Prima toch? Een nieuwe De Jong ga je toch niet kopen. Daarbij Nederlands en een prima leeftijd. Het is gewoon belangrijk om dit soort jongens in je selectie te hebben, zodat je niet elke keer helemaal opnieuw moet beginnen als er weer 5 talenten vertrekken. Vergeet ook niet dat er afgelopen seizoen geen serieuze vervangers waren voor Schöne en De Jong, terwijl alles dubbel bezet hebben geen overbodige luxe is.quote:
Dat is nieuw voor me, anders dan bij de noordse combinatie en een enkele keer langlaufen of schansspringen hoor ik hem toch niet vaak, zeker niet nu Ivo van Haaren er al is als vaste vervanger van Herbert Cool. Maar dat verder geheel terzijde.quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroen heeft commentaar geleverd bij het biatlon?
Ja, wel eens hoor. Maar geen aankoop die ik juichend op wacht.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Prima toch? Een nieuwe De Jong ga je toch niet kopen. Daarbij Nederlands en een prima leeftijd. Het is gewoon belangrijk om dit soort jongens in je selectie te hebben, zodat je niet elke keer helemaal opnieuw moet beginnen als er weer 5 talenten vertrekken. Vergeet ook niet dat er afgelopen seizoen geen serieuze vervangers waren voor Schöne en De Jong, terwijl alles dubbel bezet hebben geen overbodige luxe is.
Bah.quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben voor pauperpils gegaan, ik heb Lander Bräu
Eens een pauper, altijd een pauperquote:Op woensdag 29 mei 2019 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben voor pauperpils gegaan, ik heb Lander Bräu
Zonder dollen: helemaal mee eens.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Prima toch? Een nieuwe De Jong ga je toch niet kopen. Daarbij Nederlands en een prima leeftijd. Het is gewoon belangrijk om dit soort jongens in je selectie te hebben, zodat je niet elke keer helemaal opnieuw moet beginnen als er weer 5 talenten vertrekken. Vergeet ook niet dat er afgelopen seizoen geen serieuze vervangers waren voor Schöne en De Jong, terwijl alles dubbel bezet hebben geen overbodige luxe is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |