Die had ik even nodigquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik voel de zomer aankomen.
Ain't it funky?![]()
![]()
Netjes, met 45 graden afvoerbochten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Laat de regen maar komen.
Nice job, hij kreeg een praatje en een kop koffie van mij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Netjes, met 45 graden afvoerbochten.
Doe ik 95% van de tijd.quote:
I'll go with the flow, always.quote:
Keurig toch. Hier zijn ze ook net weg, na de koffie met twee lappies en tevreden. Nu even een dutje doen. Mooier word ik er niet meer van.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nice job, hij kreeg een praatje en een kop koffie van mij.![]()
Ik vind je edits altijd zo leuk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I'll go with the flow, always.![]()
Althans, dat probeer ik.
Mijn eigenwijsheid komt vanzelf boven drijven.
![]()
Die komen spontaan in mij op.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vind je edits altijd zo leuk.![]()
CU.quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:07 schreef Amphorapotje het volgende:
Fijne middag, kom later wel ff terug.
Houdt de afvoer alertquote:Op woensdag 29 mei 2019 13:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Netjes, met 45 graden afvoerbochten.
Ze hebben zelfs gaten geboord en die hele muur met iso mat behandeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs gaten geboord en die hele muur met iso mat behandeld.
Dat deden ze al voor het dak gedaan werd.
Mijn flat is nu super iso.
Nooit meer koud.Zeg het gas maar op dan ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 13:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeg het gas maar op dan ....Ja, maar mijn rekening is en was wat gas betreft heel laag, krijg elk jaar iets terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |