@Wereldgozer Aangezien jij er toch (weer) uit ligt kun je ook even de toernooitussenstanden doen. Bedankt namens alle XL deelnemers die dit spel wel serieus nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:27 schreef franklop het volgende:
Ik ben op vakantie heren/dame. Als iemand anders komende weken toernooitussenstanden kan bijhouden dan wordt het gewaardeerd.
PM's zullen komen van ons aller Wereldgozer!
Scheelt jou weer werkquote:
Ik kan blijkbaar niet het toernooi uitspelen met Thiem. Dus blijf maar bij mijn eerste pick Delpo!quote:
Thanks.quote:Op zondag 9 juni 2019 13:54 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Bruce117 je PM box is vol. Vanaf morgen picks voor Rosmalen.
Oh sorry, dacht dat het de avond partij na Haase was en zag Haase op tv. Dan is er volgens mij geen keuze meer.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me te laat, is al dik 40 minuten bezig.
Zaterdag nog live in actie gezien op Slane Castle!quote:
Lekker pikquote:Op dinsdag 11 juni 2019 00:12 schreef XL het volgende:
[..]
Zaterdag nog live in actie gezien op Slane Castle!
En een foutloze 2e ronde ook, geloof ik.quote:
Mooi is dat!quote:Op dinsdag 11 juni 2019 23:12 schreef Wereldgozer het volgende:
3 de Minaur
Voor @:Franklop en ik, we groeien echt naar elkaar toe.
He jongens, hebben jullie dit gezien?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 15:54 schreef norich het volgende:
* De 2019-ranking na Roland Garros:
1. (3) intel 2150
Vermoeden van...quote:Op woensdag 12 juni 2019 08:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
He jongens, hebben jullie dit gezien?
Goed bezig vriend!quote:
Incestueus gebeurenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Franklop en ik
6 mannarino
7 Thompson
(Lol)
Thompsonaidsquote:
Had ik het niet andersom doorgegevenquote:
Goudeerlijk deze manquote:Op maandag 17 juni 2019 11:41 schreef franklop het volgende:
Ik moet als spelleider ingrijpen bij mij en Wereldgozer. Bij pick 2 en 6 Mannarino kan natuurlijk niet
Ik kan er he-le-maal niks vanquote:Op maandag 17 juni 2019 11:41 schreef franklop het volgende:
Ik moet als spelleider ingrijpen bij mij en Wereldgozer. Bij pick 2 en 6 Mannarino kan natuurlijk niet
Dat lijkt me duidelijkquote:Op maandag 17 juni 2019 11:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat was tevens de laatste keer dat je Wereldgozer je picks laat doen?
quote:Op maandag 17 juni 2019 11:41 schreef franklop het volgende:
quote:Op maandag 17 juni 2019 11:41 schreef franklop het volgende:
Het regent in Engeland. Dat is buiten elke verwachting.quote:
Hetzelfde als vandaagquote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:34 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Alles naar morgen. Wat kunnen we kiezen voor pick 3?
Volgens het schema alleen de overige 1e ronde wedstrijden worden gespeeldquote:Op dinsdag 18 juni 2019 19:53 schreef franklop het volgende:
Zijn er geen andere/extra partijen morgen bijgezet?
Zo nee? Dan pick 2 en 3 uit dezelfde wedstrijden halen!
Zo ja; dan enkel uit die partijen kiezen voor pick 3
Kan iemand even dubbelcheck doen erop?
Omdat we anders qua aantal picks niet uitkomenquote:
Zou zeggen: geluk voor iedereen. Nog nooit zo geweest dat je partijen uit een verplaatste OOP nog eens meeneemt naar de volgende dag.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat we anders qua aantal picks niet uitkomen
Zouden ook voor het 6 picks schema kunnen gaan, maar dat maakt het makkelijker. Dus daarom deze oplossing
Vind het persoonlijk de beste oplossing om gewoon 2 picks te doenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 20:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou zeggen: geluk voor iedereen. Nog nooit zo geweest dat je partijen uit een verplaatste OOP nog eens meeneemt naar de volgende dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |