Oh dat soort dingen kwamen wel voor ja. Dat je die bal gooit naar zo'n wijf dat bij een honk staat maar dat ze weer niet aan het opletten is, die bal vol op haar kop krijgt en daarna boos op je wordt. Lekker man.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb ooit een meisje een bloedneus geslagen bij slagbal #leukefeitjes
Dunbar is een mooie jongen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij ga je de Giro ronde winnen van mij.
Dus oplichting inderdaad.
retweetquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Karsten. Zonder Karsten had de Djiero echt ondraaglijk geweest op Eurisport.
Lawrence Naesen is a fast guy but depending on how hard the stages are, it may well be that Tim Wellens will do the sprint. Overall, I think the Tour of Norway is not that hard so it can all come down to a game of seconds for the general classification. So, it might be important to sprint for the bonification seconds as well. It will be hard to beat the strong sprinters for the overall victory but we definitely prepared a plan.quote:
Thank God voor keuzemodules.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bijna alle gymdocenten op onze school hadden een hekel aan voetbal.
Maar ik heb ze gewoon allebei.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lawrence Naesen is a fast guy but depending on how hard the stages are, it may well be that Tim Wellens will do the sprint. Overall, I think the Tour of Norway is not that hard so it can all come down to a game of seconds for the general classification. So, it might be important to sprint for the bonification seconds as well. It will be hard to beat the strong sprinters for the overall victory but we definitely prepared a plan.
Daar degelijke research doorgaans afgestraft wordt zal Lambrechts wel in elke rit mee gaan sprinten.
Voetballen met de helft die niet kan voetballen is sowieso niets aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:31 schreef El-Stinho het volgende:
Voetbal in de brugklas was ook een extreme marteling: "aLs jE dE bAl tErUGwINt mOEt jE eErSt TeRugSpelEn NAaR jE KeEPer".
De Frank de Boer-doctrine.
Wij hadden bij gym jongens en meisjes apart.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh dat soort dingen kwamen wel voor ja. Dat je die bal gooit naar zo'n wijf dat bij een honk staat maar dat ze weer niet aan het opletten is, die bal vol op haar kop krijgt en daarna boos op je wordt. Lekker man.
Beetje zoals Van Persie afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voetballen met de helft die niet kan voetballen is sowieso niets aan.
En toch blijven we iedere avond naïef en denken we het Eurekamoment te hebben gevonden, terwijl er altijd een analfabeet met een oogaandoening de dagzege pakt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:34 schreef wimderon het volgende:
Daar degelijke research doorgaans afgestraft wordt
En een paar eikeltjes die alleen ter ere glorie van hunzelf bezig waren.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voetballen met de helft die niet kan voetballen is sowieso niets aan.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Zeg, die Winston Salem Cycling Classic was vorig jaar toch nog gewoon een 1.1 koers? Mijn Vilalobos wordt daar mooie 3de maar nu is het opeens getransformeerd naar een 1.2 koers? Daar heb ik dus geen klote aan. Je reinste beflikkering.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:36 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Beetje zoals Van Persie afgelopen jaar.
lolquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:36 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Beetje zoals Van Persie afgelopen jaar.
Ben je al begonnen aan je opleiding van de school van journalistiek?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En toch blijven we iedere avond naïef en denken we het Eurekamoment te hebben gevonden, terwijl er altijd een analfabeet met een oogaandoening de dagzege pakt.
Je bent Lawless vergeten.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Lo and behold. De winnende team voor Noorwegen.
[ afbeelding ]
Dat vind ik vrij ouderwets.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hadden bij gym jongens en meisjes apart.
Levert verkeerde gedachten op bij de jeugd.
Dat is echt bagger. Is Stijn dat van plan te gaan doen?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je al begonnen aan je opleiding van de school van journalistiek?
Ik ben muziek aan het luisteren, momenteel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je al begonnen aan je opleiding van de school van journalistiek?
AranburuGodquote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Lo and behold. De winnende team voor Noorwegen.
[ afbeelding ]
Aan zijn wollige taalgebruik te zien wel ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is echt bagger. Is Stijn dat van plan te gaan doen?
Nee, dat is me afgeraden toen ik mijn eerste studie koos.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is echt bagger. Is Stijn dat van plan te gaan doen?
Op onze school werd überhaupt niet gedoucht (lol).quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Helft van klas douchte vroeger nooit na een gymles
WAL-GE-LIJK
Wat ga je dan worden als je later groot bent?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dat is me afgeraden toen ik mijn eerste studie koos.
Wie die persoon ook was, hij of zij is erg verstandig.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik. Nou ook goed toch? Haha.quote:
Bij ons gaven ze daar gewoon te weinig tijd voor. Was je om 09:45 klaar en moest je nog binnen een half uur terug naar school fietsen (ja, we deden veel gym op de plaatselijke voetbalvereniging).quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op onze school werd überhaupt niet gedoucht (lol).
Is Pieter afgestudeerd journalist?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn familie zit vol verstandige mensen, al hebben ze wel veel chaos en drukte in hun hoofd.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie die persoon ook was, hij of zij is erg verstandig.
Dit zijn teksten.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk niet dat de vluchters het gaan halen als de klassementsmannen er wat van gaan maken
Dan ga ik papiermachéduiven maken en met crêpepapier spelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ga je dan worden als je later groot bent?
Echt zo'n CDA regio, als het al niet erger was.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vind ik vrij ouderwets.
Die heeft communicatie gestudeerd.quote:
Klinkt meer als de SGP.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt zo'n CDA regio, als het al niet erger was.
Het album van The National is inderdaad erg mooi.quote:
Daar kan je de grootste lol mee hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan ga ik papiermachéduiven maken en met crêpepapier spelen.
Er zijn ook veel joden hier terwijl Israël het mooiste land ooit is.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Misleidende reclame, als Marokko zo mooi en fijn is enzo, waarom zijn er zoveel Marokkanen hier dan?.
Topshow.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het album van The National is inderdaad erg mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |