SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mezzoforte met Garden Party zou ik wel weer eens graag horen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:14 schreef MadMaster het volgende:
TT says it all, verzin maar vast wat songs...
John Cage - 4'33" voor de nodige ironiequote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Bij het plafond...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Iemand met heimwee naar de huisjes van Sporthuis Centrum? https://www.funda.nl/koop(...)e-charmantedreef-38/
Mijn god, waar begin je in hemelsnaam?
Je begint met het weghalen van die letters HOME aan de muur. En het tweede dat je doet is kleur aanbrengen. Jezus, wat is dat wit..quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Iemand met heimwee naar de huisjes van Sporthuis Centrum? https://www.funda.nl/koop(...)e-charmantedreef-38/
Mijn god, waar begin je in hemelsnaam?
ik hoorde iets instrumentaalsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand svp even aangeven wat hij/zij nu hoort?
Long Distance Calling - Black Holequote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Een dancenummer met als lyrics "what's really inside of me".quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand svp even aangeven wat hij/zij nu hoort?
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Sleep een nummer naar dit deck om het te laden..
Dat is goed, iets met Tschaikovsky moet het zijn.quote:
Je doet een ‘just me-tje’quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is goed, iets met Tschaikovsky moet het zijn.
Ik hoor zelf iets heel anders via de stream, vandaar...
Geen idee, dat rooster hou ik niet meer bij...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:55 schreef just me het volgende:
Hier ook verwarring, jij draait en Melting staat op het rooster ??
Melting op het rooster? Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:55 schreef just me het volgende:
Hier ook verwarring, jij draait en Melting staat op het rooster ??
Programma van vandaagquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Melting op het rooster? Sinds wanneer?
Ow, ik stop net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
Programma van vandaag
20:00 - 22:00 Melting - Muziek uit de reclame
geen idee hoe lang dit er al staat
Nog niet langquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
Programma van vandaag
Ik heb er 1 in de collectie...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Long Distance Calling - Black Hole
Pelican - Aurora Borealus
Iron Maiden - Losfer words (Big 'Orra) / Transylvania
Nightwish - Moondance
Metallica - Orion / Call of Ktulu
Eerder op de avond was het leeg...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
Programma van vandaag
Ja, dat dacht ik ook en toen ging ik ook andere dingen doenquote:
Dat valt me al alles meequote:
Instrumentale reclamemuziek?quote:
Die zijn waarschijnlijk nog makkelijker te raden ook.quote:
't Is hier 20:02. Als hij vanaf 20:00 op het rooster stond, is ie te laat.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik begin zo maar.
Mocht Melting willen draaien, dan sta ik graag mijn plek af...
Telepathiequote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik die nou net uitgezocht hebben uit de honderden tracks van hem...
GMTAquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Topquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier....quote:
Heb je er maar even opgezet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Rooster is weer leeg.
Ik begrijp er niks van...
Ik begrijp het nu dan wel...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier....
Ik had mijn show een dag te vroeg ingepland.
Ergens dacht ik dat alquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier....
Ingewikkeld ook he, die dagen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier....
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier....
Ja.... komt allemaal met Hemelvaart. Heel de week in de war.quote:
quote:
Snap ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... komt allemaal met Hemelvaart. Heel de week in de war.
Of hij gaat opstijgenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las dat jij donderdag death metal gaat draaien.
Wel iets met spijkers en een dooie die de wekker heeft gezetquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik las dat jij donderdag death metal gaat draaien.
Shadows - Apachequote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Voor zover aanwezig heb ik de suggesties op de voorgaande pagina in een mapje gestopt.
Er kan echter nog meer bij...
Het is ook een druk bestaan als je Jezus bentquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... komt allemaal met Hemelvaart. Heel de week in de war.
John Williams - zowat het hele oeuvre denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Voor zover aanwezig heb ik de suggesties op de voorgaande pagina in een mapje gestopt.
Geen fluiter aubquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Da's Pasen, vent.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel iets met spijkers en een dooie die de wekker heeft gezet
Ik ben Jezus niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is ook een druk bestaan als je Jezus bent
Dan ga ik schaamteloos om la comparsa vragen van ZZquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Godver*****?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben Jezus niet.
Ze zeiden vandaag wel god tegen me.
Ventures - Walk don't runquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Iemand verwarde mij dan met jouw zoon...quote:
Dan deed je iets heel erg goed of juist heel erg slecht.quote:
Onze collectie wijkt wat van elkaar af...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ventures - Walk don't run
Dick Dale - Misirilou
Van Halen - Eruption
Pixies - Cecilia Ann
Goh, wat raarquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze collectie wijkt wat van elkaar af...
Het posten van teksten hou je ook niet vol tot je 67e.quote:
Waldo de los Rios - 40e Symfoniequote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Elke klassieke componist - Elke symfoniequote:
Nee, want Tjai is al geweest.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Elke klassieke componist - Elke symfonie
Ahja, dat is me welbekend.quote:
Wolfie, Lodewijk, Johan, Johan, Johan, Johan, Kloot, en nog een heel stel bestaan ook!quote:
We horen hetquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is Bron-Yr-Aur Stomp, en heeft tekst. Just saying
Dat hoor ik nu ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
Het lijkt wel op tekst, ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Je bedoelt precies opschrijven welk nummer ik bedoel?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hoor ik nu ook.
Duidelijker articuleren volgende keer...
Dat heb ik ook gekopieerd/geplakt en toen kreeg ik dit...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je bedoelt precies opschrijven welk nummer ik bedoel?
Led Zeppelin - Bron-Yr-Aur zei ik
Ze worden nog wel eens door elkaar gehaald. Of "bedoelde u ..." onzinquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gekopieerd/geplakt en toen kreeg ik dit...
Met welke babbelbox zou just me nu aan het bellen zijn?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Lekker zo![]()
Ow, heb je de van Kooten en de Bie tune ook?
quote:
Ho ffquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Zo fijn als die Westbroek zijn snuit dichthoudt
Hij hoorde het toch nietquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Lodewijk draait zich nog maar eens om.
quote:
Barend & Van Dorp.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:56 schreef Symphonic het volgende:
Waar gebruiken ze dit ook weer als tune?
Fijn die vriendinnen die maar blijven ouwehoeren aan de telefoonquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:57 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn die vriendinnen die maar blijven ouwehoeren aan de telefoon
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Barend & Van Dorp.
Bij jou dus, Henk...
Hij weet het zelf niet meer..... hij wordt ook een dagje ouder.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Barend & Van Dorp.
Bij jou dus, Henk...
Ja, dat roep ik ook altijd al uit mezelfquote:
Dank je.quote:
Ontplofte pitabroodjes met koolsla, falafel en tzatzikiquote:
Sterkte.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ontplofte pitabroodjes met koolsla, falafel en tzatziki
Waar was je dan eerder naar aan het luisteren?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:02 schreef MadMaster het volgende:
En jawel, eindelijk hoor ik mezelf via de stream...
Naar mijn koptelefoon uitsluitend...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar was je dan eerder naar aan het luisteren?
Dat vraag ik me dan ook af.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar was je dan eerder naar aan het luisteren?
Mijn man heeft die cd met dat symphonische orkest, dus het kwam me al bekend voor. Dit vind ik dan eigenlijk best mooi.quote:
just me kreeg ook een call van Ktulu net.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
just me kreeg ook een call van Ktulu net.
Ik hoorde nog steeds iets van Elf gisteren, in een loop.quote:
Ja, daar had just me laatst ook al last van.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoorde nog steeds iets van Elf gisteren, in een loop.
Kennelijk blijft dat in Chrome hangen of zo...
Ik ook. Alleen werkt een refresh bij mij wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar had just me laatst ook al last van.
Ik ook al vaker, gek word ik er van...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
en het duurde hartstikke lang voordat ik weer kon luisterenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is deze versie dus...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man heeft die cd met dat symphonische orkest, dus het kwam me al bekend voor. Dit vind ik dan eigenlijk best mooi.
Soms wel, soms niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen werkt een refresh bij mij wel.
Dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.
En als je draait, is een beetje bevestiging van wat je draait wel zo prettig...
Oeis !!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
WTF, krijg een dwangbevel in naam de koning over een al voldane rekening.
Aanslag bedrag "x"
bedrag van eerdere betalingen "x"
Te betalen binnen 2 dagen: ¤ 49
Metal en klassiek gaat soms wel erg goed samen.quote:
Bericht terugsturen met "is al voldaan", met als bijlage het bewijs dat het al betaald is.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Aanslag bedrag "x"
Jij bent een kennerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bericht terugsturen met "is al voldaan", met als bijlage het bewijs dat het al betaald is.
Heb jij nog een rekening bij de koning open staan?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Aanslag bedrag "x"
Heb wel eens in WGR meegelezen.quote:
Krijg je dan nu alleen de rekening voor de incassokosten?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Aanslag bedrag "x"
In naam van de Godmotherquote:
Ik ben altijd mild als ik het Ave Maria hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In naam van de Godmother
Dan zou ik pas écht bang worden
Maar dat is niet instrumentaal...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben altijd mild als ik het Ave Maria hoor
* spijkerbroek downloadt Ave Maria, just in case.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben altijd mild als ik het Ave Maria hoor
Ik hoorde toch een instrumentale versie of ben ik nu echt de weg kwijtquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
* spijkerbroek downloadt Ave Maria, just in case.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag Vout net rondhangen, ik zal ook wat voor hem draaien zo...
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag Vout net rondhangen, ik zal ook wat voor hem draaien zo...
Nou ben ik wel erg benieuwd.quote:
De Radetzky-mars met Nederlandse tekst?quote:
Ik hoorde hem ookquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoorde toch een instrumentale versie of ben ik nu echt de weg kwijt
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De Radetzky-mars met Nederlandse tekst?
Het Wiener Philharmoniker draait zich om in hun graf.quote:
Ja dagtekening is wel van vandaag, dus kan morgen nog bellen. Achterlijke gladiolen. Kijk niet elke dag in de brievenbus, dus ben al blij dat ik het vandaag zie (nadeel van flat woning).quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Krijg je dan nu alleen de rekening voor de incassokosten?
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het Wiener Philharmoniker draait zich om in hun graf.
Volgens mij zat ie ingebakken in een ander stuk, maar ik hoorde het wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het eerste dat je draaide volgens mij
Oh nee. Ff bellen deed hier wonderen, ze hadden een vinkje verkeerd gezet na een betaling waardoor het naar een deurwaarder was doorgezet. Zo fijn, een deurwaarder aan de deur die je uit bed beltquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Aanslag bedrag "x"
Ik los het wel op...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De versie zonder tekst is natuurlijk prima
wat wil je weten ?quote:
Radetzky blijft draaien in zijn graf.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:20 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm dit kan ik niet direct plaatsen, net was het de dikke lul band instrumentaal.
Voor alle gezindten...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:20 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
En het was zulke leuke muziek tot nu.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik maak altijd gewoon een vileine opmerking, en als PostNL de volgende dag een pakket komt brengen, dan weet ik dat just me het gelezen heeft.
Niks speciaals eigenlijk. Wilde alleen weten of en hoe je iemand met een spatie in zijn naam kan mentionenen middel @quote:
Ik maak altijd gewoon een vileine opmerking, en als PostNL de volgende dag een pakket komt brengen, dan weet ik dat just me het gelezen heeft.
Daar heeft Danny niet over nagedacht. Het is ook best wel een niche-marktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks speciaals eigenlijk. Wilde alleen weten of en hoe je iemand met een spatie in zijn naam kan mentionenen middel @
Hoeveel slagers zouden nu al jaloers op je zijn, qua voorraad?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
paardenslagers sterven uitquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoeveel slagers zouden nu al jaloers op je zijn, qua voorraad?
Wordt gewoon door het rundvlees gedraaid toch?quote:
Zit er hier geloof ik nog 1, maar wel een uitstervend ras ja.quote:
Dat is een manquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
just me laat zich niet op de manier commanderen.
@:just_me
grappig het werd Just Mequote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
just me laat zich niet op de manier commanderen.
@:just_me
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
In het kader van toetertjes: Der alte Dessauer
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Cabriootje kopen, iemand?
Eerste eigenaar, in zeer goede staat:
https://www.noordhollands(...)alkbrug-in-langedijk
Ik hoop dat dit ook OK is...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
In het kader van toetertjes: Der alte Dessauer
moeten ze daar @knokkels maar eens neerzettenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het gaat echt zo bizar vaak fout daar
Nee, gewoon opletten of je voertuig niet te hoog isquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
moeten ze daar @:knokkels maar eens neerzetten
Ik neem aan dat er een bord staat met de juiste hoogte ?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon opletten of je voertuig niet te hoog is
Ik had al de volledige versie van Tubular Bells te pakken net...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik verwacht als afsluiter de 8-uur durende versie van Canto Ostinato.
Expres 10 centimeter te hoog op het bord zetten. Kun je lachenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een bord staat met de juiste hoogte ?
Die past er wel onderdoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
moeten ze daar @:knokkels maar eens neerzetten
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Expres 10 centimeter te hoog op het bord zetten. Kun je lachen![]()
Die komt daarvoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had al de volledige versie van Tubular Bells te pakken net...
Er zijn al zo bizar veel kranen tegen die brug aangereden, echt niet te tellen...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een bord staat met de juiste hoogte ?
Mike Oldfield - In Dulci Jubiloquote:
Luister na de uitzending maar eens een versie van In Dulci Jubilo van een willekeurig Boy's Choir op youtube. Dan dans je niet meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:35 schreef livelink het volgende:
En we zingen dansen allemaal mee, ja we zingen dansen allemaal mee
Dit?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Wordt veel op uitvaarten gedraaid volgens radio5
Ik ga zo meteen plat, Raf.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:38 schreef Rafeiro het volgende:
Zal ik na Mad nog even duizelig worden?
Zou de instellingen nog wel moeten hebben.
Bonne Nochequote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen plat, Raf.
Morgen weer vroeg op.
Iets over een boterham met kaas..... maar verder zegt het me niets.quote:
Grappig, de zanger van die band was mijn tekenleraar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Maternit%C3%A9
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig, de zanger van die band was mijn tekenleraar.
Sammy America of Tom America
Verder geen goede herinneringen aan, maar dat komt omdat ik niet kon tekenen en hij was best streng.
Het zijn voornamelijk teksten die als klank moeten dienen.quote:
Wij deden op school niet aan bijnamen, maar we hadden wel de Bioheks en de Potloodventer (soms ook wel die lul van tekenen genoemd)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Verder geen goede herinneringen aan, maar dat komt omdat ik niet kon tekenen en hij was best streng.
Nou ja...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat had ik bij aardrijkskundequote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn tekenleraar was een gigantische lul tegen de onderbouw. Zodra je in de 4e of hoger zat, was het een geweldige vent. Echt bizar, die verandering.
Hadden wij dezelfde tekenleraar?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Mijn tekenleraar was een gigantische lul tegen de onderbouw. Zodra je in de 4e of hoger zat, was het een geweldige vent. Echt bizar, die verandering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |