De mijne vertaald zelfs Spaans naar Nederlands om het daarna niet te kunnen vindenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Goffer batterijen van afstandsbediening leeg..
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:08 schreef D. het volgende:
Nouja, de druk is er nu af
En nee, nog steeds niet wezen plassen
ohhh goedzo. Schijnt echt waanzinnig prachtig te zijn. Ik ga 22:00 niet redden, stort al een beetje in. Maar heb ook serie opnemen ingesteld. Ben zo benieuwd.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:11 schreef tonja het volgende:
[..]ik heb een oplaadbare
Maar het probleem is opgelost. De batterijen uit een andere afstandsbediening gehaald die ik bijna nooit gebruik.
The Planets staat ingepland
Ja ik heb er ook heel veel lovende woorden over gelezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh goedzo. Schijnt echt waanzinnig prachtig te zijn. Ik ga 22:00 niet redden, stort al een beetje in. Maar heb ook serie opnemen ingesteld. Ben zo benieuwd.
het viel me inderdaad op trouwens de herrie die je buren maken. Hoor je dat altijd als ze thuis zijn? Is het zo gehorig daar?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook heel veel lovende woorden over gelezen.
Het was vandaag extreem, dan hebben ze bezoek. Gelukkig rotten ze na een tijdje meestal de stad in. Na 10 uur zijn ze keurig stil.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
het viel me inderdaad op trouwens de herrie die je buren maken. Hoor je dat altijd als ze thuis zijn? Is het zo gehorig daar?
pfff daar ben je ook niet blij meequote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Het was vandaag extreem, dan hebben ze bezoek. Gelukkig rotten ze na een tijdje meestal de stad in. Na 10 uur zijn ze keurig stil.
En ja het is extreem gehorig. Zeker sinds er een houten vloer in ligt boven.
Ze zijn gelukkig voor rede vatbaar. Soms vergeten ze hun schoenen uit te trekken, dan stuur ik even een whatsapp en dan gaan ze uit. Zelfde met als ik last van hun muziek heb. Dus wat dat betreft heb ik mazzel.quote:
oh dat scheelt dan weer. Niet iedereen zou dat doen. Hopen dat ze nog even blijven dan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze zijn gelukkig voor rede vatbaar. Soms vergeten ze hun schoenen uit te trekken, dan stuur ik even een whatsapp en dan gaan ze uit. Zelfde met als ik last van hun muziek heb. Dus wat dat betreft heb ik mazzel.
Ik heb alleen minder mazzel dat het een onzelfstandige woning is, ergo, kamerverhuur. Dit zijn 3 jongens van rond de 27, vers van de uni. Maar als die weggaan is het nog maar afwachten wat erop komt.
Yep.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh dat scheelt dan weer. Niet iedereen zou dat doen. Hopen dat ze nog even blijven dan.
Zo jij volgt een nieuwe seriequote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
mijn god in de serie chernobyl de verstrahlten in ziekenhuis zien erg uit
Haaiquote:
Krijgen we 'before' en 'after' foto's te zien?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:32 schreef D. het volgende:
Was gedaan, administratie nu, en straks nog kappertje spelen
Van de was, of de administratie?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:42 schreef tonja het volgende:
Krijgen we 'before' en 'after' foto's te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |