Sssstquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je een adblock app geinstalleerd, maar loop je nu te slijmen bij murp omdat je hoopt op die vrijgekomen mod plaats in MEN
Je bolk was nog lang niet opquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:38 schreef aloa het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang op dezelfde plek gestaan!
4e
Je bent wel geweldig ja, zeehondenfluisteraarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sssst
Zie mij allemaal advertenties kijken ik ben geweldig
Moentjequote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent wel geweldig ja, zeehondenfluisteraar
EN RKC PROMOVEERT! ALS NUMMER 8!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
DE GRAAFSCHAT BLIJVEN WEL IN DE EREDIVISIE!
Ze hebben het ook wel verdient als je zo wintquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
EN RKC PROMOVEERT! ALS NUMMER 8!![]()
Play offs zijn altijd wel hilarisch
Nou jij dan tarantuleborstelaarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent wel geweldig ja, zeehondenfluisteraar
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedenavond CD(volgens mij) enige winnares die haar punten alleen overdag heeft gehaald
Ik kan geen apps ontwikkelen of in meerdere talen en dialecten “met vriendelijke groeten” zeggenquote:
heb die plugin niet meerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kan geen apps ontwikkelen of in meerdere talen en dialecten “met vriendelijke groeten” zeggen
Waarom staat dat niet meer bij je Posts eigenlijk?
Oh ja hoor. Maar het geeft allemaal wel aan hoe maf het kan lopen en hoe levensgevaarlijk die play offs zijn voor 'grotere' clubs.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze hebben het ook wel verdient als je zo wint
Ik vond dat zo leuk aan jouw Postsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
heb die plugin niet meer
kan dat ooit wel weer eens maken alleen dan beter
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vond dat zo leuk aan jouw Posts![]()
Je had ze aan me doorgestuurd dus ik gebruikte ze ook een tijdje in whatsapp
Jep, maar wel leuk voor Waalwijk. Doet me denken aanquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Maar het geeft allemaal wel aan hoe maf het kan lopen en hoe levensgevaarlijk die play offs zijn voor 'grotere' clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |