Nou ik moet je zeggen dat het meer mislukt dan lukt.quote:
Rijstkoker, appeltje eitje.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik moet je zeggen dat het meer mislukt dan lukt.
Ja de groeten met je rijstkokerquote:
Neem dan die minuut bakjes, iets duurder maar wel heen handig en lekker.quote:
Ik kook zelden rijst en soms gaat het goed. Als het mis gaat (pap) is het lekker als ontbijt door de Yogurtquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem dan die minuut bakjes, iets duurder maar wel heen handig en lekker.
Ja dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:17 schreef cafca het volgende:
Geen foto's van mijn eten, want ik heb nooit mijn telefoon aan tafel.
Maar ik had zalm met asperges en gebakken aardappelen.![]()
Ik heb sowieso problemen met blauw en groen zien, maar ik zie roze spiralenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:18 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwe en groene spiralen hè?
Nope.
Beide spiralen zijn groen.Als je het niet gelooft, moet je het plaatje maar openen in een fotobewerkingsprogramma. Allebei de spiralen zijn deze kleur:
[ afbeelding ]
Heb ik ook maar meer na fel daglicht. ANWB borden kunnen groen zijn ipv blauwquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb sowieso problemen met blauw en groen zien, maar ik zie roze spiralen
Mijn stem was al verlorenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Het was geen bindend referendum dus die Murp stemming
Het is precies dezelfde kleur.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb sowieso problemen met blauw en groen zien, maar ik zie roze spiralen
Edit: als ik inzoom zie ik ze inderdaad allebei groen, maar blijf wel kleurverschil zien.
Nee, breking van het licht is iets anders. Dit komt doordat er door de ene, groenlijkende, spiraal oranje lijntjes lopen en door de andere magenta.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik geloof je wel. Komt door de kleir die ernaast ligt. Iets met de breking van het licht.
je wou me aan een touwtje de ruimte inschieten he?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:58 schreef Prisha het volgende:
pffff @:D. doet voor de eerste keer mee en wint meteen
eejjjjjjjjquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |