Uhh... Okequote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja boys, heb vanmiddag nog een meikever van een wisse dood gered
Het beestje lag ondersteboven in een sleuf van de galerij die dient om water weg te laten stromen, tenminste, dat moet het doen, maar het water blijft altijd in de hoek liggen omdat ik daar geen afvoerputje heb (). Arm beestje lag in een laagje water op z'n rug te spartelen, denk dat ie er al een flinke tijd lag (wellicht vannacht tegen het licht bij m'n voordeur aangeknald en toen op de galerij is gevallen. Toen ik thuis kwam van boodschappen doen zag hem liggen, bukte me, zag dat het een meikever was, duwde zachtjes m'n vingertop tegen z'n buikje tot hij m'n vinger met z'n pootjes vastgreep, tilde hem op, blies het meeste water van hem af en toen vloeg ie brommend weg.
Meikevers
Nice. Er zat op t werk een slak in de sla en de kok gooide die in de prullenbak toen heb ik m gered en aan de overkant van de straat in de bosjes gezet. Dieren zijn lievquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oja boys, heb vanmiddag nog een meikever van een wisse dood gered
Het beestje lag ondersteboven in een sleuf van de galerij die dient om water weg te laten stromen, tenminste, dat moet het doen, maar het water blijft altijd in de hoek liggen omdat ik daar geen afvoerputje heb (). Arm beestje lag in een laagje water op z'n rug te spartelen, denk dat ie er al een flinke tijd lag (wellicht vannacht tegen het licht bij m'n voordeur aangeknald en toen op de galerij is gevallen. Toen ik thuis kwam van boodschappen doen zag hem liggen, bukte me, zag dat het een meikever was, duwde zachtjes m'n vingertop tegen z'n buikje tot hij m'n vinger met z'n pootjes vastgreep, tilde hem op, blies het meeste water van hem af en toen vloeg ie brommend weg.
Meikevers
Goed bezig Knutquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nice. Er zat op t werk een slak in de sla en de kok gooide die in de prullenbak toen heb ik m gered en aan de overkant van de straat in de bosjes gezet. Dieren zijn liev
Heldquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nice. Er zat op t werk een slak in de sla en de kok gooide die in de prullenbak toen heb ik m gered en aan de overkant van de straat in de bosjes gezet. Dieren zijn liev
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed bezig Knut
Jij ook @:Drizzt
Goed volk
2x niet geklikt.quote:
Zo warm ja?quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan je airco gaan testen dit weekend.
Hoe warm wordt t danquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan je airco gaan testen dit weekend.
Yayquote:
Klopt. Maar dat zegt niet zo veel, t wordt hier warmer dan ze voorspellen meestalquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
27 graden in het oosten. Maar jij zit natuurlijk in Zeeland?
Lekker dus. Warmte <3quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat zegt niet zo veel, t wordt hier warmer dan ze voorspellen meestal.
Vorig jaar zou t in Zeeland 30 graden zijn, maar tikte t kwik hier gewoon bijna de 40 aan.
Mwa, ik vind 24 tot 28 graden prima. Warmer hoeft nietquote:
Hallo maat.quote:
Het voelt als een vrijdag. Dus ja!quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.
Ik heb zomaar het gevoel dat dit een hele goede mooie positieve dag wordt, wat jij?
Ik moet vrijdag werken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het voelt als een vrijdag. Dus ja!
Vanavond lekker finaletje, niets mis mee.
Dat is ook de enige reden om te kijken eigenlijk. En ik zal voor Inso juichen als Arsenal wint.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag werken.Als enige van Nederland geloof ik.
Maar daar laat ik me niet door kisten.
Oh ja die finale vergeet ik steeds en boeit me ook helemaal niet. (hopelijk is @:coco. er wel)
Bij een bedrijf werken dat vrijdag open isquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja die finale vergeet ik steeds en boeit me ook helemaal niet. (hopelijk is @:coco. er wel)
Ik moet vrijdag ook werken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik alweer helemaal vergeten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:34 schreef onlogisch het volgende:
Zo. Mijn RQ gedeeltelijk te boven gekomen
quote:
Ik denk niet dat @maxi-mus op de sociale werkplaats werkt. Nou ja, misschien als leidinggevende.quote:
@Mini-Mus als je baas is lijkt me een reden om ontslag te nemenquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:maxi-mus op de sociale werkplaats werkt. Nou ja, misschien als leidinggevende.
Razendquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Mini-Mus als je baas is lijkt me een reden om ontslag te nemen
quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Mini-Mus als je baas is lijkt me een reden om ontslag te nemen
quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:40 schreef Doublepain het volgende:
@:GGMM als je baas lijkt me een reden om het bedrijf failliet te verklaren
Er gaat vandaag iemand om je lachen, dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:41 schreef Doublepain het volgende:
@:Onlogisch als je baas lijkt me een reden om te saneren
Goede band iddquote:
Dat zou voor het eerst zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er gaat vandaag iemand om je lachen, dat weet ik zeker.
Gewoon volhouden.
Dus dan woon je op 2 uur rijden van Friesland (ik neem aan dat je heen en terug bedoelde met reistijd). Rij je zo langzaam?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik werk in Friesland.
4 uur reistijd
Nou goed
Ik ben positief vandaag.quote:
Uh... ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus dan woon je op 2 uur rijden van Friesland (ik neem aan dat je heen en terug bedoelde met reistijd). Rij je zo langzaam?
Ik ga maar eens aan het werkquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:42 schreef El-Stinho het volgende:
@:Doublepain slaat om zich heen als een populist in de laatste dagen van zijn politieke carrière.
Goed dat je door een zijkamertje het strijdtoneel ontvlucht.quote:
Ik had het erover dat ik niet benieuwd ben of @Charlotte3 moet werken vrijdag.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat jij vrij bent weten we inmiddels wel ja.
Succes makker.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:50 schreef onlogisch het volgende:
Zo naar de tandarts. Even door de controle
poppenspeler.wmvquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had het erover dat ik niet benieuwd ben of @:Charlotte3 moet werken vrijdag.
Bedankt vriendquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes makker.Hopelijk heb je net als @:el-stinho en ik geen problemen met je gebit.
@:el-stinho en ik vinden mensen met gaatjes erg smerig.
Hopelijk duurt je bezoek aan de tandarts net zolang als je bezoek aan de sportschool.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt vriend
Eens. Ik heb zelden iets. Hooguit een beetje tandsteen wat direct wordt verwijderd. Langer dan 10 minuten lig ik zelden in een tandartsstoel
Vandaag rustdag maat. 3 dagen achter elkaar geknald. Helemaal kapot.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk duurt je bezoek aan de tandarts net zolang als je bezoek aan de sportschool.(lol)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:57 schreef KingRoland het volgende:
Tering irritant als je een bericht naar iemand stuurt en er staat onder “verstuurd vanaf mijn telefoon”
Waarvan akte.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:57 schreef KingRoland het volgende:
Tering irritant als je een bericht naar iemand stuurt en er staat onder “verstuurd vanaf mijn telefoon”
Leuke grap maat.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Verstuurd vanaf mijn telefoon
Klopt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:57 schreef KingRoland het volgende:
Je moet je kamer opruimen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt.
Verstuurd vanaf jouw telefoon.
Ik ben geen vrienden meer met haar.quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:46 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd of @:charlotte3 vrijdag moet werken.
Ik heb geen kamer.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet je kamer opruimen.
Verstuurd vanaf de telefoon van je moeder.
Dat vind ik leuk voor je.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik spijtig om te horen.
Ik wel weer.
Vooral omdat niemand vrienden met me wilde zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk voor je.doe je het omdat je haar ook echt mag. Of omdat niemand vrienden met je wilde zijn?
Dat snap ik. Ga je nu ook weer terug in de discord?quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral omdat niemand vrienden met me wilde zijn.
Nu kan ik toch nog tegen iedereen zeggen dat ik een vriend heb.
dat is ondertussen ook een tijd terug xDquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is een tijd terug vriend. Goed. Hoe gaat het met je hossels?
Nee. Misschien als jij en Drizzt ooit in de verre toekomst weer terug zijn kom ik ook weer.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ga je nu ook weer terug in de discord?
(ik ben hier in een agressieve aanval uitgestapt, maar ik mag niet meer terug)
Vanwaar deze omslag?quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik spijtig om te horen.
Ik wel weer.
Een goed gesprek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit maat. Bij jou hebben we nog wel hoop. Niet bij GGMM.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat is ondertussen ook een tijd terug xD
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goed gesprek.Goede vrienden zijn schaars dus je kunt haar beter koesteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit maat. Bij jou hebben we nog wel hoop. Niet bij GGMM.
SPOILER: NIET LEZEN GGMM!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gereageerd.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:25 schreef Elan het volgende:
KLB / Calvé Pindakaas (en het wordt zo duur ineens)
Wat een hoop onwetenden bij elkaar.
Misschien maar beter zo, hij is nou niet bepaald positief over jou.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wat Tyron zegt.
Helaas mag ik het niet lezen.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:26 schreef Tyron het volgende:
[..]Nee geen ruzie, maar ggmm is ondertussen al 26 jaar maagd oid?SPOILER: NIET LEZEN GGMM!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Ik ben 37 idioot.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee geen ruzie, maar ggmm is ondertussen al 26 jaar maagd oid?
Tijd om de wijde wereld in te gaan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben 37 idioot.
En als ik niet meer bij mijn ouders woon komt het vanzelf goed!
37quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben 37 idioot.
Heb je de nieuwe Ed Baars gezien?quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben 37 idioot.
Dan heb je iets om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Bedankt @:GGMM.
Ik ben nu echter op mijn werk, dus ik kan niet kijken.
Wat vriendelijker mag ook wel hoor. Aangezien mijn vriendschap met @Charlotte3 ook op een laag pitje is momenteelquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben 37 idioot.
Excuus, ik vergeet even dat je heel kwetsbaar bent momenteel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat vriendelijker mag ook wel hoor. Aangezien mijn vriendschap met @:charlotte3 ook op een laag pitje is momenteel
Ja dat weet ik wel hoorquote:
Picsquote:Op woensdag 29 mei 2019 10:52 schreef onlogisch het volgende:
Geen gaatjes. Beetje tandsteen verwijderd. Deze boy heeft weer een Hollywood smile.
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:52 schreef onlogisch het volgende:
Geen gaatjes. Beetje tandsteen verwijderd. Deze boy heeft weer een Hollywood smile.
Kaal ja, maar bierbuik zeker niet. Die gast is maatje Rico Verhoeven met dito fysiek.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:55 schreef Samzz het volgende:
Zag net een lange kale man met een enorme bierbuik op het strand. Ik moest aan @:onlogisch denken.
Iedereen weet toch dat die gym-posts een hoax zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kaal ja, maar bierbuik zeker niet. Die gast is maatje Rico Verhoeven met dito fysiek.
Waar blijven die pics van je kont?quote:
Mannen die vragen worden overgeslagenquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar blijven die pics van je kont?
Ik vraag er al 3 dagen om inmiddels. Duurt erg lang allemaal.
Hier meen je niets van!!!!!!quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk valt je internet en televisie vanavond uit.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:charlotte3
Vriendschap is een illusie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom niet? Wil jij ook al geen vrienden worden?
quote:Als kind had ik een vriend waarmee ik alles deed
Als hij begon te vechten, dan vocht ik met hem mee
Als ik in het water sprong, dook hij er achteraan
Een mooiere vriendschap, kon er in m'n ogen niet bestaan
Totdat hij verhuisde naar een andere stad
Ik heb als ik het goed heb nog een kaart van hem gehad
Een keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
Ik kreeg toen een vriendin waarmee ik alles deed
Als zij begon te zoenen, dan vree ik met haar mee
Als ik begon te janken, kwam ze naast me staan
Een mooiere vriendschap, kon er in m'n ogen niet bestaan
Tot het moment dat ze spontaan mijn naam vergat
En bleek dat ze een ander vriendje had
Vriendschap is een droom
Als het gaat om geld
Als het gaat om vrouwen
Als het gaat om alles wat je lief hebt
Wie kun je dan vertrouwen?
Vriendschap is een droom
-Vriendschap
-Gaat nooit voorbij
-Dat geldt voor mij
Vriendschap is een droom
Gisteren was je daar nog niet zo happig op. Nu gaat het over mijn kont en doe je lief.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom niet? Wil jij ook al geen vrienden worden?
Ik heb geen afscheid durven nemenquote:
Ik plaatste hem al. Jammer Stijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb geen afscheid durven nemen
Want afscheid nemen dat doet pijn
Ik wilde je niet echt verlaten
Maar even op mezelf zijn
Om na te kunnen denken, uit te zoeken,
bij te tanken
En om te ontdekken of ik nog van je hou
Hoewel ik steeds aan je moest denken
Ben ik toch bij je weggegaan
'k Had geen behoefte aan een ander
Maar 'k wou alleen bij jou vandaan
bij te tanken
En om te ontdekken of ik je missen zou
Alles geprobeerd om jou maar te vergeten
Overal geweest en ik sliep met iedereen
Nooit geaccepteerd dat ik steeds heb
geweten
Van jou hou ik het meest,
ik kan er niet omheen
Zonder jou ben ik alleen
Ik wil weer dag en nacht bij jou zijn
Ik ben nu alle twijfels kwijt
Ik ben wat langer weggebleven
Maar ik gebruikte al die tijd
bij te tanken
En om te ontdekken hoeveel ik van je hou
geweten
ik kan er niet omheen
Zonder jou ben ik alleen
Ik wou je niet verlaten
Ik sloeg niet op de vlucht
Ik had alleen behoefte
Aan wat frisse lucht
Dit post Scrummie net ook al.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb geen afscheid durven nemen
Want afscheid nemen dat doet pijn
Ik wilde je niet echt verlaten
Maar even op mezelf zijn
bij te tanken
En om te ontdekken of ik nog van je hou
Hoewel ik steeds aan je moest denken
Ben ik toch bij je weggegaan
'k Had geen behoefte aan een ander
Maar 'k wou alleen bij jou vandaan
bij te tanken
En om te ontdekken of ik je missen zou
geweten
ik kan er niet omheen
Zonder jou ben ik alleen
Ik wil weer dag en nacht bij jou zijn
Ik ben nu alle twijfels kwijt
Ik ben wat langer weggebleven
Maar ik gebruikte al die tijd
bij te tanken
En om te ontdekken hoeveel ik van je hou
geweten
ik kan er niet omheen
Zonder jou ben ik alleen
Ik wou je niet verlaten
Ik sloeg niet op de vlucht
Ik had alleen behoefte
Aan wat frisse lucht
dit is een ander liedquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik plaatste hem al. Jammer Stijn.
Maar mooi geschreven hoor!
Oh. Dan moeten @GGMM en ik wat beter opletten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:43 schreef Adames het volgende:
[..]
dit is een ander lied
maakt het wel nog onzinniger om te plaatsen
Dijenkletserquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:48 schreef GGMM het volgende:
Ik noem hem altijd gekscherend Henk Oostbroek
(dit soort humor moet je allemaal missen als je ons blijft negeren @:charlotte3 )
Zie appquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat die gym-posts een hoax zijn.
Ga haar dan niet weer hier heen lokken nadat je haar eindelijk vakkundig hebt weggetreiterd.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:48 schreef GGMM het volgende:
Ik noem hem altijd gekscherend Henk Oostbroek
(dit soort humor moet je allemaal missen als je ons blijft negeren @:charlotte3 )
Ja, mijn wc-bril grap van gisteren was sterker. (Als je die gemist hebt adviseer ik echt even terug te lezen)quote:
Die heb ik niet gemist.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, mijn wc-bril grap van gisteren was sterker. (Als je die gemist hebt adviseer ik echt even terug te lezen)
Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga haar dan niet weer hier heen lokken nadat je haar eindelijk vakkundig hebt weggetreiterd.
Jij geluk!quote:
Echt hé.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga haar dan niet weer hier heen lokken nadat je haar eindelijk vakkundig hebt weggetreiterd.
Zullen ze blij mee zijn, zo'n klant.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:51 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag ga ik ECHT weer de hele gym slopen, dak eraf minimaal
Plsquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:52 schreef Elan het volgende:
Straks gaat hij haar nog rituals-pakketjes sturen.
Dus je wilde mij ook wegpesten?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zeiken jij, jou bleef ik ook braaf mentionen toen je hier niet postte.
Hier meen je niks van!!!!!!!!!!!!quote:
Ik heb iedereen wel eens weggepest hier geloof ik.quote:
Flikker toch eens op met je shownieuws idioot.quote:
Ik heb mijn BHV diploma gehaald. Al geloof ik niet dat reanimeren van een pop hetzelfde is of ook maar in de buurt komt.quote:
Oefenen op Samzz schijnt opwindend te zijn wat dat betreft.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb mijn BHV diploma gehaald. Al geloof ik niet dat reanimeren van een pop hetzelfde is of ook maar in de buurt komt.
Daar zijn veeartsen voor.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oefenen op Samzz schijnt opwindend te zijn wat dat betreft.
en dat allemaal in onze mooie stad?quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:04 schreef Caland het volgende:
Boys
Schaaltje omhoog gegaan net
Mag nieuw collega’s gaan opleiden en ga een dag per week bijbeunen op een afdeling die wat meer gespecialiseerd is in vrije beroepen
Feliciteren kan hieronder
Goed bezigquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:04 schreef Caland het volgende:
Boys
Mag nieuw collega’s gaan opleiden en ga een dag per week bijbeunen op een afdeling die wat meer gespecialiseerd is in vrije beroepen
Gisteren was een act. Je weet dat er vrienden zijn tochquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren was je daar nog niet zo happig op. Nu gaat het over mijn kont en doe je lief.
Gefeliciteerd Caland.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:04 schreef Caland het volgende:
Boys
Gefeliciteerd carrièremanquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:04 schreef Caland het volgende:
Boys
Gefeliciteerd ouwe reusquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:04 schreef Caland het volgende:
Boys
Ach, veel verder dan oefenen op een pop kom je op andere gebieden ook niet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb mijn BHV diploma gehaald. Al geloof ik niet dat reanimeren van een pop hetzelfde is of ook maar in de buurt komt.
Vrienden zijn er ja. Jij hebt ze alleen niet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gisteren was een act. Je weet dat er vrienden zijn toch
wil verder.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, wil verder dan oefenen op een pop kom je op andere gebieden ook niet.
wil = veelquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wilquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vrienden zijn er ja. Jij hebt ze alleen niet.
Ach, wil.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
krijgt genadeloosquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:maxi-mus krijgt genadeloos van langs (terecht).
quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ach, veel verder dan oefenen op een pop kom je op andere gebieden ook niet.
krijgt genadeloosquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:maxi-mus krijgt genadeloos van langs (terecht).
Nee dat wordt juist minder, 2 dagen Amsterdam, 2 Nijmegen en ga naar 36 ipv 40.quote:
Hahaha ja dat zou jij nooit voelen!!!! Een kut!!!quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:10 schreef GGMM het volgende:
Zonde, zo'n fout in zo'n sterke opmerking.
Dat moet kut voelen.
4 dagen 9 uur. Spannend Caland.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat wordt juist minder, 2 dagen Amsterdam, 2 Nijmegen en ga naar 36 ipv 40.
Wow koekoekquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahaha ja dat zou jij nooit voelen!!!! Een kut!!!
Deze deed pijn ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:10 schreef GGMM het volgende:
Zonde, zo'n fout in zo'n sterke opmerking.
Dat moet kut voelen.
Nog maar 15 schalen en je zit op het salaris van HMF.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog maar 15 schalen en je zit op het salaris van HMF.
en de 5e dag of mag je dat in 4 dagen doen?quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat wil ik, zij willen weer om de week 32-40 met een dagje thuiswerken in die 40weekquote:
Ik werk het liefst gewoon 4 keer 9 ja, maar gok dat dat niet gaat lukken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
en de 5e dag of mag je dat in 4 dagen doen?
wel lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat wil ik, zij willen weer om de week 32-40 met een dagje thuiswerken in die 40week
Mijn voorstel is nog in beraad
Dat 32-40 zie je wel steeds vaker ja. Dan maandag vrij en dan valt het Pinksteren en Pasen in jouw weken lol.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat wil ik, zij willen weer om de week 32-40 met een dagje thuiswerken in die 40week
Mijn voorstel is nog in beraad
nog kermis maatquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat 32-40 zie je wel steeds vaker ja. Dan maandag vrij en dan valt het Pinksteren en Pasen in jouw weken lol.
Draag jij ook een stoer masker?quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijkanten altijd opgeschoren. Angerfist-wannabee hé. Dan krijg je dat soort dingen.
40/45 euro.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed bezig
Hoeveel geld krijg je extra nu
Niks mis mee.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijkanten altijd opgeschoren. Angerfist-wannabee hé. Dan krijg je dat soort dingen.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat denken veel mensen, maar het blijkt gewoon zijn hoofd te zijn.
Niemand lacht.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En in je hals tochquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar uiteraard wel getatoeëerd op mijn bovenarm.
Koekoek.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Uh.. Okquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou je ook van Angerfist? Of ben je soms anger en verlang je dan naar een fist?
Teringquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man die gisteren de ene na de andere flater sloeg.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:27 schreef Elan het volgende:
@:Onlogisch kan zich deze pijnlijke afgang beter verder besparen en gewoon direct weer uitloggen.
Dat laatstequote:Op woensdag 29 mei 2019 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde hem de complete afgang besparen en speel maar even mee.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde hem de complete afgang besparen en speel maar even mee.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de man die gisteren de ene na de andere flater sloeg.
Ah, dat is erg aardig van je. Zo ken ik je weerquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, dat is erg aardig van je. Zo ken ik je weer.
dus het is meer vingerwerk?quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit een complete afgang noemenquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor jou een vraag...quote:
Agossie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit een complete afgang noemen
Dit is exact de reden waarom gepeupel zoals jij hier niet moet posten.
Ze heeft wel gelijk hoor dit was niet best.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit een complete afgang noemen
Dit is exact de reden waarom gepeupel zoals jij hier niet moet posten.
Dat weet ik wel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk hoor dit was niet best.
Dat gezegd hebbende moet ze wel Opzouten ja. (waarom autocorrect een hoofdletter toevoegt is me een raadsel, maar die ga ik niet helemaal weghalen.)
Je zegt vaak opzouten als eerste woord. Dus met een hoofdletter. Je telefoon onthoudt dat en maakt er dan Opzouten van.quote:
Kijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zegt vaak opzouten als eerste woord. Dus met een hoofdletter. Je telefoon onthoudt dat en maakt er dan Opzouten van.
Gohquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:36 schreef GGMM het volgende:
Misschien omdat ik dit woord heb toegevoegd aan m'n woordenboek toen het aan het begin van een zin stond.
En dat is optie twee.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:36 schreef GGMM het volgende:
Misschien omdat ik dit woord heb toegevoegd aan m'n woordenboek toen het aan het begin van een zin stond.
Wat denk jij dat het beste is maat?quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:40 schreef JanCees het volgende:
Zou ik 2 of 3 dagen comazuipen @:onlogisch?
als je er 2 doet kan je er ook 3 doenquote:Op woensdag 29 mei 2019 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk jij dat het beste is maat?
Had geen zin in dezequote:Op woensdag 29 mei 2019 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Kleine versie volstond niet om je punt te maken?
Mogelijk heeft hij wat te compenseren.quote:Op woensdag 29 mei 2019 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Kleine versie volstond niet om je punt te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |