Sindsdien valt alles mee (of tegen)quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het spoot nog net niet eruit bij hem
quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Sella koerste zoals hij eruit ziet, een mongool.
Het gaat bergop in het begin, ik streep Mareczko alvast doorquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:26 schreef Mani89 het volgende:
Interessante rit morgen jongens, zullen we met zijn allen voor de vluchters gaan?
[ afbeelding ]
Ik ga allemaal mongolen sprinters opstellen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:26 schreef Mani89 het volgende:
Interessante rit morgen jongens, zullen we met zijn allen voor de vluchters gaan?
[ afbeelding ]
Die is ook al naar huis.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat bergop in het begin, ik streep Mareczko alvast door
Jij streept een afgestapte renner door. Gedurfd.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat bergop in het begin, ik streep Mareczko alvast door
We rijden morgen door zijn geboorteplaats. Het schijnt dat hij tegenwoordig prosecco maakt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Bruseghin, ook al zo'n geweldenaar.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We rijden morgen door zijn geboorteplaats. Het schijnt dat hij tegenwoordig prosecco maakt.
Overmorgen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit momenteel buiten in het zonnetje op 10 minuten lopen van mijn scherm, enige indicatie wanneer ze los gaan?
Vorig jaar omgedoopt tot Amets, moet jou ook aanspreken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Prima logo, niks mis mee.
Stond onlangs nog een geweldig interview met Ricco in Bahamontes, hij heeft tegenwoordig een ijssalon op Tenerife en nog praatjes voor tien.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Ricco, Di Luca, Sella. Ik mis dat soort schurken echt enorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Demain, on roule
Txurrukaquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vorig jaar omgedoopt tot Amets, moet jou ook aanspreken.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:32 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Stond onlangs nog een geweldig interview met Ricco in Bahamontes, hij heeft tegenwoordig een ijssalon op Tenerife en nog praatjes voor tien.Nog 4,5 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik vind 'overmorgen' helemaal niet zo'n rare suggestie eigenlijk. Vandaag is hard op weg een enorme zaadetappe te worden.quote:
Vooral goed toen hij voor Orica reed. Weergaloze periode.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Txurruka
Toch wel een renner die ik mis.
Er zijn nog 64 plekjes te vergeven zie ik.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Riccardo is een prima feesboek vriend trouwens.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:32 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Stond onlangs nog een geweldig interview met Ricco in Bahamontes, hij heeft tegenwoordig een ijssalon op Tenerife en nog praatjes voor tien.Tijd voor een FOK Giro meet bij die ijssalon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vier dagen geledenquote:Op woensdag 29 mei 2019 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er zijn nog 64 plekjes te vergeven zie ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vier dagen geledenCipo staat een stuk scherper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Waarom ben je daar nu al mee bezig?quote:
We gaan toch voor de vluchters?quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb geprobeerd een sprintersteam op te stellen voor morgen, daar word je ook niet vrolijk van zeg.
Ik was benieuwd hoe ver ik zou komen, toen zag ik een spookbeeld voor me waar Katusha de ontsnapping ging terug rijden voor Biermans, of Kuznetsov, of Haller.quote:
Kuz is zojuist afgestapt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was benieuwd hoe ver ik zou komen, toen zag ik een spookbeeld voor me waar Katusha de ontsnapping ging terug rijden voor Biermans, of Kuznetsov, of Haller.
Madiot boys zullen het morgen ook wel saboteren toch?quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Gendt denkt dat we morgen niet gaan sprinten. Spannend.
Bora en Groupama zullen morgen gewoon gaan rijden lijkt me. Waarom zouden Ackermann en Demare anders in koers blijven.quote:Op woensdag 29 mei 2019 15:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Madiot boys zullen het morgen ook wel saboteren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |