Ah, ik moest nog even bedenken op welke manier hij je kwam oplichten. Hij dumpt z'n sloopauto bij je.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoek ik hem neer en beroof hem van zijn auto
Het is hier heel zonnig, maar nog onder de vijftien graden. Toch een jas aan dus.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Gelukkig worden jullie niet vervelend van het weer
Watje?quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is hier heel zonnig, maar nog onder de vijftien graden. Toch een jas aan dus.
Korte mouwen hier hoor stik de moord met een jas gekquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is hier heel zonnig, maar nog onder de vijftien graden. Toch een jas aan dus.
Denk om je haarkleur dat het niet vervaagd van die ploertquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga er vandoor, van de zon genieten
Ik wel, Rekkie heeft wel een hogere BMI gok ik zo.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij hebt een bmi van 20 natuurlijkdan heb je het altijd koud
Have fun.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Geniet ze!quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:35 schreef Mrsloveable het volgende:
Jeansjack?quote:
Nah, meer richting de 22 nu. Iets teveel zooi gegeten de laatste tijd.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij hebt een bmi van 20 natuurlijkdan heb je het altijd koud
22, is perfect man, niks meer aan doen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, meer richting de 22 nu. Iets teveel zooi gegeten de laatste tijd.
Geen van beide. Dunne zomerjas.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jeansjack?
Of zo'n 'Michelin' mannetje geval?
quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:25 schreef Mrsloveable het volgende:
‘Optiefen, ouwe graftak’
‘Mag ik daar zitten’, zegt oma. ‘Ik ben oud en een beetje moe.’
‘Optiefen, ouwe graftak’, zegt Mies.
Oma moet huilen.
Mies is blij. Nu kan ze lekker blijven zitten.
Er mag wel weer iets af, maar ik ga me er niet druk om maken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
22, is perfect man, niks meer aan doen.
Trots op mijn dochters die de keren dat ze 's winters met de bus naar school gingen zelfs hun klasgenootjes tot opstaan voor ouderen maanden.quote:
Ach joh, op jouw lftd. kan dat makkelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Er mag wel weer iets af, maar ik ga me er niet druk om maken.
Nee, dat komt niet van het weerquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Gelukkig worden jullie niet vervelend van het weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |