Ouwequote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lukt mij al 37 jaar, geen filmpje voor nodig
Naar de kassa rennen en gauw weer wegquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik moet zo een cadeaukaart halen bij de Primark. En god wat haat ik die winkel
Ja dat was mijn planquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Naar de kassa rennen en gauw weer weg
Dat is nogal vaak ja bij zulke winkels of met uitverkoop e.d. in het algemeen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat was mijn planMensen gedragen zich daar altijd als een zwerm sprinkhanen. Lijkt mij zon klote baan omdat de hele dag maar op te moeten ruimen.
Stond natuurlijk gigantische rij maar het personeel achter de kassa was snel dus het duurde gelukkig niet te langquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is nogal vaak ja bij zulke winkels of met uitverkoop e.d. in het algemeen.
Ah. Ik ook, altijd zo drukquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik moet zo een cadeaukaart halen bij de Primark. En god wat haat ik die winkel
Fijn!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Stond natuurlijk gigantische rij maar het personeel achter de kassa was snel dus het duurde gelukkig niet te lang
Mogen de heren dat niet horen?quote:Op maandag 3 juni 2019 08:55 schreef Restyler het volgende:
Nou dames, ik ben ook weer terug van Griekenland met m’n vriendin
Oh, dus negeer je die er wel zijn maar gewoonquote:
En wat heb je allemaal meegemaakt?quote:Op maandag 3 juni 2019 08:55 schreef Restyler het volgende:
Nou dames, ik ben ook weer terug van Griekenland met m’n vriendin
Ja dikke avonturen. Super spannend allemaal. Niet te zuinig.quote:
Ben je nou vergeten van account te switchen?quote:Op maandag 3 juni 2019 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dikke avonturen. Super spannend allemaal. Niet te zuinig.
Nee, maar ik vermoed dat dat zijn antwoord is.quote:Op maandag 3 juni 2019 10:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben je nou vergeten van account te switchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |