niemand heeft meer zin in dat koetfeest.
..... en dat ze van dat podium afdondert.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:10 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Hekske wou dus gewoon dr vingers er niet aan branden, daar heeft ze dr voetvolk voor (eerst Kristel nu Shel)
Ik wil dat Shel ook faalt, mogen van mij allebei van het podium vallen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
..... en dat ze van dat podium afdondert.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:15 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik wil dat Shel ook faalt, mogen van mij allebei van het podium vallen.
Goed gedaan door heer en mevroi C.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
De laatste kaartjes moeten nog verkocht wordenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Ik heb shelley weer uitgezet, de hoeveelheid taalverneuking van haar kan ik niet lang aan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:17 schreef puzziepie het volgende:
Niemand houdt een spiegel voor zich,aldus Shell
Shelley mag valen, zolang Merel haar verdiende loon krijgt. Wat een asociale straatmeid.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:15 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik wil dat Shel ook faalt, mogen van mij allebei van het podium vallen.
Dat is Jessie he, zodra je hem tegen spreekt deug je niet meer en gaat hij ze uitscheldenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:14 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha jessie over gerrit, wat een fucking kneus, wat een waardeloze gozer![]()
![]()
![]()
Van Jessie, moet je dat nog vragenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:16 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: ik moet elke dag boos worden, omdat mensen anders niet komen.
Moeten, hoezo, van wie, waarom?
Ik vind ze beide net zo erg, maar naar merel kan ik wel langer luisteren dan naar shelley.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Shelley mag valen, zolang Merel haar verdiende loon krijgt. Wat een asociale straatmeid.
Ja en dat is de enige manier die hij kent om met mensen om te gaan: dwingen, drammen, afzeiken, kleineren, onderuit halen, belachelijk maken, mopperen, zeuren en zeiken.quote:
Net als Brandon.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:19 schreef Schakeltopia het volgende:
sjellie heeft ook van cees gehoord dat ze haar positie kan gebruiken. laatste avond dat cees er was. in bed. sindsdien is sjellie op rampkoers deluxe. kijk maar is terug
ow wow jij hebt dat dus ook wel gezienquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Net als Brandon.Cees heeft hetzelfde tegen hem gezegd: jij bent hier het langst, gebruik die positie.
Ik weet niet of dat een hele ommezwaai kan brengen. Maar ze is zo akelig angstig.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:21 schreef Mjelleke het volgende:
Zei Hiske maar eens hoe ze er echt over dacht vanuit haar zelf en niet steeds met anderen er over lullen en andere de kastanjes uit t vuur laten halen. Dan zou er mss een mogelijkheid zijn dat ze er aan uit komen.
Vorige week hadden Hiske en Merel het over dat alles NEP was en alles voor TV maken gedaan werdquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:21 schreef Mjelleke het volgende:
Zei Hiske maar eens hoe ze er echt over dacht vanuit haar zelf en niet steeds met anderen er over lullen en andere de kastanjes uit t vuur laten halen. Dan zou er mss een mogelijkheid zijn dat ze er aan uit komen.
Dat doet Brandon ook. Hij maakt zich onzichtbaar en dat brengt hem ver.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Net als Brandon.Cees heeft hetzelfde tegen hem gezegd: jij bent hier het langst, gebruik die positie.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ow wow jij hebt dat dus ook wel gezien
Dat interesseert mij niet hoor. Merel is een inhalig kreng en daar hou ik niet van. Ik bekijk het hele plaatje. Shelley vind ik ook een draak, maar Merel is een vies mens. Ze wil alles naar haar hand zetten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:18 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik vind ze beide net zo erg, maar naar merel kan ik wel langer luisteren dan naar shelley.
Hij had ineens een behoorlijk grote mond.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat doet Brandon ook. Hij maakt zich onzichtbaar en dat brengt hem ver.
ja super grappig om te zien, hoe dat gaatquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En Brandon deed daarna een tijdje heel stoer.
Dan zijn er nog heel veel anderen daar om op te stemmen!quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:25 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Nee Donny en Diva staan veels te hoog.
Brandon is een hypocriet. Hij durft zelf niet het voortouw te nemen als niemand hem die wil geven, maar laat zich nu wel gelden, door een Adriaanske reactie van, ... ik wil er niets mee te maken hebben, ondergronds saboteren dus.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:26 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Kan hiske nog wat van leren van gerrit, niet bang om de confrontatie aan te gaan of voor de verwijten achteraf
Juist. Hiske is laf.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:26 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Kan hiske nog wat van leren van gerrit, niet bang om de confrontatie aan te gaan of voor de verwijten achteraf
Zo jammer dat ze dat daar niet zien.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja en dat is de enige manier die hij kent om met mensen om te gaan: dwingen, drammen, afzeiken, kleineren, onderuit halen, belachelijk maken, mopperen, zeuren en zeiken.
Zie hier het resultaat. Zo krijg je nooit saamhorigheid.En Merel doet daar dapper aan mee. De uitzending van gisteren liet dat mooi zien.
Op Jessie of Merel stemmen is geen bah?quote:
Zeg ik dat ik daar op gestemd heb?quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Op Jessie of Merel stemmen is geen bah?
Hiske is een lafbek, wel het vuurtje aanwakkeren, maar als het te heet wordt, afdruipen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Maar zie ook het gevolg: Gerrit wordt volledig afgebrand door Merel en Jessie. Werkelijk alles wordt uit de kast gehaald. En daar is Hiske bang voor.
Ik zeg ook niet dat je daarop gestemd heb. Reageer alleen op jouw post.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:28 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik daar op gestemd heb?
Ik heb nog helemaal niet gestemd.
Over Merel heb je zeker gelijk. Is absoluut een draak. Shelley is gewoon een anders soort draak, die vind ik net zo egoistisch alleen dan op een andere manier. Het draait bij beide dames alleen om zichzelf.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat interesseert mij niet hoor. Merel is een inhalig kreng en daar hou ik niet van. Ik bekijk het hele plaatje. Shelley vind ik ook een draak, maar Merel is een vies mens. Ze wil alles naar haar hand zetten.
Als we iedereen die iets minder kan, maar weg moeten zetten, dan zijn we zeker op de goede weg, maar niet de mijne. Echtpaar Ceausescu doet waar het goed in is. Alles voor mij en anders voor jou een klein beetje.
Die vind ik nog minderquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:26 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dan zijn er nog heel veel anderen daar om op te stemmen!
Maakt niet uit wie.
Het gaat in de kerk ook niet om de saamhorigheid, maar om het eigen succes. Saamhorigheid komt pas om de hoek als het woord misbruikt kan worden. Het zal ze worst wezen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja en dat is de enige manier die hij kent om met mensen om te gaan: dwingen, drammen, afzeiken, kleineren, onderuit halen, belachelijk maken, mopperen, zeuren en zeiken.
Zie hier het resultaat. Zo krijg je nooit saamhorigheid.En Merel doet daar dapper aan mee. De uitzending van gisteren liet dat mooi zien.
Niet verdiend overigens dat ger t op zn dak krijgt maar goed; heeft duidelijk een statement gemaakt naar "zijn" maatjes omdat de situatie krom isquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:27 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Maar zie ook het gevolg: Gerrit wordt volledig afgebrand door Merel en Jessie. Werkelijk alles wordt uit de kast gehaald. En daar is Hiske bang voor.
Merel claimt teveel en daar heeft zij geen recht op. Ze moet gewoon een beetje dimmen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:29 schreef JijWel het volgende:
[..]
Over Merel heb je zeker gelijk. Is absoluut een draak. Shelley is gewoon een anders soort draak, die vind ik net zo egoistisch alleen dan op een andere manier. Het draait bij beide dames alleen om zichzelf.
Maar niet te veel anders heb ik geen leuke streams.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Merel claimt teveel en daar heeft zij geen recht op. Ze moet gewoon een beetje dimmen.
Nee, dat blijkt nu wel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:32 schreef Hagenesie het volgende:
Als Shelley in het begin had aangegeven te willen presenteren had Merel er ook niet in meegegaan.
Streams kunnen best leuk zijn zonder dit soort asociaal gedrag. Ik vind het persoonlijk niet leuk als ik alleen afzeik tv te zien krijg. Het is zo neerbuigend.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:33 schreef JijWel het volgende:
[..]
Maar niet te veel anders heb ik geen leuke streams.
Het is wel de hele uitslagquote:
jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week hadden Hiske en Merel het over dat alles NEP was en alles voor TV maken gedaan werd
werd tijd.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:35 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan die his zegt zo maar waar het op Staat.
Dat het niet raar is dat iedereen niet helpt omdat Jessie en merel
Alles naar zich toe getrokken.
Ik zit met open mond te luisterenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:36 schreef Sambalbaai het volgende:
Hiske: jullie gedragen je als slachtoffer dat anderen niet naar jullie toekomen etc. Jullie wilden het zelf doen, om te laten zien dat jullie een goed feest neer kunnen zetten.
En vervolgens gaat Merel weer mauwen dat niemand naar ze toekomen.![]()
Ik ben toch meer van de relstreams, leedvermaak om mensen die dit vrijwillig aangaan vind ik geinig.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Streams kunnen best leuk zijn zonder dit soort asociaal gedrag. Ik vind het persoonlijk niet leuk als ik alleen afzeik tv te zien krijg. Het is zo neerbuigend.
Merelquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
En Merel mekkert weer, luistert niet eens.
ik snap er ook geen ene reet vanquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:37 schreef DKUp het volgende:
Onbegrijpelijk dat Meertje op twee staat, wat een asociaal figuur is dat zeg.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
scoop: het FHM model Shelley van Zetten zal 1 van de presentatrices zijn van het Eurovisiesongfestival 2020
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
scoop: het FHM model Shelley van Zetten zal 1 van de presentatrices zijn van het Eurovisiesongfestival 2020
ft MC Flipcoinquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
Met DJ Richman als openingsact.
Herrie met Gerriequote:Op woensdag 29 mei 2019 10:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
Met DJ Richman als openingsact.
quote:
Precies dit.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Dit is echt een kulargument van Merel dat niemand iets gevraagd heeft.
Ze hebben alles afgehouden (Jessie en Merel) en zelfs geheimgehouden.
Het moest gaan zoals zij wilden.
Ze maken gebruik van de zwakte van de groep omdat ze een grote bek hebben.
Het erge vind ik dat ze het omdraaien en dat als argument gebruiken waarom er een eigen feestje van te maken.
Merel draait en draait en gebruikt dat om haar vies gedrag goed te praten.
Bij mij zou ze er echt niet mee wegkomen.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:40 schreef puzziepie het volgende:
De kledinglijn van Merel voor 'de groep'
Alweer spreekt ze zichzelf tegen
Juist dat dus en Merel heeft zo gelijk nuquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
Gisteren waren Jessie en Merel toch samen aan het straten? Waar waren de anderen toen? Lui op de bank hangen? Ze hóeven er toch niet bijgeroepen te worden? Ze kunnen toch zelf wel aanpakken? Vragen, vragen.
Dat willen ze niet meer, want ze krijgen evengoed een grote bek, stank voor dank en moeten verder hun bek houden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
Gisteren waren Jessie en Merel toch samen aan het straten? Waar waren de anderen toen? Lui op de bank hangen? Ze hóeven er toch niet bijgeroepen te worden? Ze kunnen toch zelf wel aanpakken? Vragen, vragen.
Ik ook ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:42 schreef kaatje50 het volgende:
Merel blijft maar volhouden dat niemand mee wilde werken met organiseren. Dan heb ik toch echt andere streams gehad.
Ja, die Hiske laat het toch wel liggen om haar in te pakkken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:40 schreef puzziepie het volgende:
De kledinglijn van Merel voor 'de groep'
Alweer spreekt ze zichzelf tegen
Ik heb andere ook heel veel zien straten alleen gisteren nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
Betaal jij ook die 2,50 per maand. Misschien dat wij daarom andere beelden gehad hebbenquote:
Die anderen zijn schijt en schijtziek van het gedrag van die twee. En dat voor iets waar zij het voor het zeggen willen hebben, anderen buitensluiten, maar wel werken, maar als zij dat maar bepalen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
O..A Andrea heeft het aangekaart dat het een evenement voor allemaal was, maar zoals je al zegt die twee kapte alles afquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:42 schreef kaatje50 het volgende:
Merel blijft maar volhouden dat niemand mee wilde werken met organiseren. Dan heb ik toch echt andere streams gehad.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Betaal jij ook die 2,50 per maand. Misschien dat wij daarom andere beelden gehad hebben
Ik heb gisteren Franny,Andrea,Kaylee en Brandon ook zien straten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb andere ook heel veel zien straten alleen gisteren niet
Maar de andere dagen dat mensen Jessie hielpen straten was Merel er niet.
Andrea was s nachts aan het straten met Brandonquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Franny,Andrea,Kaylee en Brandon ook zien straten.
Straten is het enige waar de groep in mee mag helpen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Franny,Andrea,Kaylee en Brandon ook zien straten.
Ik denk dat zij het meeste profiteert.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: ik kan gewoon niet tegen profiteurs.![]()
![]()
Dat wilT ze wel heel graag.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
En s`middags ook al,alleen veel minder op de stream omdat ze alleen bezig was.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:46 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Andrea was s nachts aan het straten met Brandon
Zo dan, dat zij het uit haar bek krijgt met haar botoxdeal van 10 euro.....quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat zij het meeste profiteert.
Ja en ruikt ook geld bij Jessie thuis.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:47 schreef DKUp het volgende:
Meertje plakt aan Djezzie om populair te worden
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En s`middags ook al,alleen veel minder op de stream omdat ze alleen bezig was.
Dat de gemeente dat zomaar toestaat in een bescherm natuurgebiedquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:46 schreef kaatje50 het volgende:
Straten is het enige waar de groep in mee mag helpen.
morgen krijgt ze weerquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Zo dan, dat zij het uit haar bek krijgt met haar botoxdeal van 10 euro.....![]()
Om maar even een voorbeeld te noemen.
Nee, ze moeten werken, ookal was ze eerder iets anders beloofd.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:47 schreef magnaal het volgende:
Ach als Jessie en Merel een feestje geven, hoef je er toch niet per se bij te zijn? Lekker je eigen dagje van maken, in bed of lekker op de bank zitten..
Mee eens, maar dat wordt wel gebruikt om de groep aan te pakken. Zwakke argumenten van Merel, maar niemand houdt voet bij stuk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Straten is het enige waar de groep in mee mag helpen.
Kan me wel voorstellen dat ze dan de kont tegen de krib gooien.
Jammer dat overheersende gedrag. Ik vind Jessie, Merel en Gerrit leuk als ze lol met elkaar hebben. Niet als ze strijd gaan voeren
t niveau daarbinnenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:48 schreef Bramenstruik het volgende:
Nou Merel, ik word graag door mensen zoals jij voor dom uitgemaakt, en van een ander niveau, als dat niet zo zou zijn, dan zou ik me pas zorgen gaan maken
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:48 schreef Bramenstruik het volgende:
Nou Merel, ik word graag door mensen zoals jij voor dom uitgemaakt, en van een ander niveau, als dat niet zo zou zijn, dan zou ik me pas zorgen gaan maken
Dus ze moeten niet zeikenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En s`middags ook al,alleen veel minder op de stream omdat ze alleen bezig was.
Golddigger pur sang voor de rest is het een ordinair achterbuurt type met een hele grote mond.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:48 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ja en ruikt ook geld bij Jessie thuis.
Bij zijn Pa en Ma!
Hm ik zou zeggen, sorry ik doe niet mee morgen, vandaag of zoiets... Alles is vrijwilligquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, ze moeten werken, ookal was ze eerder iets anders beloofd.
dat maakt voor haar niet uit, toevallig is dat het onderwerp nu, maar haar hele houding over mensen die niet aan haar normen voldoen is zoquote:
Actrice................maar ze wult het wel graag!quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:50 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley: Ik kan mij niet herinneren dat het de overheft had.
Presentatrice
Die ook,zie je vaak in een flits even voorbijkomen.quote:
ze mochten wel meedoen, maar Sjel moest de hoofdrol, de ander een bijrolquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:51 schreef Mohitah het volgende:
Shell zou het ook niet pikken als het andersom zou zijn, Toen laatst de mail binnen kwam over het acteren vroeg iemand of er nog meer inwoners mee mochten doen en ze kapte het gelijk af met; Nee is alleen voor mij en niemand mag meedoen. En Merel vind ik ook niet zo veel soeps hoor maar bij Shell ligt het er altijd te dik op dat ze alles wilt wat een ander ook wilt, kortom erg egoïstisch komt ze op mij over
Vandaar dat Hiske meedeed en een volgende keer Andrea.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:51 schreef Mohitah het volgende:
Shell zou het ook niet pikken als het andersom zou zijn, Toen laatst de mail binnen kwam over het acteren vroeg iemand of er nog meer inwoners mee mochten doen en ze kapte het gelijk af met; Nee is alleen voor mij en niemand mag meedoen. En Merel vind ik ook niet zo veel soeps hoor maar bij Shell ligt het er altijd te dik op dat ze alles wilt wat een ander ook wilt, kortom erg egoïstisch komt ze op mij over
Als t programma afgelopen is, mogen de inwoners ,van wie hun therapie/taakstraf nog niet afgerond is, de stenen verwijderen en af laten voerenquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat de gemeente dat zomaar toestaat in een bescherm natuurgebied
Dat hebben Jessie en Merel allemaal zelf gedaan door alles met zijn 2en te regelen ...want er moest voor Jessie en Merel perse een feest komen , wat al een onzinnig plan was,...maar mensen een kut gevoel geven, overtroeven,afbluffen en domineren is makkelijk mensen op een positieve manier in dingen betrekken niet... en dan nu janken dat niemand hielp terwijl ze dit alleen maar nog beter uitkwam ..ze hebben een stok om mee te slaanquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
De truc is het zo vaak mogelijk benoemen dat je heel hard werkt.quote:
ik kon niet op haar stemmen, want die heeft ze, ze stond niet in de pollquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:53 schreef goldback het volgende:
Uiteindelijk vind ik Mylène ondanks haar soms kinderlijke gedrag nog de normaalste daar.
Maar daar kan je niet op stemmen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:53 schreef goldback het volgende:
Uiteindelijk vind ik Mylène ondanks haar soms kinderlijke gedrag nog de normaalste daar.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:51 schreef Mohitah het volgende:
Ik heb ze toch duidelijk horen zeggen dat het alleen voor haar was. Misschien dat ze dan later weer wat anders heeft gezegd, dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze mochten wel meedoen, maar Sjel moest de hoofdrol, de ander een bijrol
Ah dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Toen duidelijk werd dat de volgende keer meer mensen gaan meedoen aan de acteerlessen benadrukte Shelley heel erg dat ze wel de hoofdrol wil hebben.
En ze heeft geen idee hoe lang 3 minuten praten is dus dat moet wel fout gaan!quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
De hele dag teksten aan het schrijven voor 5 minuten op het podium....![]()
Wat gaat ze in hemelsnaam zeggen want voor het organiseren van de markt kwam ze ook nooit verder dan dat er een rodeostier moest komen
Het gaat over HAAR 11 maanden in Utopia,en dan wilt ze ook nog iets over de andere bewoners zeggen.En vast een SO naar haar moeder.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
De hele dag teksten aan het schrijven voor 5 minuten op het podium....![]()
Wat gaat ze in hemelsnaam zeggen want voor het organiseren van de markt kwam ze ook nooit verder dan dat er een rodeostier moest komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |