quote:
Je moet wat meer vertrouwen hebben in deze sympathieke Let. Die jongen was de enige die de wielen van Amaro en Balarcón kon volgen op Torre. Een griepje? Kinderspel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:01 schreef showtimer het volgende:
[..]Ik doe niet kinderachtig. Dat je met deze blunder wegkomt is geniaal. Pikachu had ook gezegd vandaag helemaal niets te doen, maar die heb ik op de beelden ook wel mee zien springen.
Dat is het juist, mijn vertrouwen in Krists is nagenoeg grenzeloos, anders had ik niet eens geweten dat hij al dagenlang vecht tegen een opgave.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet wat meer vertrouwen hebben in deze sympathieke Let. Die jongen was de enige die de wielen van Amaro en Balarcón kon volgen op Torre. Een griepje? Kinderspel.
Jouw eerdere suggestie (maar ook andere mensen) heb ik intern overlegd, maar dit heeft voor ons nu geen prioriteit. Ik speelde vroeger - 15 a 20 jaar geleden - ook mee met tourmanager (georganiseerd door Sportdreams), daar hadden ze een systeem waar alleen de 5 beste spelers van de subleague meetelden voor het gemiddelde. Een dergelijk systeem zou positieve gevolgen hebben voor de klassering van grotere subleagues, maar ieder voordeel heeft z'n nadeel. Denk aan: subleagueklassement wordt vrijwel altijd een strijd tussen Wielerflits en Fok! Forum (omdat die een veel grotere vijver met goede spelers hebben). Bij een dergelijk systeem mis je bovendien de prikkel voor alle spelers van de subleague om goed te blijven spelen. In het huidige systeem, kan het subleagueklassement een motivatie zijn voor mensen die zelf 600e staan in het Algemeen Klassement, maar wel nog bepalend kunnen zijn voor hun subleague. Ik moet al jaren iedere zondagochtend mijn jongere neefjes reminders sturen voor mijn familiesubleague De Acht van Sjaan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:58 schreef wimderon het volgende:
Wordt er nog gedacht aan een aanpassing die het voor grotere subleagues mogelijk maakt om bovenaan mee te doen?
En zijn er überhaupt nog wijzigingen waar op dit moment over nagedacht wordt?
Hulde!quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:57 schreef SastreCM het volgende:
[..]
Jouw eerdere suggestie (maar ook andere mensen) heb ik intern overlegd, maar dit heeft voor ons nu geen prioriteit. Ik speelde vroeger - 15 a 20 jaar geleden - ook mee met tourmanager (georganiseerd door Sportdreams), daar hadden ze een systeem waar alleen de 5 beste spelers van de subleague meetelden voor het gemiddelde. Een dergelijk systeem zou positieve gevolgen hebben voor de klassering van grotere subleagues, maar ieder voordeel heeft z'n nadeel. Denk aan: subleagueklassement wordt vrijwel altijd een strijd tussen Wielerflits en Fok! Forum (omdat die een veel grotere vijver met goede spelers hebben). Bij een dergelijk systeem mis je bovendien de prikkel voor alle spelers van de subleague om goed te blijven spelen. In het huidige systeem, kan het subleagueklassement een motivatie zijn voor mensen die zelf 600e staan in het Algemeen Klassement, maar wel nog bepalend kunnen zijn voor hun subleague. Ik moet al jaren iedere zondagochtend mijn jongere neefjes reminders sturen voor mijn familiesubleague De Acht van Sjaan.
Kort gezegd: de huidige methode voor subleagueranking heeft voor- en nadelen, maar dat geldt ook voor alternatieve ranking-methoden. Wat ons betreft is de huidige methodiek de meest geschikte, en heeft het geen prioriteit om dit aan te passen.
Wat gaan we wel wijzigen? Afgezien van het afronden en publiceren van Cyclingmaster Club, Ga ik in ieder geval het spel dusdanig aanpassen, dat met ingang van het Tourspel 2019 teams geautomatiseerd geleegd worden (ofwel op dagelijkse basis voor alle teams, ofwel op een 'slimme' manier door deels gebruik te maken van de deadline-assistent criteria).
Wat Mani aan het doen is, doe daar het tegenovergestelde van.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gooi jij eens een steen in de kikkerpoel wat betreft morgen.
Dus WE gaan vol voor de ontsnapping?quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat Mani aan het doen is, doe daar het tegenovergestelde van.
Bedankt voor het uitgebreide antwoordquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:57 schreef SastreCM het volgende:
[..]
Jouw eerdere suggestie (maar ook andere mensen) heb ik intern overlegd, maar dit heeft voor ons nu geen prioriteit. Ik speelde vroeger - 15 a 20 jaar geleden - ook mee met tourmanager (georganiseerd door Sportdreams), daar hadden ze een systeem waar alleen de 5 beste spelers van de subleague meetelden voor het gemiddelde. Een dergelijk systeem zou positieve gevolgen hebben voor de klassering van grotere subleagues, maar ieder voordeel heeft z'n nadeel. Denk aan: subleagueklassement wordt vrijwel altijd een strijd tussen Wielerflits en Fok! Forum (omdat die een veel grotere vijver met goede spelers hebben). Bij een dergelijk systeem mis je bovendien de prikkel voor alle spelers van de subleague om goed te blijven spelen. In het huidige systeem, kan het subleagueklassement een motivatie zijn voor mensen die zelf 600e staan in het Algemeen Klassement, maar wel nog bepalend kunnen zijn voor hun subleague. Ik moet al jaren iedere zondagochtend mijn jongere neefjes reminders sturen voor mijn familiesubleague De Acht van Sjaan.
Kort gezegd: de huidige methode voor subleagueranking heeft voor- en nadelen, maar dat geldt ook voor alternatieve ranking-methoden. Wat ons betreft is de huidige methodiek de meest geschikte, en heeft het geen prioriteit om dit aan te passen.
Wat gaan we wel wijzigen? Afgezien van het afronden en publiceren van Cyclingmaster Club, Ga ik in ieder geval het spel dusdanig aanpassen, dat met ingang van het Tourspel 2019 teams geautomatiseerd geleegd worden (ofwel op dagelijkse basis voor alle teams, ofwel op een 'slimme' manier door deels gebruik te maken van de deadline-assistent criteria).
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus WE gaan vol voor de ontsnapping?
Negen zwarte paarden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe er je voordeel mee iedereen.
Ik neem aan dat je team dan ook pas geleegd wordt als je minstens 36u oid niet hebt ingelogd?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:57 schreef SastreCM het volgende:
[..]
Misschien ook een idee om teams die enkele dagen niet ingelogd hebben (zonder vooraf teams klaar te zetten) op inactief te zetten binnen subleagues, of ze er gewoon uit te gooienquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je team dan ook pas geleegd wordt als je minstens 36u oid niet hebt ingelogd?
Dan verbieden WIJ de nummer 4 t/m 41 van de subleague om de laatste dagen in te loggen en gaan met de eer strijken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Misschien ook een idee om teams die enkele dagen niet ingelogd hebben (zonder vooraf teams klaar te zetten) op inactief te zetten binnen subleagues, of ze er gewoon uit te gooien
Dat scheelt al heel veel bij de kans voor grotere subleagues om hoog te eindigen
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan verbieden WIJ de nummer 4 t/m 41 van de subleague om de laatste dagen in te loggen en gaan met de eer strijken.
De mol gaat voor Durbridge.quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gooi jij eens een steen in de kikkerpoel wat betreft morgen.
Geen energie over? Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:07 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb geen energie over om een mongolenvlucht samen te stellen. Laat ik het zo stellen; het zou weer doodvermoeiend zijn als er mensen beloond worden voor het opstellen van een Nico Denz, Marco Frapporti of Damiano Cimi. Opdoeken die boel, uit dat licht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |