Nice nice. Denk dat dat ook wel het enige is waarvoor ik nu een tv mis. Het is ook sfeerbepalend. En zou lekker zijn om als ik uit mijn werk kom gewoon lekker even tv aan te kunnen zetten ofzo. DOe je met een laptop ook niet echtquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Ze vond het niet gezellig dat ik met mijn ex op mijn laptop films ging kijken dus toen mocht ik 2dehands van haar 1 uitzoeken.Damn ze was echt veel te lief voor me.
Zwart is in dat geval dan écht zwart. Normaal gesproken worden schermen altijd compleet verlicht met één wit licht, dat dan achter de RGB-ledjes hangt, zodat je helder beeld krijgt. OLED zorgt er voor dat alle ledjes individueel helder verlicht worden, en wanneer ze dus uit staan, is de achtergrond ook écht zwart, en niet gedimd zwart. Zo zie je veel helderder verschil tussen lichte en donkere omgevingen in beelden, en is het beeld dus ook echt donker. Als je een shot van de ruimte zou zien op een OLED tv, zou het lijken alsof je TV uitstaat, tot je een paar sterretjes ziet verschijnen.quote:
Dat dus. Tegenwoordig heb je met Smart tv's ook dat het Smart gedeelte net zo snel traag wordt en not supported als een mobiele telefoonquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:18 schreef Tjacka het volgende:
Het is een investering voor jaren!!! Maar na twee jaar is je high end tv al outdated lol.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook alleen maar een tv dankzij mijn mama. Dankzij haar kan ik gewoon met vrienden hier filmavondjes houden. -veegt traantje weg-
Awhquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Ze vond het niet gezellig dat ik met mijn ex op mijn laptop films ging kijken dus toen mocht ik 2dehands van haar 1 uitzoeken.Damn ze was echt veel te lief voor me.
Ik ben haar zo dankbaar voor alles, jammer genoeg kan ik dat niet zeggen.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben haar zo dankbaar voor alles, jammer genoeg kan ik dat niet zeggen.
Ja het heeft wel wat, lekker filmpje kijken met vrienden enz.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice nice. Denk dat dat ook wel het enige is waarvoor ik nu een tv mis. Het is ook sfeerbepalend. En zou lekker zijn om als ik uit mijn werk kom gewoon lekker even tv aan te kunnen zetten ofzo. DOe je met een laptop ook niet echt
Oeh dat klinkt wel goed.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:20 schreef I. het volgende:
[..]
Zwart is in dat geval dan écht zwart. Normaal gesproken worden schermen altijd compleet verlicht met één wit licht, dat dan achter de RGB-ledjes hangt, zodat je helder beeld krijgt. OLED zorgt er voor dat alle ledjes individueel helder verlicht worden, en wanneer ze dus uit staan, is de achtergrond ook écht zwart, en niet gedimd zwart. Zo zie je veel helderder verschil tussen lichte en donkere omgevingen in beelden, en is het beeld dus ook echt donker. Als je een shot van de ruimte zou zien op een OLED tv, zou het lijken alsof je TV uitstaat, tot je een paar sterretjes ziet verschijnen.
Dat heb je haar vast wel goed laten weten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben haar zo dankbaar voor alles, jammer genoeg kan ik dat niet zeggen.
Ze is 6 februari overleden, 2 maanden nadat ik in mijn huisje ben gaan wonen en waar ze nooit binnen heeft kunnen komen omdat ze aan het revalideren was. Ze mocht anders 6 februari naar huis en dan wou ze als eerst bij mij langskomen.quote:
Oh wat naar. Wist dat niet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is 6 februari overleden, 2 maanden nadat ik in mijn huisje ben gaan wonen en waar ze nooit binnen heeft kunnen komen omdat ze aan het revalideren was. Ze mocht anders 6 februari naar huis en dan wou ze al eerst bij mij langskomen.
Hartstilstand, ze heeft nog 5 dagen in coma gelegen maar ze konden niks meer doen voor haar.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wat naar. Wist dat niet.
Waar is ze aan overleden?
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hartstilstand, ze heeft nog 5 dagen in coma gelegen maar ze konden niks meer doen voor haar.
Meh, matigquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hartstilstand, ze heeft nog 5 dagen in coma gelegen maar ze konden niks meer doen voor haar.
Nja precies, dat soort series en films zijn dan wel écht vet om op zo'n scherm te zien. Moet je voor de gein maar een keertje een media-markt binnenwandelen, daar hebben ze meestal wel een OLED-showmodel staan, met mooi beeldmateriaal waardoor je direct weet waarom het zo geliefd is.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt wel goed.Mijn tv heeft wel beetje moeite met pikzwarte beelden, zoals aflevering 3 van GoT kon hij niet heel goed aan maar gelukkig heb ik daar niet vaak last van en is het bij gewoon normaal beeld het wel goed scherp.
Het verschil om daarna naar een gewone led tv te kijken is echt best grootquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:30 schreef I. het volgende:
[..]
Nja precies, dat soort series en films zijn dan wel écht vet om op zo'n scherm te zien. Moet je voor de gein maar een keertje een media-markt binnenwandelen, daar hebben ze meestal wel een OLED-showmodel staan, met mooi beeldmateriaal waardoor je direct weet waarom het zo geliefd is.
Ik kan er best goed mee omgaan maar weetje wat het is.. Het kwam niet compleet als een verrassing. Ze kwakkelde al jaren met haar gezondheid (ook al 2 lichte beroertes gehad en ze had diabetes wat niet altijd lekker ging) en daarom wist ik eigenlijk al jaren dat ze niet oud ging worden, hoe kut het ook is.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, matig
Heb je het beetje kunnen verwerken inmiddels?
Nee laat ik maar niet doen, geen geld voor nu en ik ben nu nog tevreden met mijn huidige tv.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:30 schreef I. het volgende:
[..]
Nja precies, dat soort series en films zijn dan wel écht vet om op zo'n scherm te zien. Moet je voor de gein maar een keertje een media-markt binnenwandelen, daar hebben ze meestal wel een OLED-showmodel staan, met mooi beeldmateriaal waardoor je direct weet waarom het zo geliefd is.
Hm ja, dan ben je je onbewust toch alvast aan het voorbereiden op een naderend einde misschien.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan er best goed mee omgaan maar weetje wat het is.. Het kwam niet compleet als een verrassing. Ze kwakkelde al jaren met haar gezondheid (ook al 2 lichte beroertes gehad en ze had diabetes wat niet altijd lekker ging) en daarom wist ik eigenlijk al jaren dat ze niet oud ging worden, hoe kut het ook is.
Ik heb wel momenten hoor dat ik het er moeilijk mee heb en ik mis haar echt verschrikkelijk erg maar ik moet toch doorgaan ook met het leven en dat lukt me best prima eigenlijk. Haar vriend heeft er een stuk moeilijker mee maar die heeft ook tot het laatste moment hoop gehouden dat het nog wel goed zou komen en dat had ik ook niet.
Ik heb haar wel uitgestrooid vlakbij mijn huis dus ik kan wel altijd naar haar toe. Misschien zeg ik het wel een keertje, maar ik ben eigenlijk niet zo. Ik sta ook nooit bij een graf te praten ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja, dan ben je je onbewust toch alvast aan het voorbereiden op een naderend einde misschien.
Nou ja, dat je nu realiseert wat ze voor je betekent heeft is aan de andere kant ook wel weer mooi vind ikOok al kan je het niet rechtstreeks tegen haar zeggen. Misschien kan je haar nog eens een brief schrijven ofzo, voor sommige mensen helpt dat ook al wordt de brief natuurlijk nooit echt gelezen.
Vind je hem goed?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:36 schreef Amarantha het volgende:
Zo even laatste Chernobyl aflevering kijken.
Hij staat ook op mijn lijstquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaaa was echt een goeie tip van je.
Bizar om te zien hoe mensen er toen nog vanaf wisten he, kindertjes die gewoon naar die brand gingen kijken en speelde met al het kernafval wat ze in hun gezicht kregenquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaaa was echt een goeie tip van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |